mistä saa halvimmillaan autoradion,
merkillä ei väliä
halvin autoradio
10
5198
Vastaukset
- pari ehdotusta
http://www.autostudio.fi/product_info.php?cPath=21_132_142&products_id=6250
http://www.nexcomp.fi/epages/concored.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/concored/Products/"Denver cad-460"
ainakin halpoja! - nurkissa
pari-kolme niitä. Saa tulla hakemaan. Yksi kiikarimallinen ja pari hieman tuoreempaa. Ovat siltä ajalta kun C64 oli vielä kova sana.
ei halvinta kannata ees osta ku ne yleensä hajoavat samantien ja kun viitti ees vähän panostaa soittimeen niin musiikin kuuntelukin on mukavampaa...toki halvimpia mp3 toistavia cd mankkoja taitaaa nykyään saada jo alle 50
- vaatimuksista
Jos pointtina on muukin kuin hinta, ainakin Lidlin soittimet ovat monipuolisia, cd, usb, sd, line-in. Radio ei noissa (eikä muissakaan) halpissoittimissa ole mikään huippu (toki kelvollinen), mutta ulkoiset lähteet toimivat mainiosti.
Oman Silvercrestini viritin ainakin on varsin herkkä, eli paikallaan ollessa melko kaukaisetkin asemat kuuluvat kohinoitta, mutta ajaessa häiriöitä ajoittain kuuluu. En voi arvostella radiota verrattuna muihin, koska en ole muita (uusia) radiota kokeillut.- lg mankka
citarista makso 99 pluskortilla
siinä halpa ja hyvä soitin
hyllystä vein viimesen soittimen
usbja muut toimii mainiosti ja 2v takuu
jes kyllä kannatti ! - radion tarpeessa
lg mankka kirjoitti:
citarista makso 99 pluskortilla
siinä halpa ja hyvä soitin
hyllystä vein viimesen soittimen
usbja muut toimii mainiosti ja 2v takuu
jes kyllä kannatti !Onko 99 euroa halpa?! Itse googletin hakusanalla halpa autoradio tarkoituksena löytää 10-20 euron autoradioita.
Missä ihmeessä kaikki sellaiset ovat?
En tarvitse upseja, hupseja, digejä, lasereita sun muita lisukkeita vaan tavallisen radion.
Niitä ei enää ilmeisesti valmisteta...
Jari - 69
radion tarpeessa kirjoitti:
Onko 99 euroa halpa?! Itse googletin hakusanalla halpa autoradio tarkoituksena löytää 10-20 euron autoradioita.
Missä ihmeessä kaikki sellaiset ovat?
En tarvitse upseja, hupseja, digejä, lasereita sun muita lisukkeita vaan tavallisen radion.
Niitä ei enää ilmeisesti valmisteta...
JariHEI!!! KUULE MENEPPÄ AUTOROMUTTAMOLTA HAKEE RADIO NIIN SAAT VARMAAN FEMMALLA!!!!!! TAI JOPA ILMAISEKSI SÄÄLISTÄ!!
- jepajeah
eihän täällä tiedä kukaan mistä saa halvalla soittimia jos ei merkistä halua maksaa niin kattokaa chinavasion.com irtoo näytöllisiä dvd-soittimia reilulla 100e ubsit ja muut lelut. jos ei ulkomaankauppa kiinnosta ja jos löytyy tommonen 60e lisää samoja vehkeitä myydään kiinanstore.com.
esim. 142e 7" dvd-soitin
http://kiinanstore.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=tpflypage.tpl&product_id=118&category_id=15&option=com_virtue... Ostat joku käytetty vaikka huutonetistä tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849