Onkos kukaan laittanut tai laitattanut tojoonsa peruutustutkaa.Itse maksoin juuri puskurin korjauksesta 200 eeroo pienestä naarmusta.Itse en tietenkään sitä kolhinut heh.Isompi vaurio voi maksaa todella paljon.
peruutustutka
4
706
Vastaukset
- Mimmi
Enpä ole tojosnaakkeliin laittanut, kun en omista sellaista. Saabiin olen kyllä laittanut Cobran peruutustutkan ja toimii erinomaisesti, se kun huomaa jopa suksisauvan (kokeiltu) siellä perän takana. Laitimmaiset Cobran anturit tulivat n. 20 cm puskurin kulmasta ja keskimmäiset 40 cm välein. Peruutustutka "huomaa" puskurin kulmaan asti sen sauvan (tai muun esteen) ja jättää huomioimatta auton sivulla olevat esteet.
- pallopää
Cobraa minäkin ajattelin, on 70 eeroo halvempi kuin tojon oma.Itsekkö asensit, vähän arveluttaa porata puskuria.Asennus on kyllä aika kallis.Ohjeen mukaan ei kyllä vaikealta vaikuta.
- Mimmi
pallopää kirjoitti:
Cobraa minäkin ajattelin, on 70 eeroo halvempi kuin tojon oma.Itsekkö asensit, vähän arveluttaa porata puskuria.Asennus on kyllä aika kallis.Ohjeen mukaan ei kyllä vaikealta vaikuta.
Itse asensin, aikaa meni noin 3 tuntia (Saabissa on vaahtotäytteiset puskurit ja se hidasti). Asennukseen tarvitset 20 mm poran, 2mm poran ja (minä tarvitsin 12mm pitkän poran, jotta pääsin puskurin läpi). vedin johdot läpi koukun läpiviennistä ja summerin laitoin 2-puoleisella teipillä toiseen takakajariin kiinni. Itse "keskuksen" laitoin oik. takavalon alle verhoilun taakse piiloon. Säädin etäisyyden 30cm:n ja on toiminut kuin unelma, ainoastaan talvella on anturiin jäätynyt lunta, jonka poistin, kun huusi koko ajan. SUOSITTELEN!
- Viirapää
Edellisessä Avessani oli tutka, ja se maksoi kyllä itsensä. Tähän uuteenkin harkitsen, josko niitä on saatavana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996084
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282863Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774