siis yhtee kehen oon ihastunu, nii se pääsee melkein aina just mun ryhmää tai vieree. x) en valita siitä kyl yhtää ! siis opettajat pistää sen istumaa mun vieree tai ryhmää. onko tää kohtalo vaiko tuuri?
kiitos jos joku viitsii vastata
*HaPPy* xD
kohtalo vaiko tuuri?
3
254
Vastaukset
- Kohtalo
Se on selvästi kohtaloa. Mulla tuliki taas viime vko-loppuna tosta kohtalosta kokemuksii :)
- Enkelinen:)
mulla ei oo ihan noin mutta sinne päin kyllä. opettaja laittaa koulussa aina mut ja yhden pojan vierekkäin tain johonkin parityöskentelyyn ja vaikka arvottais parit niin ihan sattumalta AINA se sama poika on mun pari. me ihmetellään sitä asiaa tän pojan kanssa. ei olla kumpikaan ihastuttu toisiimme. hassua se vaan on:) kohtalo tai jotain, entiijä:)
- Peekaboo
Mul oli vähän sama juttu :) Just se jätkä, josta koulussa tykkäsin, "arvottiin" aina mun kans samaan ryhmään. Sain vielä myöhemmin (4 vuotta peruskoulun päättymisen jälkeen) kuulla siltä itteltään, että se rakasti mua koko sen kouluajan. Harmi vaan, että oma kiinnostus lopahti jo aikoja sitten siihen :P Joten toteisin, että noi ryhmäjutut oli silkkaa sattumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069