pissaako kaikki saunassa?

poika

tyttökaverini pissaa saunassa ja kylppärissä lattialle, sanoo kaikille veden lorinan tekevän kusihädän, puhuukohan totta?

27

7605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      Jos tyttökaverisi pissaa saunassa, miksi laitoit viestin otsikoksi "pissaako kaikki saunassa?". Ei paljon järki päätä pakota.

    • Jätkä

      Silloin pikku poikana tuli pissattua siihen aukkoon minne kaikki suihkuvesi valuu. Täytyy kyllä sanoa että itseäni ällöttää nykyään kun tommosta tuli tehtyä.

      Enpä kyllä enää kuseskele saunoissa ja kylppäreissä.

      • heh

        Olen yli kaksikymmentä ja pissaan vieläkin. Ja niin tekee aikamoni muukin mies.


      • hevinörtti
        heh kirjoitti:

        Olen yli kaksikymmentä ja pissaan vieläkin. Ja niin tekee aikamoni muukin mies.

        Samaan viemäriinhän ne menee kuin pönttöön kustessa..


      • Mie
        hevinörtti kirjoitti:

        Samaan viemäriinhän ne menee kuin pönttöön kustessa..

        Tiesitkö että taloudessa on jätevedetkin lajiteltu? Eli suihku, pesukone,tiskiallas ym tuleva vesi on ns harmaata vettä ja menee eri viemäriin.. Että silleen.


      • Jussi
        Mie kirjoitti:

        Tiesitkö että taloudessa on jätevedetkin lajiteltu? Eli suihku, pesukone,tiskiallas ym tuleva vesi on ns harmaata vettä ja menee eri viemäriin.. Että silleen.

        Jos talon on kytketty kunnan viemäriverkostoon, niin pesuvedet ja paskat menevät samasta putkesta. Haja-asutus alueella on toisin. Paskat ja pissat menvät säiliöön joka tyhjennetään, pesuvedet taas saostuskaivoon josta ne valuvat pikkuhiljaa maahan.
        Että sillee!


      • meikä
        Mie kirjoitti:

        Tiesitkö että taloudessa on jätevedetkin lajiteltu? Eli suihku, pesukone,tiskiallas ym tuleva vesi on ns harmaata vettä ja menee eri viemäriin.. Että silleen.

        kyllä se suihkuvesi menee ihan samaan viemäriin kuin kaikki muukin vesi vessoista yms.

        Kaksoisviemäröintijärjestelmiä on käytössä joissain kesämökeissä ja vanhemmissa 50-luvun taloissa. Toki myös uudemmissa omakotitaloissa haja-asutus alueilla kaksoisviemäröinti voi olla käytössä.

        Kaupunkialueilla kaikki jätevesi menee samaan kaupungin viemäriverkkoon.


      • Jäbä
        meikä kirjoitti:

        kyllä se suihkuvesi menee ihan samaan viemäriin kuin kaikki muukin vesi vessoista yms.

        Kaksoisviemäröintijärjestelmiä on käytössä joissain kesämökeissä ja vanhemmissa 50-luvun taloissa. Toki myös uudemmissa omakotitaloissa haja-asutus alueilla kaksoisviemäröinti voi olla käytössä.

        Kaupunkialueilla kaikki jätevesi menee samaan kaupungin viemäriverkkoon.

        ... vitun väliä minne ne vedet menee...
        Ei pesuvedet tuu suoraan kraanasta takas..


    • Jussi

      Väittäisin että tämä on lähinnä naisten ongelma. Lämmin suihkuvesi saa kuulemma pissan tulemaan...

      Mutta ei kukaan saunassa pissaa, suihkussa vaan.

    • Muija

      Kuka helvetti pystyy kuseen saunassa?!?!?!? Sitä varten on vessat.

    • Jätkä80

      Mutta veskissä olen monesti kussut lavuaariin kun hana on ollut auki.

