aquarius copypastasi tällaista:
..............
Clearly, dear Ones, your God-given capabilities are truly infinite. Those of our ships are equally without limit. Our technology reflects the way we function in physicality: we intend, we structure and we manifest.
We bring in what we require and categorize it according to the structure or grid needed to manifest it. The rest follows naturally. Our
computers operate on similar principles. Owing to their high sentiency, they can connect with us and support our milieu, manifesting our desires
and assisting us in our various tasks. They take the concept of 'programming' to its highest levels, enabling us to understand how an actual reality works.
.... clip........
Tässä koko viesti, sorry en jaksanut kääntää.
.........
Miksi näitä pitäisi kääntää?
Tuosta tekstinpätkästä pitää ymmärtää, että nuo alienit väittävät pystyvänsä mihin tahansa. Tai oikeastaan heidän tietokoneensa tekevät heille kaiken mitä he toivovat.
Siispä kysyn, miksi näitä tekstejä on vain englanniksi? Eikö ne ole tarkoitettu koko maailmalle luettavaksi? Koska tietokoneet on niin hyviä, ne antaisivat ulos tekstit kaikilla maailman kielillä.
Amerikkalainen kirjailija saattaisi olla vaikeuksissa monien maailman kielien kanssa, mutta nythän on kaikkivaltiaat alienit tärkeällä asialla.
Miten on tämän kieliongelman kanssa? Pystyvätkö alienit sen ratkaisemaan?
Aikamatkailu
50
1323
Vastaukset
- miettijä täällä myös
Vihdoinnkin aletaan puhua. Uudet tuulet tosiaankin.
Tie totuuteen käy kyseenalaistamisen kautta. Totuuksissa ei ole aukkoja, selittämättömiä kohtia tai epäloogisuuksia.
Totuuksia ei voi lukemalla oppia. Ne täytyy pystyä soveltaa käytäntöön (vrt. esim. luonnontieteet, niiden teoriat, jotka olisivat ilman sovelluksia tyhjänpäiväisiä huuhaajuttuja). Vain tällä tavalla ne aukeavat. Ihmiset voivat pyöritellä sanoilla mitä tahansa, mutta se, miltä se TUNTUU onkin eri asia.
Kyseenalaistakaa! Esittäkää kysymyksiä! Yksikään kysymys ei ole tyhmä - tyhmä on kysymys jota ei esitetä... Käyttäkää aivojanne. Kulkekaa rakkauden tietä! - xanya
Ei kaikki puhu enklantia =/. Luulisi sellaisten, jotka matkustavat miten ja missä vain, pystyvän kommunikoimaan myös suomalaisten kontaktihenkilöiden kanssa.
Vai onko niin että jos suomalainen kertoo saaneensa ko. viestiä alieneilta saa välittömästi lähetteen lähimpään hourulaan ?
Tosin galaktiselta liitolta on suomeksi käännettynä liiton sivuilla juttua, mutta taaskin alkuperäisteksti on enklanniksi.
Mikä Nidle tms vastaava on saanut viestejä, japanissakin joku, mutta missä suomalaiset galaktisen liiton yhteyshenkilöt.? Peräänkuulutetaan ?- se on
kuoleva kieli, globalisaatio jyllää.
- lisää
enkkua, käyp oudoilla sivuilla
http://www.artcomic.com/timetravel/intro.html
Täällä on hauskaa, tiedettä laidasta laitaan
http://amasci.com/weird.html - Arttur88
He kommunikoivat kanssamme telepaattisesti, ja se ei pakolla vaadi sanoja meidän kielellä. Aivoihimme lähetetään impulssi, jota emme tietoisesti ymmärrä, mutta jonka aivot osaavat kaantämään meidän kielelle. Siis usaein luulemma että he telepatioivat meille englanniksi tai suomeksi tai ihan millä muulla ihmisten kielellä tahansa, mutta niin se ei ole.
Se että monet viestit ovat englanniksi, johtuu siitä että kontaktihenkilöt ovat olleet englanninkielisiä eli myös kuullet viestin englanninkielellä. Suomalainen kuulisi sen suomeksi, kiinalainen kiinaksi, vaikka todellisuudessa mitään ihmisten kielistä ei puhuta.- Esko
Sinä ainakin valehtelet ihan mitä tahansa. Minä alan todella suuttua sinuun!
TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN VALEHTELIJOIDEN PALSTA!
Nämä asiat voivat muuttua vaarallisiksi niille, jotka uskovat. Näitä lukevat varmasti myös lapset ja monet sellaiset, joilla ei ole hyvää arvostelukykyä.
Jotkut ovat jo kyselleet, uskotaanko vuoteen 2012 ym.ym.
On selvää, ettei mitään pidä uskoa ilman todisteita. Vain ääliöt uskoo totena todistamattomia juttuja. Vuodesta 2012 ja Galaktisesta liitosta ei ole yhtään todistetta.
Se on niinkuin savolaisvitseissä, kaikki on lukijan vastuulla. - Arttur88
Esko kirjoitti:
Sinä ainakin valehtelet ihan mitä tahansa. Minä alan todella suuttua sinuun!
TÄMÄ EI OLE MIKÄÄN VALEHTELIJOIDEN PALSTA!
Nämä asiat voivat muuttua vaarallisiksi niille, jotka uskovat. Näitä lukevat varmasti myös lapset ja monet sellaiset, joilla ei ole hyvää arvostelukykyä.
Jotkut ovat jo kyselleet, uskotaanko vuoteen 2012 ym.ym.
On selvää, ettei mitään pidä uskoa ilman todisteita. Vain ääliöt uskoo totena todistamattomia juttuja. Vuodesta 2012 ja Galaktisesta liitosta ei ole yhtään todistetta.
Se on niinkuin savolaisvitseissä, kaikki on lukijan vastuulla.Täällä kysyttiin kysymys, ja minä vastasin siihen niin hyvin kuin osaan.
Minä en pakota ketään uskomaan juttujani, enkä myöskään sinua, joten se ei ole kennkään muun ongelma kuin sinun.
Sitäpaitsi, mistä sinä saat päähäsi syyttää minua valehtelusta?
>>Nämä asiat voivat muuttua vaarallisiksi niille, jotka uskovat. Näitä lukevat varmasti myös lapset ja monet sellaiset, joilla ei ole hyvää arvostelukykyä. - Esko
Arttur88 kirjoitti:
Täällä kysyttiin kysymys, ja minä vastasin siihen niin hyvin kuin osaan.
Minä en pakota ketään uskomaan juttujani, enkä myöskään sinua, joten se ei ole kennkään muun ongelma kuin sinun.
Sitäpaitsi, mistä sinä saat päähäsi syyttää minua valehtelusta?
>>Nämä asiat voivat muuttua vaarallisiksi niille, jotka uskovat. Näitä lukevat varmasti myös lapset ja monet sellaiset, joilla ei ole hyvää arvostelukykyä."Täällä kysyttiin kysymys, ja minä vastasin siihen niin hyvin kuin osaan."
........
Et kuitenkaan vastannut kysymykseen, onko kirjoituksesi totta vai valetta?
"Sitäpaitsi, mistä sinä saat päähäsi syyttää minua valehtelusta?"
..........
Onko kaikki nämä telepatiayhteydet siriuslaisiin, pleijadilaisiin ja muihin avaruusrotuihin tosiasioita?
Minä tietysti kannustan ja kehotan kertomaan näiden rotujen erilaisista ominaisuuksta lisääkin, mutta ehkä voi joskus muistuttaa valehtelemisestakin.
>>Nämä asiat voivat muuttua vaarallisiksi niille, jotka uskovat. Näitä lukevat varmasti myös lapset ja monet sellaiset, joilla ei ole hyvää arvostelukykyä. - Serena
Esko kirjoitti:
"Täällä kysyttiin kysymys, ja minä vastasin siihen niin hyvin kuin osaan."
........
..........
Onko kaikki nämä telepatiayhteydet siriuslaisiin, pleijadilaisiin ja muihin avaruusrotuihin tosiasioita?
Minä tietysti kannustan ja kehotan kertomaan näiden rotujen erilaisista ominaisuuksta lisääkin, mutta ehkä voi joskus muistuttaa valehtelemisestakin.
>>Nämä asiat voivat muuttua vaarallisiksi niille, jotka uskovat. Näitä lukevat varmasti myös lapset ja monet sellaiset, joilla ei ole hyvää arvostelukykyä.ironisoi Artur88 kirjoituksia.Olen usein lueskellut Artur88 ja hän on erittäin hyvä kirjoittaja,asiallinen ja myöskin humoristinen poika.Jokainen voi "uskoa" tai luulla vähän vaikka mihin jos haluaa.
