FTP / palomuuri???

-stö-

Jokohan löytyisi vastaus ongelmaani??? Asensin viime perjantaina koneelleni palomuurin ja sen jälkeen FTP ohjelma ei ole toiminut. Vaikka palomuurin asetuksissa on FTP:n kohdalla "salli", koko tiedosto ei kuitenkaan siirry palvelimelle. Ja vaikka muutan palomuurin asetuksiin "salli kaikki", ei sittenkään onnistu. Esim. jos lähetän kuvan, siitä jää n.1/3 pois. Soitin jopa Soneran asiakaspalveluun, mutta sielläkään eivät osanneet neuvoa!!!
Jos joku osaa neuvoa ongelman poistamisessa, olisin tosi kiitollinen!! Vastauksen voi lähettää vaikka sähköposiini. Toivottavasti löytyy joku kunnon "nörtti", joka tietää kaiken kaikesta :)

4

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9i999i

Jos et saa palomuurin asetuksia kuntoon, koeta vanhaa kikka kolmosta.

Sulje palomuuriohjelma, lähetä sivut, käynnistä palomuuri.

En osaa antaa yksityiskohtaisempia neuvoja koska et kertonut mikä palomuuri on käytössä. Ja jos kerrot mikä on käyttis, ftp ja palomuuri, niin varmasti joku osaa neuvoa miten saat ftp:n ja palomuurin toimimaan yhdessä.

• -stö-

F-Secure palomuuri
        Win 2000
        WS_FTP LE

Ja oon monesti jo kokeillut, että poistan koko F-Securen käytöstä, mutta ei mene tiedostot läpi. Just ennen ku rupesin sulle vastaamaan, koklasin vielä, vain 90% menee...

Eli edelleen oon täällä ihan H. Moilasena... Onneksi mulla on ystävä, jolle voin lähettää tiedostot ja hän sitten siirtää ne nettiin, mutta aikas hankala tapa, kun ennen kaikki toimi ihan moitteettomasti!!???
        -stö-

• Mulla kans
        -stö- kirjoitti:

F-Secure palomuuri
        Win 2000
        WS_FTP LE

Ja oon monesti jo kokeillut, että poistan koko F-Securen käytöstä, mutta ei mene tiedostot läpi. Just ennen ku rupesin sulle vastaamaan, koklasin vielä, vain 90% menee...

Eli edelleen oon täällä ihan H. Moilasena... Onneksi mulla on ystävä, jolle voin lähettää tiedostot ja hän sitten siirtää ne nettiin, mutta aikas hankala tapa, kun ennen kaikki toimi ihan moitteettomasti!!???
        -stö-

Täällä sama ongelma on ollut ehkä vuoden päivät. (Soneran helpdesk ei tietystikään osannut neuvoa.)
        Minulla on Soneran FTP-ohjelmaa ja ZoneAlarm-palomuuri, käyttöjärjestelmä on Windows XP prof. Joudun joka kerta sulkemaan palomuurin tiedostojen lähetyksen ajaksi. Ei auta, että laittaa palomuurin "luvat" kohdalleen.

• -stö-
        Mulla kans kirjoitti:

Täällä sama ongelma on ollut ehkä vuoden päivät. (Soneran helpdesk ei tietystikään osannut neuvoa.)
        Minulla on Soneran FTP-ohjelmaa ja ZoneAlarm-palomuuri, käyttöjärjestelmä on Windows XP prof. Joudun joka kerta sulkemaan palomuurin tiedostojen lähetyksen ajaksi. Ei auta, että laittaa palomuurin "luvat" kohdalleen.

Mistä johtuu, että vaikka suljen F-Securen, en siltikään pysty lähettämään tiedostoja??
        Latasin viikonloppuna jo toisen FTP :nkin (AtomFTP), mutta eipä sekään muuttanut tilannetta.

Kiitos mielenkiinnostanne, mutta siis edelleen oottelen apua ongelmaani...

-stö-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4421
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      68
      4271
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2947
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      66
      2835
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2119
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      2002
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1689
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      111
      1373
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      182
      1286
    Aihe