Noita käytettyinä edullisesti monesti. Minkälainen pyörä on käytössä ja ajossa ? Mitä heikkouksia pitäisi tarkkailla kun käytettyä valitsee ?
CB 750 sevenfifty
8
1878
Vastaukset
- Hevosmies
On todennäköisesti loppuun runkattu paska. Ei tuon ikäisillä raadoilla tee mitään.
Jos haluat lyödä kätesi paskaan niin siitä vaan- tuutilla
paskaruutan päihittää. Tosin et ole tuuttia nähnytkään, manne
- sevenfifty
eikä ole ko hyviä kokemuksia. pyörä on vm-95 ja kilsoja 60.000. ostin pyörän 2 vuotta sitten, vaihdoin ketjut ja rattaat ja sit baanalle. itse ajanut ko pyörällä n 10.000 km. hyvä ajoasento pidemmällekin matkalle ja tosi kiva käsitellä. paras tähän asti ajamistani pyöristä joita on sentään jokunen.
- on -95
ja toiminut hyvin,ostaessani oli pyörällä ajettu 50tkm,takapyörän laakerit ja ketjut rattaat jouduin vaihtamaan,hyvä ajettava kiihtyvyyskin ihan hyvä ohituksissa.Muijakin viihtyy takana.Konekin kuulemma varmatoiminen,venttiilejä ei tarvitse säätää(automaatinen säätö).Minä ainakin olen ihan tyytyväinen,kaverini osti samanlaisen mutta -98 mallisen
- peruspyörä
Älkää noiden joittenkin mielipide-erkkien juttujen antako haitata. Ne ajelee Derbillä useimmiten, ja potevat impotenssia.
Vanhan asentajaherran kokemusten mukaan tämäkin Honda on mitä mainioin pyörä, simppelit tekniset ratkaisut ja varmat moottorit.
Suosittelen, vaikka itse nykyisin Triumphilla ajelenkin. Pakko kyllä korvat punaisena tunnustaa että edelleenkin Honda on teknisesti fiksumpi laite. - sentään löytyy
peruspyörä kirjoitti:
Älkää noiden joittenkin mielipide-erkkien juttujen antako haitata. Ne ajelee Derbillä useimmiten, ja potevat impotenssia.
Vanhan asentajaherran kokemusten mukaan tämäkin Honda on mitä mainioin pyörä, simppelit tekniset ratkaisut ja varmat moottorit.
Suosittelen, vaikka itse nykyisin Triumphilla ajelenkin. Pakko kyllä korvat punaisena tunnustaa että edelleenkin Honda on teknisesti fiksumpi laite.Viimmekesänä samakuutioinen shadov kulutti lähes 3 litraa vähemmän bensa sadalle kuin sevenfifty ,siis yhtämätkää ajeltiin oliko matka sitten n600kilometrelä kovinkaan erilainen ,mulla siisn vanha shadow mutta sevuoksi terhakkaampi kuin nykyiset!joten ssäästyneelle epensarahalle löytyi käyttöä.
- Anonyymi
sentään löytyy kirjoitti:
Viimmekesänä samakuutioinen shadov kulutti lähes 3 litraa vähemmän bensa sadalle kuin sevenfifty ,siis yhtämätkää ajeltiin oliko matka sitten n600kilometrelä kovinkaan erilainen ,mulla siisn vanha shadow mutta sevuoksi terhakkaampi kuin nykyiset!joten ssäästyneelle epensarahalle löytyi käyttöä.
Kuka helvetin pönttö miettii kulutusta prätkissä
- Anonyymi
Tullut pari omistettua idioottivarma pätkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569