Mutta skeptikko ja tosikko "uskoo" tai luottaa vain omaan itseensä.
Et voi todistaa että Artur88 valehtelee. :) - Esko
Serena kirjoitti:
ironisoi Artur88 kirjoituksia.Olen usein lueskellut Artur88 ja hän on erittäin hyvä kirjoittaja,asiallinen ja myöskin humoristinen poika.Jokainen voi "uskoa" tai luulla vähän vaikka mihin jos haluaa.
Mutta skeptikko ja tosikko "uskoo" tai luottaa vain omaan itseensä.
Et voi todistaa että Artur88 valehtelee. :)"Et voi todistaa että Artur88 valehtelee. :)"
.......
En voi todistaa, että Artturi puhuu totta. Sitä hän ei voi itsekään todistaa. Eikä hän sitä väitäkään.
Riittääkö tämä? - Serena
Esko kirjoitti:
"Et voi todistaa että Artur88 valehtelee. :)"
.......
En voi todistaa, että Artturi puhuu totta. Sitä hän ei voi itsekään todistaa. Eikä hän sitä väitäkään.
Riittääkö tämä?voi todistaa etä Artur88 valehtelee?Eikös asioista voisi jutella ilman että alkaa syytellä toisia?Tämä foorumihan käsittelee yliluonnollisia ilmiöitä.
Ja jos nyt ollaan rehellisiä,niin eihän meistä kukaan voi täällä mitään todistella,ei skeptikot,eikä yliluonnollisen kannattajat.On aivan turhaa riitelyä ja ivailua alkaa syytellä muita,kun kukaan ei voi todistaa mitään.
Tämän vuoksi olisi miellyttävämpää kaikille jos nuo ainaiset ivailut ja turhat syyttelyt jäisi pois.Mutta eihän tietenkään läheskään kaikilta voi edes odottaa että he osaisivat taidon hillitä vähän itseään, tai omaisi "hyviä käytöstapoja".
Ajattelehan asiaa.
(valitettavasti aina silloin tällöin tapaa teitä riitapukareita ja toisten ivailijoita jokaiselta foorumilta) :D - Esko
Serena kirjoitti:
voi todistaa etä Artur88 valehtelee?Eikös asioista voisi jutella ilman että alkaa syytellä toisia?Tämä foorumihan käsittelee yliluonnollisia ilmiöitä.
Ja jos nyt ollaan rehellisiä,niin eihän meistä kukaan voi täällä mitään todistella,ei skeptikot,eikä yliluonnollisen kannattajat.On aivan turhaa riitelyä ja ivailua alkaa syytellä muita,kun kukaan ei voi todistaa mitään.
Tämän vuoksi olisi miellyttävämpää kaikille jos nuo ainaiset ivailut ja turhat syyttelyt jäisi pois.Mutta eihän tietenkään läheskään kaikilta voi edes odottaa että he osaisivat taidon hillitä vähän itseään, tai omaisi "hyviä käytöstapoja".
Ajattelehan asiaa.
(valitettavasti aina silloin tällöin tapaa teitä riitapukareita ja toisten ivailijoita jokaiselta foorumilta) :DHillitsepä itseäsi Serena. Minun viestini ei anna aihetta riitelyyn. Olen esittänyt muutamia kysymyksiä ja pyrkinyt löytämään totuutta.
Raitis ja rehellinen ajattelutapa on paikallaan.
Liiat höyryt päässä voi todella olla terveysriski. - Aramis
Kirja nimeltä Story of English. Siinä on hyvä
maininta siitä kuinka Englannin kieli syntyi.
Kertomus tästä uudesta kielestä oli sen kaltainen
monia Euroopan kansalaisia oli asettunut asumaan
eteläiseen Englantiin ja asuessan lähellä toisiaan aikuisten kieli oli käsi ele kieltä,
mutta lapset pelastivat tilanteen he kehittivät
keskenään kielen jota me kutsumme Englannin kieleksi, Tosin risti riitojen takia Kirjoitus
kieli muodostui erittäin hankalaksi, heille
itselleen, Koska heiltä puuttui kehittyvä viisaus
aakosten järjestelyyn, Mutta heidän viisautensa
kehittyi merirosvo viisaudeksi.
Heitän piti vain saada kaikki kansat Imperiumin
piiriin, Joka paikkaan mihin he menivät oli heillä vahva Armeija mukana, Juuri tämän takia
on USA LLa Paljon Museo tavaraa käytössä, Mutta
Sota aseet ja varastetut tiedot pitävät USA AAn
kansa kuntaa mahtavana, Kielellisesti se on
heikoin Euroopan muista valtioista. Tarkoitan
kaikkia Englantia puhuvia kansoja, Heidän kirjoitus on paha esimerkki sivistykselle, Heidän
tulisi oppia Foneettinen Systeemi niin se
helpottaisi paljon heidän omaa sivistys tasoaan
minä luen paljon Englantilaita kirjallisuutta
mutta en ole koskaan ääntämisestä Sata prosenttinen, Kuitenkin on pää asia että ymmärtää
mitä on kirjoitettu, Eräät viisaat sanovat että
Englannin kieliset ovat uuden Babylonian asukkaita
Siihen suuntaan minäkin uskon, Uusi Babylon on
Englannin kieli. Ystävyydellä Aramis :: - Serena
Esko kirjoitti:
Hillitsepä itseäsi Serena. Minun viestini ei anna aihetta riitelyyn. Olen esittänyt muutamia kysymyksiä ja pyrkinyt löytämään totuutta.
Raitis ja rehellinen ajattelutapa on paikallaan.
Liiat höyryt päässä voi todella olla terveysriski.esim. noista ufo jutuista et tule koskaan löytämään. :)
>>Hillitsepä itseäsi Serena.>>
--No, en ainakaan ivaile nuorisoa,tai heidän ajatteluaan ufoista.En ivaa sinuakaan.Kehoitan vaan sinua ajattelemaan mitä sanot.
>>Minun viestini ei anna aihetta riitelyyn.>>
---Eikö?Ehkä ei viestisi tarkoitus,mutta riitelethän muitten kanssa?Sinulla näyttää olevan tarve näyttää muille että sinä olet oikeassa,ei muut.
>>Olen esittänyt muutamia kysymyksiä ja pyrkinyt löytämään totuutta.>>
-:)Niinkö sanot?Vai luulet sinä että se on juuri sinä joka löydät TOTUUDEN?Suuri on luulo itsestäsi.Aivan hyvin voisi joku tiedemies löytää joskus tulevaisuudessa asiasta totuuden,muuta silloin ei sinua enää ole olemassa.Olen nyt rehellinen ja realistinen ja sanon että sinä et elämäsi aikana tule löytämään totuutta ufo juttuun.Turhaa uhoilua.
>>Raitis ja rehellinen ajattelutapa on paikallaan.>>
--Kerropas mikä edustaa tuota ajattelutapaa?Mahtaakohan se olla sinun oma ajattelutapasi?Ole hyvä ja vastaa tähän kysymykseeni.Luulisin että monet muutkin ovat kiinostuneita vastauksestasi.
>>Liiat höyryt päässä voi todella olla terveysriski.>>
--Pitää paikkansa.Mutta oletkos ajatellut että niitä höyryjä on monen laisia.
-Sinä höyryät ufo juttujen takia. :D :D Taitaa olla niin että sinulta puuttuu fantasia,olet ehkä liian tosikko.Minä höyryän juuri nyt sinulle ja sinä höyryilet myös noista ufoista.Ethä tiedä mitään totuutta niistä ja et tule koskaan tietämäänkään.Että selvää höyryämistähän tuo on.Sekin saattaa olla tuo sinun terveysriski juttu.Ei sitä koskaan tiedä koska kukin meistä vähän höyrähtää. - Esko
Serena kirjoitti:
esim. noista ufo jutuista et tule koskaan löytämään. :)
>>Hillitsepä itseäsi Serena.>>
--No, en ainakaan ivaile nuorisoa,tai heidän ajatteluaan ufoista.En ivaa sinuakaan.Kehoitan vaan sinua ajattelemaan mitä sanot.
>>Minun viestini ei anna aihetta riitelyyn.>>
---Eikö?Ehkä ei viestisi tarkoitus,mutta riitelethän muitten kanssa?Sinulla näyttää olevan tarve näyttää muille että sinä olet oikeassa,ei muut.
