tietämättömänä haluan tietää kumpi on parempi Norton antivirus 2003 vai F-secure? pliis vastailkaa!!!
Norton Antivirus 2003 vai F-secure
13
1581
Vastaukset
- JokuJossain
että koetun perusteella Norton. Mutta valinta on yksin Sinun ja tämä on vain yksi mielipide muiden joukossa...
- Mariel
Kumpikin on ihan toimivia virusohjelmia ja itse teen valinnan, kumman hankit. Itse en oikein pidä F-Securesta, koska se käynnistyy hitaasti ja tuntuu muutenkin "raskaalta".
- oliko se
>Itse en oikein pidä F-Securesta, koska se käynnistyy hitaasti ja tuntuu muutenkin "raskaalta".<
-Elisan tietoturvapalvelu jossa on F-securen uusin palomuuri-ja virustentorjunta 5.41-versio ohjelma on oikein huomattavasti kevyempi käyttöinen kuin mitkään aiemmat versiot.
- pasi
Itselläni on F-Secure ja on virukset yms matoset pysyneet koneestani erossa !
- Tuota
Kyllä ne painii ihan samassa sarjassa.
Kumpi on parempi Saab vai Volvo........tottakai se kumpi mulla on?- igor
Erittäin hyvin sanottu. Ainoa, mikä tulee mieleen, niin kannattaako virustorjunnasta maksaa? Vaikka ei käyttäisi jako-ohjelmia, niin varmasti riittäviä antivirusohjelmia on silti saatavissa ilmaiseksikin.(anti-virus,AVG ja mitä muita)
- kokemusta
Minulla oli aiemmin käytössä Norton, vaihdoin sen Elisan tietoturvapalveluun (F-secure) ja olen enemmän kuin tyytyväinen, toimii täysin automaattisesti ilman pienimpiäkän toimenpiteitäni.
Voit kokeilla 30-päivää ilmaiseksi Elisan tietoturvapalvelua:
Ei tarvitse olla Elisan asiakas saadakseen Tietoturvapalvelun käyttöönsä:
http://www.elisa.fi/index.cfm?t=1&o=113.00&did=1196
ja klikkaa siellä sivulla sinisellä kirjoitettua:
Elisan tietoturvapalvelun asennusohjelma-lausetta,
avautuu uusi ikkuna klikkaa AVAA niin Elisan tietoturvaohjelmsto alkaa asentua koneellesi ja voit käyttää sitä 30pv ilmaiseksi!!
Kun olet asentanut Elisan tietoturvapalvelun, niin soita sitten Elisalle ja sano jotta haluat käyttää jatkossakin koe ajaksi imuroimaasi Elisan Tietoturvaoohjelmaa Puh.0800 93866 soita kuukauden sisällä niin saat salasanan jonka kirjoitat sitten sinne Elisa tietoturvapalvelun sivulle, niin ohjelmaa toimii niin kauan kun maksat sen vajaa 6€/kk maksun ja eka kerralla 8.24€ kytkentämaksun, lähettävät laskun kotiisi. - Sami74o
McAfee VirusScan on paras, Norton toisena ja F-Secure valitettavasti on näistä surkein...
- millähän
perusteella?
- yks
hailee kumpi. Molemmat tekee sen mihin ne on suunniteltu. Heitä lanttia. Tämän parempaa en keksi.
- t_h_käyttäjä
Viruksien tunnistamisessa ei eroja, mutta resurssien kuluttamisessa F-sec on raskaampi, etenkin jos asentaa Back-web;in. Elisan tietoturvapaketissa Back-web taitaa tulla ihan väkisinkin, mutta erikseen ostettuna sen saa ainakin valita pois.
Itselläni on kuitenkin F-secure, koska Norton on aiheuttanut muulla tavalla päänvaivaa :-P ja kyllähän kotimaista aivotyötä kannattaa kannustaa!!- jussi
F-secure toimii - Norton ei !
- Simppa
jussi kirjoitti:
F-secure toimii - Norton ei !
Älähän nyt jauha paskaa.
Molemmat on hyviä ja toimivia.Jos ei sulla ole Norton toiminut,niin kyllä vika löytyy monitorin ja selkänojan välistä.
Vai waretetusta versiostako kenties...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469