Karita**

kari42

Vielä saamme toisemme Rakkaani...sit on ihanaa...tuskin maltan odottaa sitä päivää... olen onnellinen, muutama ei sitä vaan voi ymmärtää entisistä ystävistäni, mutta ei haittaa mua!! jyynou!! I'm in love with you!! Rakastan sua!
*suutelee ja halii*
-tuleva miehesi

13

1563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karita**

Kiitos viestistäsi. Olen nyt onnellinen, kun olen sinut saanut. Tää juttu on edennyt meillä kauniisti. Omaa pesää hiljalleen alamme rakentamaan. On hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä, sillä olemme voineet kertoa sättiseikkailumme puolin ja toisin toisillemme. Toivon, että ne joita olemme loukanneet, voivat joskus antaa anteeksi. Rakastan sinua. Olet tehnyt minusta maailman onnellisimman naisen. Suudelmin tuleva vaimosi.

• Ritu42

TOIVOTAN TEILLE KOKO SYDÄMESTÄNI ONNEA!
        HALEJA!!!!!

• Ir@

nuortaparia ja odottaa kutsua häihin!
      nimim."kuiva suu" =))

• c.i.f.

..kokemuksesta voin kertoa ettei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolella.
      Kaikki pitää aloittaa alusta..
      Oletteko varmoja että jaksatte..
      Mitä muut ajattelevat..
      Ystäväpiiri uudistuu rajusti..
      Arvostelua on kestettävä..
      Hyväksyntää odotettava..
      Entäs lapset??
      Sittenkin tunnet olevasi kauanaikaa vielä joissakin asioissa *ulkopuolinen*..
      MIETTIKÄÄ TARKKAAN KANNATTAAKO..
      Minulla ei olisi kannattanut jättää edellistä elämää..ja sen huomasin vasta liian myöhään..
      Ja nyt saan katua sitä pientä tekoa koko loppu elämäni jonka jätin kertomatta..ja se oli REHELLISYYS JA AVOIMUUS!!
      HARKITKAA...

• Eräs vaan...

Onnea kahden vaimon miehelle..sekä chat että livevaimon!

• ulkona

lukivatko vanhat silmäni ja ymmärsivätkö kalkkiutuneet aivoni oikein, että tämä ko. (minulle tosin tuntematon) pari on tavannut täällä chatissa ja ainakin toinen jättää oikean, live-elämän vaimoineen ja kenties lapsineenkin virtuaalihömpötyksen takia?

Sanokaa, että olen käsittänyt väärin, sanokaa...

• Maybe
        ulkona kirjoitti:

lukivatko vanhat silmäni ja ymmärsivätkö kalkkiutuneet aivoni oikein, että tämä ko. (minulle tosin tuntematon) pari on tavannut täällä chatissa ja ainakin toinen jättää oikean, live-elämän vaimoineen ja kenties lapsineenkin virtuaalihömpötyksen takia?

Sanokaa, että olen käsittänyt väärin, sanokaa...

niin on käymässä. Tiedän vain, mitä olen tästä ketjusta lukenut.

• tunnen
        Maybe kirjoitti:

niin on käymässä. Tiedän vain, mitä olen tästä ketjusta lukenut.

Miksi kivitätte, kun ette teidä ettekä tunne. Antakaa heidän nauttia elämästään, älkää olko elävältä hautaamassa. Tunnen heidät ja he ovat molemmat aidosti rakastuneita, eivätkä satuta ketään live-elämässään. Lopettakaa paskanjauhaminen ja toivottakaa heille onnea! Kyllä teitä kivittäjiä riittää, sen olen huomannut jo useaan otteeseen. Onnea Kari ja Karita.

• Minä*
        tunnen kirjoitti:

Miksi kivitätte, kun ette teidä ettekä tunne. Antakaa heidän nauttia elämästään, älkää olko elävältä hautaamassa. Tunnen heidät ja he ovat molemmat aidosti rakastuneita, eivätkä satuta ketään live-elämässään. Lopettakaa paskanjauhaminen ja toivottakaa heille onnea! Kyllä teitä kivittäjiä riittää, sen olen huomannut jo useaan otteeseen. Onnea Kari ja Karita.

ei siinä loukkaa kuin puolisoitaan..ei sivullisille se kuulukaan.

• Eräs vaan

kahden vaimon miehelle..sekä chat että livevaimon!

• *ripa44*

Onnea Teille kummallekkin ja toivon, että yhteisen onnenne lisäksi kaikki muukin toteutuu mahdollisimman pian. Luin myös noi tähän mennessä tulleet kommentit..... kyl toisilla täytyy viiraa tosi lujaa. Näköjään kateus on toisilla valttia. Itse olen eronnut, niinkuin hyvin tiedätte ja se olisi pitänyt tehdä vain paljon aikaisemmin. En yhtään ihmettele jos tuolla asenteella ei hyväksytä uutta parisuhdetta uusien sukulaisten jaystävien kesken. Teidän ei noista kirjoituksista kannata välittää. Keskittykää vain ja ainoastaan toisiinne. Rakastakaa toisianne.

• jaana37/lahti

Omat sanani eivät riitä, joten lainaan jotain...:)

Vasta sitten
      kun ymmärrämme
      sen totuuden,
      että emme omista
      yhtäkään ihmistä:
      puolisoamme,
      emme edes lapsiamme,
      vaan he ovat yksilöitä
      ja omaavat oman
      ainutkertaisen elämänsä
      ja ovat lahjana meille annettuja.

Vasta sitten kun ymmärrämme:
      toista emme voi muuttaa,
      eikä meillä ole siihen edes oikeutta,
      mutta itseämme voimme,
      vasta siitä saamme alkaa
      odottaa ja vastaanottaa
      Onnellisia aikoja!!

-t.Jaana-

• Ystävänne

Suoraan syvältä sydämestäni onnea Teille kahdelle. Te saatte toisenne, uskokaa pois! Jos ette nyt aivan heti niin sitten, kun tie on selvä. Rakastakaa Ystävät siis toisianne. Nauttikaa elämästä.... NYT!

Toivoo hän, joka myös on löytänyt sielunsa toisen puolikkaan samalla tavalla kuin Te ja elää kultansa kanssa samassa elämäntilanteessa kuin Te. (Kari ainakin tietää näistä sanoista, kuka nämä rivit Teille kirjoitti)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6448
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      83
      4933
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      105
      3191
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3032
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2235
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1616
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1211
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1192
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1106
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      884
    Aihe