Ilves is back
8
833
Vastaukset
- mmjklms
Nimittäin Jos Itte pelais Futista Niin Hjk.fc Honka.Tps.FJK.TPS.INTER TURKU.TPS.TPS.FC HÄMEENLINNA.FC HAKA.
- mmjklms
Upea Homma Koskakohan Ilves palaa taas pääsarjaan
- raipe
Nimekäs on Ilveksen ryhmä kakkoseen. Ainut este nousulle voi olla Porin ylpeys(?) PoPa, joka on myös tavoitellut paikkaa korkeammalta jo pitkään.
Liigaan asti ei Ilves ole tavoitteitaan asettanut, mutta yhteistyö TamU:n kanssa lienee nopeasti ohi, mikäli vähänkään näyttää siltä, että liiganousu olisi mahdollista. Mitään suuria satsauksia tuskin kuitenkaan on odotettavissa, joten omalla painollaan liigaan, jos siltä näyttää, muuten ykkönen riittänee.
Ilves on muuten perustettu alkujaan jalkapalloa varten, vaikka myöhemmin mukaan tullut jääkiekko on se mistä seura tunnetuksi tulikin. - MMJKLM,S
raipe kirjoitti:
Nimekäs on Ilveksen ryhmä kakkoseen. Ainut este nousulle voi olla Porin ylpeys(?) PoPa, joka on myös tavoitellut paikkaa korkeammalta jo pitkään.
Liigaan asti ei Ilves ole tavoitteitaan asettanut, mutta yhteistyö TamU:n kanssa lienee nopeasti ohi, mikäli vähänkään näyttää siltä, että liiganousu olisi mahdollista. Mitään suuria satsauksia tuskin kuitenkaan on odotettavissa, joten omalla painollaan liigaan, jos siltä näyttää, muuten ykkönen riittänee.
Ilves on muuten perustettu alkujaan jalkapalloa varten, vaikka myöhemmin mukaan tullut jääkiekko on se mistä seura tunnetuksi tulikin.HIENO HOMMA
- raipe
Ilves aloittanut kautensa. Takana 2 ottelua, joista voitto ja tasapeli. Kyllä noususta taistellaa. Seuraava ottelu Tammelassa 16.5 Äänekosken Huimaa vastaa. Toivottavasti vanhat (ja uudet) fanit löytävät pikkuhiljaa katsomoon.
- 1998
"HJELM: Ilves toisi lisää kilpailua Tampereelle
Tampere Unitedin päävalmentajan Ari Hjelmin mukaan Kakkosessa pelaava Tampereen Ilves olisi tervetullut lisä Veikkausliigaan.
Ajatuksen taustalla on se, että nyt Tampereella hukataan paljon pelaajia, sillä United pelaa lähinnä pisteistä. - Näin tulisi lisää kilpailua. Näen sen vain positiivisena asiana, Ilves-kasvatti Hjelm sanoo."
- Veikkaaja-lehti 24.06 2008 - <<<<
1998 kirjoitti:
"HJELM: Ilves toisi lisää kilpailua Tampereelle
Tampere Unitedin päävalmentajan Ari Hjelmin mukaan Kakkosessa pelaava Tampereen Ilves olisi tervetullut lisä Veikkausliigaan.
Ajatuksen taustalla on se, että nyt Tampereella hukataan paljon pelaajia, sillä United pelaa lähinnä pisteistä. - Näin tulisi lisää kilpailua. Näen sen vain positiivisena asiana, Ilves-kasvatti Hjelm sanoo."
- Veikkaaja-lehti 24.06 2008VEIKKAUSLIIGA 2012
HJK HELSINKI
HIFK HELSINKI
KIFFEN HELSINKI
VIIKINGIT HELSINKI
HONKA ESPOO
TPS TURKU
INTER TURKU
LOPA LOHJA
HAKA VALKEAKOSKI
ILVES TAMPERE
TAMU TAMPERE
FC LAHTI
- <<<<<<
JEPP JA JOS TOINEN HÄMÄLÄISJENGI FC HAMEENLINNA NOUSISI MYÖS SEKIN OLISI AIKA SAAVUTUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525