Juoksentelua metsässä tuntemattoman kanssa

Violet

Näin unta, jossa minulla oli pitkät, aika kirkkaan violeteiksi värjätyt rastahiukset. Ne ylettyivät ainakin yli puoleen selkään...
Unessa tapasin kaupassa pojan, jolla myös oli violetihtavat hiukset ja vaikkemme tunteneet, hän tuli vain luokseni ja sanoi että "meillähän on paljon yhteistä."
Äkkiä kauppa katosi ja juoksinkin läpi harvan mäntymetsän (siihen kiinnitin paljon huomiota) tämän pojan kanssa. Joku ajatti meitä takaa. Juoksin aivan täysillä ja pelkäsin että jään kiinni... Kovin peloissani en silti ollut. Menimme pojan kanssa jonnekin huoltoasemalle tai motellille joka oli ainoa rakennus lähimailla ja vieläpä keskellä tätä havumetsää. (!) Rakennus oli pienikokoinen ja koostui huoneista/käytävistä, jotka olivat vain noin puolenmetrin levyisiä jos sitäkään. Ainoat suuremmat huoneet olivat makuuhuone sekä ruokasali. Muistan miettineeni, että pitäisikö minun nukkua pojan kanssa samassa sängyssä vai erillään. Tuijotin sänkyä kauan. Tapasin myös äitini hotellilla ja aloimme jutella jotain. Äiti sanoi, että motellilla järjestetään juhlat. Kysyin jotain tärkeää järjestelyistä, ja juuri kun minulle oltiin vastaamassa -heräsin! :(

Ei kovin kummallinen uni, mutta... tulkintaa?

(biseksuaalisuutta tuo tuskin tarkoittaa, sillä olen 100% hetero)

2

182

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukkumaija

Tapasit unessa oman itsesi. Jokaisessa meissä on sisäinen tyttö tai poika, jonka toiveet täytyy tyydyttää, että voi aikuisena elää täysipainoista elää.
      Mäntymetsässä juokseminen jonkin uhkaamana viittaa perheasioihin ja siellä miespuoliseen,-puolisiin henkilöihin. On ehkä jotain ahdistavaa alitajunassa. Pieni rakennus voi tarkoittaa jotain lapsuuteen viittaavaa. Motelliin meno taas antaa ymmärtää, ettet ole yhteisymmärryksessä itsesi kanssa vaan pakenet ehkä juuri itseäsi. Tätä toista poikaa. Epäröithän tämän pojan kanssa nukkumistakin.
      Äidin ilmestyminen uneen viittaa omaan äitiisi, Odotit häneltä valmista vastausta. Joku asia askarruttaa. Haluaisit ulkopuolista apua ongelmiisi. Pitäisikö päättää itsenäisemmin omista asioista. Haluaisit järjestää elämääsi enemmän sisältöä, vaihtelua.

• Violet

Asiat todellakin voisivat olla noin...
        *kiittää ja kumartaa*
        Minulla on aika paljon ennakkoluuloja miehiä kohtaan, varsinkin suvussani olevia.
        Niillekin on syynsä... Ehkä olisi aika tarkastella asioita tarkemmin.

:) Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe