Kuuluisikohan minun saada joku välitodistus nyt kun vein (täpärästi) viikkoa ennen vappua viimeiset enkun kurssin tehtävät opettajalle. Nyt pitäisi olla kaikki 75 kurssia suoritettuina, mutta haluaisin vielä varmistautua asiasta. Kaverini oli n. viikkoa aikaisemmin vienyt saman kurssin tehtävät ja oli muutaman päivän päästä siitä saanut välitodistuksen.
Nyt kummittelee mielessä, että kurssissa onkin jotain häikkää kun todistus ei ole ainakaan vielä tullut postissa. Kävin kyllä kysymässäkin jo opelta, että onhan kurssi varmasti nyt suoritettu ja hän vakuutti, että olen palauttanut kaikki tehtävät.
Mitä jos opettaja mokaisi jotenkin ja unohtaisi ilmoittaa numeron kansliaan ja YTL:lle menisikin tieto, että en ole mukamas suorittanut kaikkia kursseja? Huh, kaikenlaista pyörii mielessä. Pitänee maanantaina vielä varmistaa asia koululta, että saan mielenrauhan.
Todistus?
........
2
2415
Vastaukset
- tällaisista
suorituksista koulu mitään välitodistuksia kirjoittele, johan siinä menisi kaikki aika huolettomien oppilaiden paapomiseen. Jos jakso on sopivasti loppunut, niin silloin todistuksen on voinut saadakin.
Mutta jos haluat varmistaa asian, niin mene kouluun ja tiedustelu kuinka asia on. - Anonyymi
saako lukiosta välitodistuksen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931392
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253657Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55599- 53584