>>Olen esittänyt muutamia kysymyksiä ja pyrkinyt löytämään totuutta.>>
-:)Niinkö sanot?Vai luulet sinä että se on juuri sinä joka löydät TOTUUDEN?Suuri on luulo itsestäsi.Aivan hyvin voisi joku tiedemies löytää joskus tulevaisuudessa asiasta totuuden,muuta silloin ei sinua enää ole olemassa.Olen nyt rehellinen ja realistinen ja sanon että sinä et elämäsi aikana tule löytämään totuutta ufo juttuun.Turhaa uhoilua.
>>Raitis ja rehellinen ajattelutapa on paikallaan.>>
--Kerropas mikä edustaa tuota ajattelutapaa?Mahtaakohan se olla sinun oma ajattelutapasi?Ole hyvä ja vastaa tähän kysymykseeni.Luulisin että monet muutkin ovat kiinostuneita vastauksestasi.
>>Liiat höyryt päässä voi todella olla terveysriski.>>
-Sinä höyryät ufo juttujen takia. :D :D Taitaa olla niin että sinulta puuttuu fantasia,olet ehkä liian tosikko.Minä höyryän juuri nyt sinulle ja sinä höyryilet myös noista ufoista.Ethä tiedä mitään totuutta niistä ja et tule koskaan tietämäänkään.Että selvää höyryämistähän tuo on.Sekin saattaa olla tuo sinun terveysriski juttu.Ei sitä koskaan tiedä koska kukin meistä vähän höyrähtää."Sinun totuutasi esim. noista ufo jutuista et tule koskaan löytämään. :)"
.......
Ihmisten kertomuksia pitää tutkia. Skeptikot heittää ne heti roskakoriin, mutta silloin heitetään kuvaannollisesti koko ihminen roskakoriin.
">>Hillitsepä itseäsi Serena.>>
--No, en ainakaan ivaile nuorisoa,tai heidän ajatteluaan ufoista.En ivaa sinuakaan.Kehoitan vaan sinua ajattelemaan mitä sanot."
.....
Sellaisen ajattelun vuoksi niitä kirjoituksia syntyy. Pyrin kirjoittamaan selvästi ja yksinkertaisesti, mutta ei sekään aina tule ymmärretyksi. Sinäkin ymmärrät n.90% väärin.
">>Minun viestini ei anna aihetta riitelyyn.>>
---Eikö?Ehkä ei viestisi tarkoitus,mutta riitelethän muitten kanssa?Sinulla näyttää olevan tarve näyttää muille että sinä olet oikeassa,ei muut."
.......
Minä en ole riidellyt. Pane suorat lainaukset tänne, mitä pidät riitelynä. Minulla ei ole myöskään tarvetta näyttää mitään. Kun kirjoittaa nimimerkillä, eihän siinä ole mitään mieltä.
Todellinen henkilöllisyyteni ei siitä saa mitään ansioita.
">>Olen esittänyt muutamia kysymyksiä ja pyrkinyt löytämään totuutta.>>
Kyllä sellainen totuus nykyajan maailmankuvan puitteissa on aivan mahdollista löytää. Se totuus on esim. että ufot ovat todellisia ilmiöitä, joille ei tiedetä selitystä.
">>Raitis ja rehellinen ajattelutapa on paikallaan.>>
--Kerropas mikä edustaa tuota ajattelutapaa?Mahtaakohan se olla sinun oma ajattelutapasi?Ole hyvä ja vastaa tähän kysymykseeni.Luulisin että monet muutkin ovat kiinostuneita vastauksestasi."
..........
Olen aina pitänyt tämän mielessä. Kirjoitukseni on totuudenmukaista.
">>Liiat höyryt päässä voi todella olla terveysriski.>>
-Sinä höyryät ufo juttujen takia. :D :D
.........
Kaikki uforaportit ovat muiden ilmisten kertomuksia. Minulla itselläni ei ole yhtään niihin lisättävää. Tutkin siis toisten ihmisten
puheita.
"Taitaa olla niin että sinulta puuttuu fantasia,olet ehkä liian tosikko.Minä höyryän juuri nyt sinulle ja sinä höyryilet myös noista ufoista.Ethä tiedä mitään totuutta niistä ja et tule koskaan tietämäänkään.Että selvää höyryämistähän tuo on.Sekin saattaa olla tuo sinun terveysriski juttu.Ei sitä koskaan tiedä koska kukin meistä vähän höyrähtää."
