kavereiden kanssa "normaali" ilta

hauskaa oli

Olimme kaikki neljä tulleet viettämään iltaa mökilleni. Minä, Pauli, Henna ja Sami. Alku ilta oli sitä normaalia. Juotiin ja käytiin saunassa. Kukaan meistä ei seurustellut mutta silti minä ja Henna käytiin kaksisteen saunassa. Olimme jo pitkään ajateleet että Pauli ja Sami saattaisivat olla homoja. Ja kun siitä keskustellessamme katselin Hennan upeaa vartaloa alkoi minua panettaa. Henna huomasi tyhjän katseeni. Hän oli hetken hiljaa kunnes kysyi:
- Haluaisitko sä kokeilla naista?
Nyökkäsin hiljaa. Ja pian minä olinkin puoliksi lautetten päällä ja alempna Henna nuoli minua. Minä voihkin ja huusin. En välittänyt vaikka pojat olisivatkin tulleet. Saatuani orgasmin lutkutin itse Hennaa ja minusta tuntui että Henna sai vähintään yhtä kovan orgasmin.

Illalla emme puhuneet mitään hymyilimme vaan. Tiesimme että olimme kumpikin nauttineet. Kuten jos sanoinkin me joimme hyvin paljon. Ja illalla pojat ehdottivat että menisimme uimaan. ja humalatamme emme estelleet yhtään. Koska meillä ei ollut uimapukuja minä ja Henna menimme alusvaatteilla uimaan. Mutta pojat vaan nauroivat meille ja vetäsivät housut pois. Ja läksivät munasiltaan uimaan. Pauli ja Sami olivat jo kastelleet kun me vielä viivyttelimme rannalla. Pojat iskivät toisilleen silmää ja kävelivät rannalle meidän luokse. Emma ehtineet tehdä mitään kun olimme jo kumpikan miesten käsivarsilla. Minä Samin ja Henna Paulin. Vesi oli jäätävän tuntuista mutta se ei haitannut. Nimittäin pian tunsin kuinka Sami vetäisi pois housuni ja nosti minut laiturille istumaan. Vesi oli niin matalaa että hän nousi seisomaan ja rupesi soutamaan sisälleni. Olin huomannut vedessä että hän oli hiukaan hangannut itseään minua vasten. Mutta en todellakaan ollut huomannut että hänen peniksensä olin noussut huimaan 22 senttiin. Vilkaisin sivulle ja näin että Pauli teki samaa Hennalle. Kesken seksin Samin ja Pauli vaihtoivat paikkoja. Ja pian aloin tuntea orgasmin tulevan. Kuulin jo Hennan huokailut vierestäni. Minunkin ääni alkoi pian ääntelehtiä. Me kaikki neljä puhisimme samaan aikaan ja koko ajan äänen voimistuen. Ja ahh.... me kaikki laukesimme samaan aikaan. Seuraavan päivänä otimme kaikki lisä vapaa päivän ja toistimme kaiken. Mutta paljon paremmin.

3

12158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boika

      Ei voi sanoo muutaku yak, vaik toi taitaa ollakin ihan normaalii joillekin.

    • Urmas

      hyvä, että sulla oli mitta mukana mitataksesi sen häiskän peniksen.

    • Lilo

      Oletpa päässyt kokemaan saman fantasian josta minäkin haaveilen. Kateeksi käy, kunpa minäkin joskus...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe