CB 750 sevenfifty

kokemuksia ?

Noita käytettyinä edullisesti monesti. Minkälainen pyörä on käytössä ja ajossa ? Mitä heikkouksia pitäisi tarkkailla kun käytettyä valitsee ?

8

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hevosmies

      On todennäköisesti loppuun runkattu paska. Ei tuon ikäisillä raadoilla tee mitään.
      Jos haluat lyödä kätesi paskaan niin siitä vaan

      • tuutilla

        paskaruutan päihittää. Tosin et ole tuuttia nähnytkään, manne


    • sevenfifty

      eikä ole ko hyviä kokemuksia. pyörä on vm-95 ja kilsoja 60.000. ostin pyörän 2 vuotta sitten, vaihdoin ketjut ja rattaat ja sit baanalle. itse ajanut ko pyörällä n 10.000 km. hyvä ajoasento pidemmällekin matkalle ja tosi kiva käsitellä. paras tähän asti ajamistani pyöristä joita on sentään jokunen.

    • on -95

      ja toiminut hyvin,ostaessani oli pyörällä ajettu 50tkm,takapyörän laakerit ja ketjut rattaat jouduin vaihtamaan,hyvä ajettava kiihtyvyyskin ihan hyvä ohituksissa.Muijakin viihtyy takana.Konekin kuulemma varmatoiminen,venttiilejä ei tarvitse säätää(automaatinen säätö).Minä ainakin olen ihan tyytyväinen,kaverini osti samanlaisen mutta -98 mallisen

      • peruspyörä

        Älkää noiden joittenkin mielipide-erkkien juttujen antako haitata. Ne ajelee Derbillä useimmiten, ja potevat impotenssia.

        Vanhan asentajaherran kokemusten mukaan tämäkin Honda on mitä mainioin pyörä, simppelit tekniset ratkaisut ja varmat moottorit.

        Suosittelen, vaikka itse nykyisin Triumphilla ajelenkin. Pakko kyllä korvat punaisena tunnustaa että edelleenkin Honda on teknisesti fiksumpi laite.


      • sentään löytyy
        peruspyörä kirjoitti:

        Älkää noiden joittenkin mielipide-erkkien juttujen antako haitata. Ne ajelee Derbillä useimmiten, ja potevat impotenssia.

        Vanhan asentajaherran kokemusten mukaan tämäkin Honda on mitä mainioin pyörä, simppelit tekniset ratkaisut ja varmat moottorit.

        Suosittelen, vaikka itse nykyisin Triumphilla ajelenkin. Pakko kyllä korvat punaisena tunnustaa että edelleenkin Honda on teknisesti fiksumpi laite.

        Viimmekesänä samakuutioinen shadov kulutti lähes 3 litraa vähemmän bensa sadalle kuin sevenfifty ,siis yhtämätkää ajeltiin oliko matka sitten n600kilometrelä kovinkaan erilainen ,mulla siisn vanha shadow mutta sevuoksi terhakkaampi kuin nykyiset!joten ssäästyneelle epensarahalle löytyi käyttöä.


      • Anonyymi
        sentään löytyy kirjoitti:

        Viimmekesänä samakuutioinen shadov kulutti lähes 3 litraa vähemmän bensa sadalle kuin sevenfifty ,siis yhtämätkää ajeltiin oliko matka sitten n600kilometrelä kovinkaan erilainen ,mulla siisn vanha shadow mutta sevuoksi terhakkaampi kuin nykyiset!joten ssäästyneelle epensarahalle löytyi käyttöä.

        Kuka helvetin pönttö miettii kulutusta prätkissä


    • Anonyymi

      Tullut pari omistettua idioottivarma pätkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe