Tietäisiköhän joku että mistä saa ostettua mehiläisvahaa, ja paljonko maksaa? Olen etsinyt normaaleista kaupoista joka osastolta muttei ole löytynyt.
Mistä mehiläisvahaa..?
14
10221
Vastaukset
- Surffaaja
tämmöisestä osoitteesta:
http://www.lahtisenvahavalimo.fi/kynttiloiden_tekoon.htm
Näytti ainakin joku vaha maksavan 8€/kg. Että näin. - nixu
Oma äiti touhusi jotain joskus mehiläisvahojen kanssa ja itse olen ainoastaa haistellut mehiläisvahakynttiöitä.
Mihin nuoret tarvitsevat mehiläisvahaa?- kukkelikuu
Nykynuoret tarvitsee sitä rastoihin :P
- nyymi123
Naurettavaa, jossei rastat tule ilman mehiläisvahoja niin on turha niitä alkaa väkisin vääntämään. Rumalta näyttää väkisin vahalla tehdyt feikkirastat.
- 2wertyhj
mäntysuopaa käytetään rastoihin..... mehiläisvahaa käytetään esim. itsetehdyn huulirasvan valmistamiseen.
- roosa1234567890
Sitä mä koitankin valmistaa mutta ei ole mehiläisvahaa mistä löytäisin
- hunajaja
Mihin mehiläisvahaa tarvitsee?
Onko se sitä mehiläiskennon palaa?
Itse ostin kuukausi sitten purkin hunajaa, jossa uiskenteli sellainen palanen ja heitin sen pois.
Voiko sitä edes syödä?- kennonnosto
Mehiläisvahaa käytetään mm. elintarvikkeiden lisäaineena, jote syötävää on. Joskus jopa sekoitetaan hunajaan.
Apteekista saa mehiläisvahaa, tosin voivat ruveta kyselemään että mihin vaivaan tämä menee. - kennonnosto
Mehiläisvahaa käytetään mm. elintarvikkeiden lisäaineena, jote syötävää on. Joskus jopa sekoitetaan hunajaan.
Apteekista saa mehiläisvahaa, tosin voivat ruveta kyselemään että mihin vaivaan tämä menee.
- LeoisGayyyy
Käy vaikka kattoo lähimmästä askartelukaupsta, niis on yleensä ainaki mehiläisvahalevyi, joka on siis sama paska eri paketis. Itte oon niitä käyttäny huulirasvoihi.
- Leena-Hannele
Mistä ostaa mehiläisvahaa vanhojen puuhuonekalujen varaamiseen?
- Juukelis
Ihan prismasta pitäis löytyä
- Anonyymi
Mehiläisvaha autto pahaan psoriaasekseen! 100€ erikoisrasvoilla ollu mitään vastetta! Apteekista! 8€ 30g tuupi!
- Anonyymi
Mehiläisvahaa löytyy www.Korpiaho.net
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693