Paljonko tienaa projektipäällikkö?
Minulla on 4-5 vuoden kokemus, webbiprojektit, projektien koko, ei megaiso: 200 - 800 htp. Mulla on palkka 3600. Iso IT-firma.
Projektipäällikön liksa
7
2606
Vastaukset
- Mika
Nokialla ainakin aika vähän, tai tietty riippuu kuinka ison projektin päällikkö olet. Yleisesti voisi sanoa, että projektipäällikön hommiin joutuvat usein aika osaamattomat tyypit, jotka haluavat päästä helpolla. Ainakin minusta niin tuntuu. Voin olla väärässäkin. Useinhan näistä AMK insinööreistä /tradenomeista tehdään projektipäälliköitä, eivätkä he oikein mitään osaa.
- nuuhnuuh
nuuhnuuh, haistan trollin
- Piällysmies
Aika hyvin tuonkokoisilla projekteilla.
Kokemus samaa luokkaa, projektien koot 1500 - 3500 htp. Perusliksa pk-seudulla 4700 kuussa, lisäksi normaalit matkakorvaukset jne jne. Bonukset sidottu yksikön tulokseen, tyypillisesti 15-25% vuosipalkasta, paras ollut 60% vuosipalkasta. - Maria
Meikäläisellä on webaprojekteista semmonen 2 vuoden työkokemus ja nyt tarjolla ois isompi projekti kuin aiemmin. Suoraan sanottuna iso iso projekti. Palkkaa on tarjolla kokemuksesta riippuen 1800 - 2300 euroa eli mikäköhän olisi suurinpiirtein se mulle sopiva palkka vai yrittävätkö totaalisesti kusettaa noilla palkoilla?
- Piällysmies
Öö. Kuulostaa halvalta.
Riippuu koulutuksestasikin ja aiemmasta asemasta. Mutta jos lähdetään esim. siitä että valmistuneen DI:n alkupalkka (muistaakseni, en jaksa tarkistaa) on 2700 euroa suoraan koulusta ja ne pistetään yleensä tuon tasoisiin hommiin niin halvalta tuo sinun tarjouksesi kuulostaa.
Paikkakunnasta tietysti riippuu mutta lähtisin kyllä kolmesta tonnista. - Maria
Piällysmies kirjoitti:
Öö. Kuulostaa halvalta.
Riippuu koulutuksestasikin ja aiemmasta asemasta. Mutta jos lähdetään esim. siitä että valmistuneen DI:n alkupalkka (muistaakseni, en jaksa tarkistaa) on 2700 euroa suoraan koulusta ja ne pistetään yleensä tuon tasoisiin hommiin niin halvalta tuo sinun tarjouksesi kuulostaa.
Paikkakunnasta tietysti riippuu mutta lähtisin kyllä kolmesta tonnista.Koulutustaso on tommonen media-assari ja duunina on 2 vuotta ollut multimediasuunnittelija ja -tuottaja, jona aikana on tullut vetästyä vaikka miten monet projektit läpi ja ihan niinkuin projektinvetäjänä. Media-assarin palkat ei kyllä ole tuon dippainssin veroisia.
- Piällysmies
Maria kirjoitti:
Koulutustaso on tommonen media-assari ja duunina on 2 vuotta ollut multimediasuunnittelija ja -tuottaja, jona aikana on tullut vetästyä vaikka miten monet projektit läpi ja ihan niinkuin projektinvetäjänä. Media-assarin palkat ei kyllä ole tuon dippainssin veroisia.
Sitten vetoat työkokemukseesi ja aiempien projektien menestykselliseen läpivientiin. Siitä koulutuksesta huolimatta sinä olet nyt projektipäällikkö eikä media-assari, joten sen pitäisi näkyä palkkapussissa :)
Ahne ei tietty saa olla mutta asiasta voi keskustella. Sun alkuperäisen haarukan yläpäästä joka tapauksessa pitäisi lähteä, ainakin pk-seudulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222351Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 522247
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381512- 301446
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361402- 951161
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136- 261126