Meillä on ongelmallinen keittiönikkuna. Haluaisin pitää ainoastaan kappaa ikkunassamme, mutta ikkunamme on erittäin vilkkaan pyörätien läheisyydessä. Miten onnistuisin tekemään suojaa ikkunan alaosaan? Jos ikkunan väliin laittaisi jotakin? Mitä voisitte ehdottaa? Minulla on kauan jo ollut yläkappa ja alakappa, olen kyllästynyt niiden kuoseihin. Haluaisin kevättä keittiöön. Ehdotelkaa.
Ongelmallinen keittiön ikkuna
6
918
Vastaukset
- sälekkä
sälekaihimet
- keittiökeittiö
enkä haluaisi ostaa kaihtimia, koska vaarana on aina, että ne eivät käy seuraavaan asuntoon. Jotain muuta siis. Ja niin, ei millään suurella budjetilla, kun opiskelija olen.
- joooops
Jossain sisustusohjelmassa laitettiin ensimmäisen kerroksen ikkunaan verho, jonka sulkemissuunta oli poikkeuksellisesti alhaalta ylös. Eli valoa tuli ikkunasta asuntoon, mutta näkösuoja kuitenkin säilyi.
- apua..?
Jos laittaisi ikkunan pintaan tarrasta leikellyn kuvion? Sen voi tehdä edullisesti itse, jos jaksaa näpertää. Valmiita kuvia voi tilata netistä. Googleta "sisustustarra", niin löydät paljon vaihtoehtoja!
Ikkunan väliin voi tehdä vaikka mitä tilataidetta!
-litteitä lasiesineitä
-viinipullonkorkkeja
-kiilakehyksiin pingotettu ohut kangas
jne.
Ikkunalle voi myös laittaa viherkasveja suojaamaan. Nyt kesän tullen yrttitarha ikkunalaudalla on ihana! Jos ei ole kunnollista ikkunalautaa tai työpöytää ikkunan edessä, niin ikkunan eteen, vähän alareunaa korkeammalle, voi kiinnittää vaikka lasihyllyn, jolle saa pieniä yrttiruukkuja riviin. - dfbdfb
- Kiinnitä kaksipuoleisella teipillä tai tarra-arkilla ikkunaan läpikuultava (kangas).
- Laita peitoksi värillinen kontaktimuovi (jos olet askartelija, leikkaa kuvioita)
- Etolassa ja joissain tavarataloissa/ rauta kaupoissa myydään d-c-fix -nimisiä tarramuoveja. Osa muoveista läpikuultavia, nimenomaan ikkunanpeitoiksi tarkoitettuja. - vinkeistä!
tosi kivoja vinkkejä olitte laittaneet. taidanpa kokeilla jotakin noista...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576