Tapaan ehkä viikonloppuna yhen jätkän josta oon kiinostunu ja mietin vaan et pitääköhän se mua iha luuserina kun oon kuiteski jo 18 eikä mul oo koskaan ollu ketään??
Mitä te aattelisitte?
jätkät mitä mieltä?
9
861
Vastaukset
- mato
Oon kyllä tyttö, 16-v. mut en usko, että KUKAAN pitää ketään luuserina, vaikkei oo ollu ketään. Voi ennemminki olla päinvastoin, tyyppi pitää erinomaisena asiana, ettei oo ollu mitää typeriä muuten-vaan-olla-juttuja. Tällasta tyyppiä pietään usein JÄRKEVÄNÄ. Ainahan se tuntuu hyvältä, jos toisella ei oo ollu vielä ketään, ja saa olla se ensimmäinen. :)
Tsemppiä sulle! =) - jonsa
ihanaa ja täydellistä..oot todellinen aarre, suorastaan kultakimpale. sunlaiset on harvassa..oo ylpee siitä
- Poika 19
Luuserina. Hyvänen aika. En pitäisi. Kun olen tykästynyt tyttöön, niin häntä haluan pitää kuin elämän sykkivää herkkää sydäntä kämmenelläni.
- =)*
Silloinhan sä olet aarre!!=)
- Poika 19
=)* kirjoitti:
Silloinhan sä olet aarre!!=)
Kunpa eräs tyttö 18 kokisi minut myös jonkinmoisena aarteena. Tai vaikka kilpikonnana, kunhan hän vain haluaisi kilpikonnan. Toivon vain vastakaikua tunteilleni ja kestävyyttä...
Häneltä, tytöltä 18 vuotta.. eräältä.
- Mira
Oon 17-v enkä oo IKINÄ seurustellu (tai ellei oteta kuudenella sellasta 2pvä:n juttua) enkä oo ikinä suudellu ketää tai ollu sängyssä. Mut eiköhän niittenki aika joskus tuu.. Ainaki toivottavasti ja jonkun ihanan ihmisen kanssa :).
- Jäbä18
En oo siis ainoa? Mä uskaltaisin ehkäpä olla jopa oma itteni kun sun seurassa ei ujostelis välttämättä niin paljoo kun jonku kokeneen kanssa tj... =))
- mie
mutta silti haluun sanoa, että varmasti pojistakin se on hieno juttu, että olet aina ollut sinkku. Minä ja poikaystäväni molemmat olimme silloin täysin kokemattomia kaikissa asioissa ja nykyään ollaan toistemme seurassa tulleet konkareiksi. Et tosiaankaan ole luuseri!!!
- Poika18
asia on sitten ihan toisin jos kyseessä on kokematon poika.. olen elävä esimerkki!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290