    • Anna

      Saunasta tullessa mulla usein rupeaa valumaan pissa pitkin reittä. Taas pitää pestä ja vaihtaa pikkarit.

      • oho

        "Saunasta tullessa mulla usein rupeaa valumaan pissa pitkin reittä. Taas pitää pestä ja vaihtaa pikkarit."

        Anteeks ku kysyn mutta onko sulla pikkarit päällä saunassa????


      • mitä?
        oho kirjoitti:

        "Saunasta tullessa mulla usein rupeaa valumaan pissa pitkin reittä. Taas pitää pestä ja vaihtaa pikkarit."

        Anteeks ku kysyn mutta onko sulla pikkarit päällä saunassa????

        Etkö sä muka pidä alusvaatteita saunassa? Ootsä alasti?!! Kreisii!!


      • mii

        ...et se mitä sä väität olevan pissaa, on vaan vettä joka on pestessä menny sun emättimeen ja se valuu sieltä pois saunomasta tullessa...


      • eräs
        mitä? kirjoitti:

        Etkö sä muka pidä alusvaatteita saunassa? Ootsä alasti?!! Kreisii!!

        Totta kai saunassa ollaan alasti, sitä vartenhan on yleisissä paikoissa eroteltu naisten ja miesten saunat...


      • mimmi15
        eräs kirjoitti:

        Totta kai saunassa ollaan alasti, sitä vartenhan on yleisissä paikoissa eroteltu naisten ja miesten saunat...

        ainakin minä ja monet muut


    • Mikko

      Varoitus. Älä kerro tuollaista. Tällä palstalla liikkuu paljon pervoja miehiä, pedofiilejä, jotka saavat seksuaalista tyydytystä moisesta.

      • voi elämä

        Kielletään puhuminen ja kirjoittaminen välittömästi!


    • voitatti

      oikeesti...

      pissaaminen on luonnollinen asia, luonnontuote. päivittäin ihminen törmää saastaisempiinkin asioihin...

      keksikää lapset muuta tekemistä.

    • Mokaaja

      kusko kiukaalle, haju on sanoinkuvaamaton!

    • Mievaa2

      Kiitos kaikille loistavista viesteistä ! Sain nauraa taas oikein vatsa kipeänä. Suomalaiset on kyllä niin vekkuleita kusiluikkuja saunassakin. Minä mukaanlukien.

    • Anonyymi

      Joskus pikkupoikana harrastin kiukaallekusemista, mutta viimekerrasta taitaa olla jo kuusi vuotta. Nykyään tuntuu aivan sairaalta, kun se haju jäi ja viimeisellä kerralla menetin viikkorahat kuukaudeksi.

    • Anonyymi

      Kuumuus tekee pissahädän.. joskus kunnon löylyissä ei pysty pidätellä vaikka ennen saunaan menoa olis käynyt pissalla. Yritän kuitenkin ehtiä edes suihkuun kun en haluis saunaan pissata :D

    • Anonyymi

      En tiedä kaikista, mutta tyttöystäväni joskus pissaa suihkun lattiakaivoon.
      Aluksi yllätyin siitä ja pidin sitä vähän outona tai erikoisena, mutta oli jotenkin myös rivon kiihottavakin näky ekalla kertaa jo.
      Tietty kun en ollut aikaisemmin nähnyt naispuolista pissalla, ellei nyt jotain ihan lapsuusajan paria tilannetta oteta huomioon.
      Saa mun puolesta jatkossakin pissata lattiakaivoon ja vielä jos ja kun antaa mun katsella. Tykkään katsella sitä.
      Aina ei kyllä jää pelkkään katselemiseen tuo tilanne...

    • Anonyymi

      Kerimaella kustaan aina Saunassa lauteille ja heilutetaan mulukkoa niin että kusi räiskyy. Samalla pierskellään. Minä uimahallissa joskus paskannan suihussa. Kerimäellä sanotaan kusi kaunistaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe