Mietiskelin tässä, että ihmiset, jotka ovat bi-seksuaaleja, niin tuleeko heille kumminkin huomattavasti enemmän suhteita vastakkaisen sukupuolen edustajiin?? Itse olen ainakin bi-tyttö ja olen melkein pelkästään tapaillut miehiä. Niitä nyt on vaan "helpompi" tavata. Jos on kavereidenkin kanssa liikkeellä yökerhossa, niin miehet tulee juttelemaan tai hakee tanssimaan, naiset ei. gaybaareissa en kovin usein käy, kun yleensä porukassa on aina joku joka ei sinne halua. Näin ei kauheesti myöskään gaykontakteja tule.
Lisäksi olen ymmärtänyt että "aidot" lesbot pitävät helposti bityttöjä jotenkin pelkureina, kokeilijoina tai muuten vähempiarvoisina. Siksikään ei ole kauhean helppo saada naisseuraa.
Eli itselläni ainakin on siis enemmmän miessuhteita ollut.
Vaikea valinta??
29
2280
Vastaukset
- Annika25
tämähän on suoraa matematiikkaa.. kuinka usein olet harrastanut seksiä pitkähiuksisen miehen kanssa, hyvä peppuisen, tai klinkuttavan.. tai kuinka usein olet "sortunut" suhteeseen mitäkin sukupuolta olevan kanssa.. tämä tosin voi olla hyvin vaikeaa arvioida, sillä ns. sukupuolia ihmisillä on lähes yhtä useita kuin ihmisiäkin.. ei siis vain miehiä tai naisia, vaikka noihin kahteen jaoteltuina asiahan helpottuu huomattavasti :)
(esimerkkeinä mies, joka on sydämeltään nainen ja silti voisi vain rakastaa toista naista ..jne)
ja tottakai, kun ihmiset ovat näihiin kahteen "perus sukupuolijakoon" tottuneet, niin ennakkoluuloin on vaikeampi kohdata vähemmistönä.. vähemmistöä!
siispä silmät auki, mieli avoimeksi ja oikein ihanaa syksyä.. ja otetaan toiset ihmiset sellaisina kuin me kaikki olemme!!- keiju
En puutu siihen, montaako miestä ja montaako naista yleensä bi:t tapailevat, kun en asiaa edes tunne.
Tahdon sanoa sulle sen, että minä ainakaan en välttele bissejä sen takia että he olisivat jotenkin huonompia, vaan ihan sen takia että ajatusmaailmat ovat niin erilaiset. Ei toimi ainakaan mulla, kokeiltu on, enkä toista kertaa ala suhdetta bi:n kanssa. Kaikella kunnioituksella.
Hyvät jatkot. - LeSbO
keiju kirjoitti:
En puutu siihen, montaako miestä ja montaako naista yleensä bi:t tapailevat, kun en asiaa edes tunne.
Tahdon sanoa sulle sen, että minä ainakaan en välttele bissejä sen takia että he olisivat jotenkin huonompia, vaan ihan sen takia että ajatusmaailmat ovat niin erilaiset. Ei toimi ainakaan mulla, kokeiltu on, enkä toista kertaa ala suhdetta bi:n kanssa. Kaikella kunnioituksella.
Hyvät jatkot.bisseissä ei ole mitään vikaa niin kauan kuin pysyvät omissa porukoissaan. siis seurustelevat toistensa kanssa.
- Monogaami lesbo
LeSbO kirjoitti:
bisseissä ei ole mitään vikaa niin kauan kuin pysyvät omissa porukoissaan. siis seurustelevat toistensa kanssa.
En tunne yhtäkään monogaamia bisseä.
Siinä se suurin ongelma.
Yhden kanssa yritin seurustella, mutta ei siitä tullut mitään. Toinen halusi miestäkin välillä, ja petti salaa miesten kanssa. Kuulin vasta jälkeenpäin kavereilta kuinka monen kanssa se oli ehtinyt olla.
Sen kaveripiiri koostui samanlaisista kummallisista polygamisteista.
Tunnen tarkalleen 11 biseksuaalia elämäni varrelta, eikä kukaan heistä suostu perinteiseen 'vapautta rajoittavaan' suhteeseen.
Ja minä taas en ala tautien kulta-aikana jakaa ketään kenenkään kanssa.
Jos on niin vaikeata keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan, niin ei pitäisi alkaa seurustella ollenkaan. Minun kokemukseni biseksuaaleista on siis, että ovat melkoisia hedonisteja. - lesbo
Monogaami lesbo kirjoitti:
En tunne yhtäkään monogaamia bisseä.
Siinä se suurin ongelma.
Yhden kanssa yritin seurustella, mutta ei siitä tullut mitään. Toinen halusi miestäkin välillä, ja petti salaa miesten kanssa. Kuulin vasta jälkeenpäin kavereilta kuinka monen kanssa se oli ehtinyt olla.
Sen kaveripiiri koostui samanlaisista kummallisista polygamisteista.
Tunnen tarkalleen 11 biseksuaalia elämäni varrelta, eikä kukaan heistä suostu perinteiseen 'vapautta rajoittavaan' suhteeseen.
Ja minä taas en ala tautien kulta-aikana jakaa ketään kenenkään kanssa.
Jos on niin vaikeata keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan, niin ei pitäisi alkaa seurustella ollenkaan. Minun kokemukseni biseksuaaleista on siis, että ovat melkoisia hedonisteja.bissepuolelta tulla tänne aikeitaan puolustelemaan. On varmasti totta, että joillain on ihan samat tavoitteet elämässä ja parisuhteessa kuin meillä lesboillakin. Tie on vaan kivinen jos yrittää sitä onneaan löytää lesboista täysin ennakkoluulovapaasti.
Miksei tosiaan seurustella kaltaistensa kanssa? Bisset keskenään? Jos se ei ole niin helppoa, niin pointtimme tuli perusteltua. - Biljardi
lesbo kirjoitti:
bissepuolelta tulla tänne aikeitaan puolustelemaan. On varmasti totta, että joillain on ihan samat tavoitteet elämässä ja parisuhteessa kuin meillä lesboillakin. Tie on vaan kivinen jos yrittää sitä onneaan löytää lesboista täysin ennakkoluulovapaasti.
Miksei tosiaan seurustella kaltaistensa kanssa? Bisset keskenään? Jos se ei ole niin helppoa, niin pointtimme tuli perusteltua.Ikävää, että bi-naisilla on näinkin huono maine lesbonaisten keskuudessa. Itse olen bi-nainen, mutta periaatteeni on, ettei saa pettää. Tuskin edes tekee mieleni pettää. Läheiseni tietävät, että periaatteeni pitävät.
Menetänkö siis tilaisuuteni parisuhteeseen jonkun naisen kanssa vain siksi, että hän on lesbo ja minä bi?
En usko, että omalla kohdallani yksikään könsikäs saisi minua pettämään, koska en ryhdy parisuhteeseenkaan aivan tuosta noin vain, joten voisi olettaa parisuhteen olevan hyvällä pohjalla.
Mitäs sanotte? Olisi nimittäin aika turhauttavaa, jos seurustelisin "vapaiden rajojen bi:n" kanssa, kun itse olen ns. yksiavioinen. - Tea
Biljardi kirjoitti:
Ikävää, että bi-naisilla on näinkin huono maine lesbonaisten keskuudessa. Itse olen bi-nainen, mutta periaatteeni on, ettei saa pettää. Tuskin edes tekee mieleni pettää. Läheiseni tietävät, että periaatteeni pitävät.
Menetänkö siis tilaisuuteni parisuhteeseen jonkun naisen kanssa vain siksi, että hän on lesbo ja minä bi?
En usko, että omalla kohdallani yksikään könsikäs saisi minua pettämään, koska en ryhdy parisuhteeseenkaan aivan tuosta noin vain, joten voisi olettaa parisuhteen olevan hyvällä pohjalla.
Mitäs sanotte? Olisi nimittäin aika turhauttavaa, jos seurustelisin "vapaiden rajojen bi:n" kanssa, kun itse olen ns. yksiavioinen.Missähän te yksiavioiset bisset sitten pyöritte, kun minä en ainakaan teihin törmää?
Nykyäänkin eräs bi flirttailee töissä kanssani estottomasti ja on ehdotellut ties mitä ja kuitenkin asuu miehen kanssa. Tosi kiva minulle, kun töissä pitää käydä, eikä karkuun pääse ja tunteilleen ei voi mitään ja hänellä on mielessään varmastikin vain seksi... - Biljardi
Tea kirjoitti:
Missähän te yksiavioiset bisset sitten pyöritte, kun minä en ainakaan teihin törmää?
Nykyäänkin eräs bi flirttailee töissä kanssani estottomasti ja on ehdotellut ties mitä ja kuitenkin asuu miehen kanssa. Tosi kiva minulle, kun töissä pitää käydä, eikä karkuun pääse ja tunteilleen ei voi mitään ja hänellä on mielessään varmastikin vain seksi...Uskomattoman törkeää toimintaa siltä naiselta! Hän ei ilmeisesti tajua loukkaavansa sinua. Käsittääköhän hän, että jos hänen miehensä saa selville nuo, um, puuhat (eli estottoman flirttailun yms.), mies loukkaantuu myös - ehkä, ellei hän ole sitten niitä miehiä, jotka saavat hirveitä kiksejä siitä.
Missäköhän me piileskellään? Pikkukaupungeissa, maaseudulla... Tai siis minä. Joten kyllä meitä on. Voi tietysti olla, että olen poikkeus sääntöön. Minun maailmaani ei vain yksinkertaisesti voisi mahtua kuin yksi kumppani kerrallaan, eivätkä hekään missään muutaman viikon syklissä, joten se siitä. - keiju
Biljardi kirjoitti:
Uskomattoman törkeää toimintaa siltä naiselta! Hän ei ilmeisesti tajua loukkaavansa sinua. Käsittääköhän hän, että jos hänen miehensä saa selville nuo, um, puuhat (eli estottoman flirttailun yms.), mies loukkaantuu myös - ehkä, ellei hän ole sitten niitä miehiä, jotka saavat hirveitä kiksejä siitä.
Missäköhän me piileskellään? Pikkukaupungeissa, maaseudulla... Tai siis minä. Joten kyllä meitä on. Voi tietysti olla, että olen poikkeus sääntöön. Minun maailmaani ei vain yksinkertaisesti voisi mahtua kuin yksi kumppani kerrallaan, eivätkä hekään missään muutaman viikon syklissä, joten se siitä.Tämä on tietenkin aikamoista kärjistämistä, eivätkä asiat ole niin mustavalkoisia, mukana ovat aina tunteet jne. Mutta noin yleisesti:
Miksi bisset eivät seurustele toisen bissen kanssa? Tai siis varmaan jotkut, mutta jotenkin vain tuntuu että aina bi-nainen haluaa lesbon.
Itse lesbona haluan vain toisen lesbon, on ainakin perusajatukset samoilla linjoilla.
Yksiavioisuus ja uskollisuus ovatkin sitten taas ihan henkilösidonnaisia, eivät niinkään suuntautumisesta johtuvia, vaikka erojakin on. - LeSbO
keiju kirjoitti:
Tämä on tietenkin aikamoista kärjistämistä, eivätkä asiat ole niin mustavalkoisia, mukana ovat aina tunteet jne. Mutta noin yleisesti:
Miksi bisset eivät seurustele toisen bissen kanssa? Tai siis varmaan jotkut, mutta jotenkin vain tuntuu että aina bi-nainen haluaa lesbon.
Itse lesbona haluan vain toisen lesbon, on ainakin perusajatukset samoilla linjoilla.
Yksiavioisuus ja uskollisuus ovatkin sitten taas ihan henkilösidonnaisia, eivät niinkään suuntautumisesta johtuvia, vaikka erojakin on.itse olen ihmetellyt että kun miehen kanssa seurustelevat bisset usein hakevat naista vain seksikumppaniksi, niin miksi edes kuvitellaan että kukaan lesbo sellaiseen ryhtyisi. miksi ei haeta sitten toista samassa elämäntilanteessa olevaa bi-naista. eikö se olisi paljon tasapuolisempaa? minulla oli kerran ilmoitus jossain deitissä, jossa ilmoitin selvästi olevani lesbo, niin eikös vaan tullut monta vastausta juuri näiltä bisseiltä. ensin kirjoitellaan niitä näitä, sitten yhtäkkiä laukaistaan että: niin, yksi pikku juttu, eihän sua haittaa et mulla on mies ja kaksi lasta, mies hyväksyy meidät eikä tulisi mukaan tapaamisiin...järjetöntä!
- Keiju
LeSbO kirjoitti:
itse olen ihmetellyt että kun miehen kanssa seurustelevat bisset usein hakevat naista vain seksikumppaniksi, niin miksi edes kuvitellaan että kukaan lesbo sellaiseen ryhtyisi. miksi ei haeta sitten toista samassa elämäntilanteessa olevaa bi-naista. eikö se olisi paljon tasapuolisempaa? minulla oli kerran ilmoitus jossain deitissä, jossa ilmoitin selvästi olevani lesbo, niin eikös vaan tullut monta vastausta juuri näiltä bisseiltä. ensin kirjoitellaan niitä näitä, sitten yhtäkkiä laukaistaan että: niin, yksi pikku juttu, eihän sua haittaa et mulla on mies ja kaksi lasta, mies hyväksyy meidät eikä tulisi mukaan tapaamisiin...järjetöntä!
Samaa mieltä.
Bissejäkin tosin on yleistäen kahdenlaisia; niitä jotka hakevat vain seksikumppania naisesta, joko miehensä kanssa tai ilman. Kyseenalaista sitten, onko kyseinen henkilö edes bisse, vai mikä lie friikki. (sori mutta mun normaalin raja ei tuollaiseen touhuun ulotu)
Sitten on ihan 'tavalliset' bisset, jotka ovat yksiavioisia yms.
Siltikin, kummassakin tapauksessa, etenkin ylemmässä (!), miksi edes etsiä muita kuin toisia bissejä tai muuten samassa tilanteessa olevia.
MIKÄ lesboissa bissejä niin viehättää? Onko mulla vääristynyt kuva asiasta, kun tosiaan tuntuu että yleensä bisset hakevat nimenomaan lesboja kumppaneikseen. - Biljardi
Keiju kirjoitti:
Samaa mieltä.
Bissejäkin tosin on yleistäen kahdenlaisia; niitä jotka hakevat vain seksikumppania naisesta, joko miehensä kanssa tai ilman. Kyseenalaista sitten, onko kyseinen henkilö edes bisse, vai mikä lie friikki. (sori mutta mun normaalin raja ei tuollaiseen touhuun ulotu)
Siltikin, kummassakin tapauksessa, etenkin ylemmässä (!), miksi edes etsiä muita kuin toisia bissejä tai muuten samassa tilanteessa olevia.
MIKÄ lesboissa bissejä niin viehättää? Onko mulla vääristynyt kuva asiasta, kun tosiaan tuntuu että yleensä bisset hakevat nimenomaan lesboja kumppaneikseen.En tiedä, mikseivät seksinhaluiset bisset hae seuraa toisistaan, koska sehän kuulostaa varsin fiksulta.
Mutta kokeeko lesbo naisen biseksuaalisuuden uhkana? Siis siinä mielessä, että pelätään, että se nainen juokseekin jonkun mihehn syliin seuraavassa sekunnissa? Pelkäävätköhän heteromiehet samaa? Älkää nyt pitäkö mua ihan tyhmänä; kysyn, koska en tiedä.
Ja taasen, itse seurustelin bi-naisen kanssa, ja pelkäsin, että hän jättää minut miehen takia, koska hän jatkuvasti kommentoi hyvännököisiä miehiä yms. Minulle sellainen ei tullut edes mieleeni; kommentoida nyt muita ihmisiä kumppanin läsnäollessa!
Totta on, että se onko yksiavioinen vai ei on aivan täysin ihmisestä kiinni, mutta sitä en ymmärrä, että bi:t mielletään aina moniavioisiksi pettäjiksi. Minä en kestäisi suhdetta, jossa toisella osapuolella on "mies ja kaksi lasta", en edes pelkän seksin merkeissä. Oikeastaan, en etenkään silloin.
Luulen, että koska suomalainen kulttuuri palvoo "koti, uskonto, isänmaa" -periaatetta, on monelle bi-naiselle helpompi asettua miehen kanssa asumaan ja perustaa pikkuinen perhe. - Jennifer
LeSbO kirjoitti:
itse olen ihmetellyt että kun miehen kanssa seurustelevat bisset usein hakevat naista vain seksikumppaniksi, niin miksi edes kuvitellaan että kukaan lesbo sellaiseen ryhtyisi. miksi ei haeta sitten toista samassa elämäntilanteessa olevaa bi-naista. eikö se olisi paljon tasapuolisempaa? minulla oli kerran ilmoitus jossain deitissä, jossa ilmoitin selvästi olevani lesbo, niin eikös vaan tullut monta vastausta juuri näiltä bisseiltä. ensin kirjoitellaan niitä näitä, sitten yhtäkkiä laukaistaan että: niin, yksi pikku juttu, eihän sua haittaa et mulla on mies ja kaksi lasta, mies hyväksyy meidät eikä tulisi mukaan tapaamisiin...järjetöntä!
No mutta hyvähän se oli, ettei se äijän köriläs siihen mukaan änkeisi..:D
- Jennifer
Keiju kirjoitti:
Samaa mieltä.
MIKÄ lesboissa bissejä niin viehättää? Onko mulla vääristynyt kuva asiasta, kun tosiaan tuntuu että yleensä bisset hakevat nimenomaan lesboja kumppaneikseen...että tällaiset bisset ovat itsekkäitä. He haluavat sekä miehen että naisen todellisen kiintymyksen.
He eivät halua, että heillä leikitään.
He saavat kyllä itse leikkiä, jos niin haluavat!
No joo. Ennakkoluuloja pelkästään, myönnetään. - Jennifer
Biljardi kirjoitti:
En tiedä, mikseivät seksinhaluiset bisset hae seuraa toisistaan, koska sehän kuulostaa varsin fiksulta.
Mutta kokeeko lesbo naisen biseksuaalisuuden uhkana? Siis siinä mielessä, että pelätään, että se nainen juokseekin jonkun mihehn syliin seuraavassa sekunnissa? Pelkäävätköhän heteromiehet samaa? Älkää nyt pitäkö mua ihan tyhmänä; kysyn, koska en tiedä.
Ja taasen, itse seurustelin bi-naisen kanssa, ja pelkäsin, että hän jättää minut miehen takia, koska hän jatkuvasti kommentoi hyvännököisiä miehiä yms. Minulle sellainen ei tullut edes mieleeni; kommentoida nyt muita ihmisiä kumppanin läsnäollessa!
Totta on, että se onko yksiavioinen vai ei on aivan täysin ihmisestä kiinni, mutta sitä en ymmärrä, että bi:t mielletään aina moniavioisiksi pettäjiksi. Minä en kestäisi suhdetta, jossa toisella osapuolella on "mies ja kaksi lasta", en edes pelkän seksin merkeissä. Oikeastaan, en etenkään silloin.
Luulen, että koska suomalainen kulttuuri palvoo "koti, uskonto, isänmaa" -periaatetta, on monelle bi-naiselle helpompi asettua miehen kanssa asumaan ja perustaa pikkuinen perhe.Toisaalta voin kuvitella tilannetta, että nainen rakastaa miestään ja lapsiaan ja seurustelee toisen naisen kanssa.
Yksiavioisuus on ihanne, mutta moniavioisuus on monen ihmisen todellista arkipäivää.
En näe siinä sen kummempaa ihmettelyn aihetta. Mutta näissä jutuissa pitää olla tunnetta mukana. Pelkät seksiseikkailut eivät taas minua kiinnosta. Jotkut taas nauttivat seksistä pelkästäänkin ja se suotakoon heille.
Itse en haluaisi olla bissen kumppani, en miehellisen enkä miehettömän. Toivottavasti en rakastu bisseen..
Ettei tulis lisää onkelmii, kun tuo lesbonkii rakastaminen on tarpiaks rankkaa:) - lesbo
Biljardi kirjoitti:
Ikävää, että bi-naisilla on näinkin huono maine lesbonaisten keskuudessa. Itse olen bi-nainen, mutta periaatteeni on, ettei saa pettää. Tuskin edes tekee mieleni pettää. Läheiseni tietävät, että periaatteeni pitävät.
Mitäs sanotte? Olisi nimittäin aika turhauttavaa, jos seurustelisin "vapaiden rajojen bi:n" kanssa, kun itse olen ns. yksiavioinen.On varmasti turhauttavaa jos "vaihtoehdot" yhtäkkiä väheneekin puoleen. Olet siinä mielessä samalla viivalla lesbojen kanssa, jotka etsivät sitä yhtä ja pysyvää siihen vierelleen.
Jos lesbotyttöä etsit, niin joudut varautumaan siihen, että jo pelkkä bi-yys voi aiheuttaa repulsiota. Toki jos oikeat tunteet ovat kyseessä ja osoitat olevasi luottamuksen ja toisen sydämen arvoinen, niin mikäpäs siinä. Ennekkokäsitysten rikkojan tie ei ole helppo.
Onnea kuitenkin. - yksi juttu..
Biljardi kirjoitti:
En tiedä, mikseivät seksinhaluiset bisset hae seuraa toisistaan, koska sehän kuulostaa varsin fiksulta.
Luulen, että koska suomalainen kulttuuri palvoo "koti, uskonto, isänmaa" -periaatetta, on monelle bi-naiselle helpompi asettua miehen kanssa asumaan ja perustaa pikkuinen perhe.Mutta ajatelkaapa esimerkiksi seuraavaa: moni bi myöntää itselleen ja lähipiirilleen suuntautumisensa, mutta ei halua elää ulkona kaapista muuten. Lesbolla ei juurikaan ole vaihtoehtoja. Kyllähän tollasessa tilanteessa tuntee itsensä hieman puolieläväiseksi..
Ehkä ne on ne maailmankatsomuserot, käyttäytymiserot, ja erit unelmat, jotka kirraavat bi-lesbo-suhteessa.
- Näin se menee
heterous on ainoa oikea seksuaalimalli.
- Jennifer
..sinä kuule handuun.
- Näin se menee
Jennifer kirjoitti:
..sinä kuule handuun.
Ei tartte handuttaa. Laittelen kamat pil.uun.
Haluutko? - Jennifer
Näin se menee kirjoitti:
Ei tartte handuttaa. Laittelen kamat pil.uun.
Haluutko?Mutta voit miettiä, kannattaako tuota tiedotetta esittää tällä palstalla, koska se ei kuulu käsiteltävään asiaan.
Eihän me lesbotkaan täällä tiedotella, että äskettäin sain.......... - Mene tosiaan
seksuaalimallisi (mallityttö?) kanssa täältä pois. Keskustelutaitosi ja tiedollinen kapasiteettisi eivät yllä tämän palstan tasolle.
- Näin se menee
Mene tosiaan kirjoitti:
seksuaalimallisi (mallityttö?) kanssa täältä pois. Keskustelutaitosi ja tiedollinen kapasiteettisi eivät yllä tämän palstan tasolle.
että miehen kikulin kuuluu mennä naisen pimperoon?
Kai tiedät? - Kuusama
Näin se menee kirjoitti:
Kai tiedät?Mä todella säälin sitä naista, joka sun kanssas joutuu tekemisiin. Sun kaltaisia ällöttäviä miehiä on pilvin pimein, ja se on huolestuttavaa.
- teet
Näin se menee kirjoitti:
Kai tiedät?Mutta kun se ei vaan mene, vaikka kuinka haluaa.
Eikä sen puoleen ole sulla edes naista:))))) - Mene tosiaan
Näin se menee kirjoitti:
Kai tiedät?Ann' mennä vaan, mutta meidän porukassa se ei onnistu. Kipases heteroiden seksipalstoille, lykästää paremmin.
- Näin se menee
Kuusama kirjoitti:
Mä todella säälin sitä naista, joka sun kanssas joutuu tekemisiin. Sun kaltaisia ällöttäviä miehiä on pilvin pimein, ja se on huolestuttavaa.
ällöttävää on NORMAALISSA ja TERVEESSÄ seksisuhteessa, jossa miehen siitin laitetaan naisen vaginaan?
Mitä siinä on "säälittävää ja ällöttävää"?
Kerro minullekin. - veellistä
Näin se menee kirjoitti:
ällöttävää on NORMAALISSA ja TERVEESSÄ seksisuhteessa, jossa miehen siitin laitetaan naisen vaginaan?
Mitä siinä on "säälittävää ja ällöttävää"?
Kerro minullekin.on sellainen seksisuhde, jossa kumppanit ovat henkisesti kehittyneet lapsen tasolta aikuisen tasolle. Sinä et näköjään ole.
- Näin se menee
veellistä kirjoitti:
on sellainen seksisuhde, jossa kumppanit ovat henkisesti kehittyneet lapsen tasolta aikuisen tasolle. Sinä et näköjään ole.
kaikki normaalissa heterosuhteessa olevat henkilöt mielestäsi "henkisesti lapsen tasolla" ja poikkeavassa homoseksuaalisessa suhteessa olevat henkilöt ovat kehittyneet lapsen tasolta aikuisiksi.
Näinkö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938