Tulipa eilen pari sataa viruksen aiheuttamaa turhaa postia. Käytän Maccia, ei siis tartu, en levitä, mutta roskaa tulee kaistan leveydeltä.
Miksi kukaan käyttää enää PuuCeetä, vaihtoehtoja on.
Ossi
8
514
Vastaukset
- Ile
A) Mac maksaa niin vitusti
B) PCTä pystyy päivittämään suht helposti
C) PCllä voi valita monesta käyttöjärjestelmästä mieleisensä
Ja muutenkaan mä en macciin koske edes pitkällä tikulla nimittäin on sen verran paska ja ruma hökötys että huhhuh- Ossi
En mikäkään koske Maciin pitkällä tikulla. PC:henkin olen koskenut, mutta vain rahasta. Vaikka koskin paljain käsin, en saanut sillä kerralla viruksia. Nyt en enää uskaltaisi.
- Kk0
A) Mac on aluksi vähän hintavampi mutta erotuksen PC:hen saa takaisin monikertaisesti softa ja mahdollisissa huoltokuluissa.
B) Heh, Macciin voi päivittää uusia osia vaikka koneen ollessa päällä.
c) Joka aiheuttaa sen että kun jokin ohjelma tulee se on käyttökelponen vasta viikkoja kuukausia myöhemmin kun se on käännetty jokaiselle käyttöjärjestelmälle 90% käyttää huonointa mahdollista käyttistä. Oletko muuten ikinä kokeillut macin virtual PC:tä? - Ossi
Jos hakee halvinta, pitää tyytyä Ladaan tai Karvanoppa-Toytaan. Jotkut haluavat muuta, Valinta on vapaa, myös virusten imuointiin.
- Leena
Ymmärrän PC:n jatkuvan päivitystarpeen. Minä vaan teen graafisen alan töitä Macilla, vaihdan konetta 3-4 vuoden välein.
- J. Nasaretilainen
>Miksi kukaan käyttää enää PuuCeetä
Olisiko syynä hengellinen köyhyys? Hengellisesti köyhät perivät taivasten valtakunnan.- Ossi
On PuuCeessä hyviä puoliakin, varmaan. Virukset ovat kyllä siellä ongelma.
- Jasu
Juu, roskaa tulee, mutta No hätä. Ei tartu Maciciin. Terveisiä vaan PC-porukalle.
Pitääkö paikkansa, että F-Securella on yksi Mac-mies töisä? Jos, niin mitä hän tekee?
Tiedän, että firman mainoksia tehtiin Macilla, mutta se on taas toinen juttu,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958