Noniin BGn tietäjät, miten saisi mahdollisimman parhaan alun maagilla. Eli miten sen tasoa saisi nopeasti nostettua, kun se tuntuu niin pitkältä puuhalta. Maagi on nimittäin aika käkkärä hahmo alku tasoilla.
Maagi nopeasti kovaan sarjaan
5
375
Vastaukset
- Carnation
Jos sulla on Tob niin voitt ainakin tehä näin--->
sä teet magin ToB:ssä ja sit kuin ukko on valmis niin hän on joku hymm en muista level...mutt korkeampi kuin SoA.ssa.
Ja sit importoit hänet vaan SoA:lle ja vola, korkea maagi jo alusta asti (=
Ja periaatessa tää ei oo hujamista.
Ite huomasin tota kikkaa liian myöhään, mull ol ollut SoA jo liian kauan ja pelanut liian pitkälle
Mutt jos sull eii oo ToB niin voithan sä käyttä shadowkeeper mutt mun mielest se on hujamista ja ei niin kiva...
sitt hymm... ei vaan kuin tekemään kaiki "hellpot" tehtävät ekaks ja sitä myöten tulla paremaks...
aaa.. vosithan sä pelata yksiin niin pitkälle kuin pääset ja taas uudestaan (saat kaikki EXP:a itellesi) mutt se voi olla aika tuskalista
Paras ja hauskin on pelata ja katsoa kuin hiljattaen see EXP:a nousse ja maagi tule paremaksi
Mä oon aina pellanut Maagilla ja hyvin niilä pärjäää kaikkialla (jos apu joukkoe on mukana) huijlaaa vähän välillä ja sit jatkaa niin ky se siitä - etp
No haukotus!! Jos magella pelaaminen ei maistu, valitse toinen classi!
- dfghdf
heti ku voit summonoida jotai demoneja ni ala tappamaan niitä ite, hyvää kokemusta ja kun on protection from evil ni ne ei ees käy kimppuun
- minä
No ainakin BG2:ssa toimii hyvin sellainen että heität kaikki ryhmän jäsenet aina syrjään kun opiskelet taikoja niin saat kaiken expan pidettyä itselläsi =). Pelkkiä scrolleja lukemalla saa mukavasti leveleitä.
- LiquidM22
eli juuri niinkuin neuvottu tee hahmo tobissa ja importtaa shadows of amniin. mikäli käytät shadow keeper- modia sinulta jää levelinnousun väliset bonukset SAAMATTA. maagin vahvuus tulee nimenomaan myöhemmillä leveleillä esille. yks erittäin hyvä vaihtoehto on fighter/mage. mikäli tekee tobissa on alku sen kanssa helppoa ja kehittyy maksimissa 20mage/24fighter leveleille eli on tuomionpäivän kone.
oma hahmoni:
TOBissa two weapon style.
toiseen käteen Flail of Ages 5
ja toiseen Equalizer
tulee paljon damagea ja kummassakin on hurjat bonukset hahmolle.
itellää fighter/mage
armor classi -4 vaik kaks asetta
eikä haarniskaa eli pystyy taikomaan kokoajan
mutta noiden aseiden kannsa pärjää lähitaistelussa kenelle tahansa.
uskomattoman tehokas kun on täysil leveleillä. 20mage/24 fighter. eli kesken miekkailun pystyy sekunnis heittämään 5magic missileä ja samantien jatkamaan miekkailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788