Terve! Kertokaapa mistä johtuu huonontuneet skype puhelut. Aikaisemmin puheluissa ei ollut mitään vikaa, nykyään puhe jää "jälkeen" ja kuva pysähtyy useiksi kymmeniksi sekunneiksi! Joskus jopa katkeaa kokonaan. Aikaisemmin samoilla koneilla homma onnistui, ei nykyään. Missä mahtaa olla vika?
Skype ongelmia
jäde
3
786
Vastaukset
- että oli
tullut uusi päivitys, jonka pitäisi korjata mm. kuvanlaatua ym. En muista tarkkaan kun itse käytän vain chattia.
- jäde
eipä auttanut uudenkaan päivityksen ajaminen. Sama pätkiminen jatkuu, apua kaivataan!
- liikaa väkeä
jäde kirjoitti:
eipä auttanut uudenkaan päivityksen ajaminen. Sama pätkiminen jatkuu, apua kaivataan!
Skype alkaa täyttyä puhujista ja siinä sivussa monet ovat siirtyneet kuvapuheluihin eli kaistaa palaa. Tarkoittaa likaa käyttäjiä eikä kaikille riitä tilaa, seuraus on pätkiminen. Kokeile jotain suomalaisttain epänormaalia aikaa esim klo 4 aamulla, niin johan ei pätki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388