.........
Ihmisten kertomukset jäävät olemaan. Et vieläkään käsitä, että tutkitaan sitä, miksi ihmiset raportoivat ufoista. Kun miljoonat ihmiset kertovat nähneensä niitä, niin siinä on aihetta tutkia.
Minä pidän liikahöyrynä sellaista, kun telepaattisista viesteistä muilta planeetoilta puhutaan kuin arkisista tapahtumista.
Silloin on tehty pitkä harppaus nykyajasta toiseen todellisuuten tai tulevaisuuteen.
Ne kuuluvat televisosarjojen Babylon 5 ja StarStrek arkipäivään, mutta ei meille.
Galaktisen liiton todellisuus on aivan samaa, kuin näissä televisiosarjoissa. Kuinkas ne televisiosarjat näin meidän arkipäiväämme hyppäsi? - Serena
Esko kirjoitti:
"Sinun totuutasi esim. noista ufo jutuista et tule koskaan löytämään. :)"
.......
Ihmisten kertomuksia pitää tutkia. Skeptikot heittää ne heti roskakoriin, mutta silloin heitetään kuvaannollisesti koko ihminen roskakoriin.
">>Hillitsepä itseäsi Serena.>>
--No, en ainakaan ivaile nuorisoa,tai heidän ajatteluaan ufoista.En ivaa sinuakaan.Kehoitan vaan sinua ajattelemaan mitä sanot."
.....
Sellaisen ajattelun vuoksi niitä kirjoituksia syntyy. Pyrin kirjoittamaan selvästi ja yksinkertaisesti, mutta ei sekään aina tule ymmärretyksi. Sinäkin ymmärrät n.90% väärin.
">>Minun viestini ei anna aihetta riitelyyn.>>
---Eikö?Ehkä ei viestisi tarkoitus,mutta riitelethän muitten kanssa?Sinulla näyttää olevan tarve näyttää muille että sinä olet oikeassa,ei muut."
.......
Minä en ole riidellyt. Pane suorat lainaukset tänne, mitä pidät riitelynä. Minulla ei ole myöskään tarvetta näyttää mitään. Kun kirjoittaa nimimerkillä, eihän siinä ole mitään mieltä.
Todellinen henkilöllisyyteni ei siitä saa mitään ansioita.
">>Olen esittänyt muutamia kysymyksiä ja pyrkinyt löytämään totuutta.>>
Kyllä sellainen totuus nykyajan maailmankuvan puitteissa on aivan mahdollista löytää. Se totuus on esim. että ufot ovat todellisia ilmiöitä, joille ei tiedetä selitystä.
--Kerropas mikä edustaa tuota ajattelutapaa?Mahtaakohan se olla sinun oma ajattelutapasi?Ole hyvä ja vastaa tähän kysymykseeni.Luulisin että monet muutkin ovat kiinostuneita vastauksestasi."
..........
">>Liiat höyryt päässä voi todella olla terveysriski.>>
-Sinä höyryät ufo juttujen takia. :D :D
.........
Kaikki uforaportit ovat muiden ilmisten kertomuksia. Minulla itselläni ei ole yhtään niihin lisättävää. Tutkin siis toisten ihmisten
puheita.
"Taitaa olla niin että sinulta puuttuu fantasia,olet ehkä liian tosikko.Minä höyryän juuri nyt sinulle ja sinä höyryilet myös noista ufoista.Ethä tiedä mitään totuutta niistä ja et tule koskaan tietämäänkään.Että selvää höyryämistähän tuo on.Sekin saattaa olla tuo sinun terveysriski juttu.Ei sitä koskaan tiedä koska kukin meistä vähän höyrähtää."
.........
Ihmisten kertomukset jäävät olemaan. Et vieläkään käsitä, että tutkitaan sitä, miksi ihmiset raportoivat ufoista. Kun miljoonat ihmiset kertovat nähneensä niitä, niin siinä on aihetta tutkia.
Minä pidän liikahöyrynä sellaista, kun telepaattisista viesteistä muilta planeetoilta puhutaan kuin arkisista tapahtumista.
Silloin on tehty pitkä harppaus nykyajasta toiseen todellisuuten tai tulevaisuuteen.
Ne kuuluvat televisosarjojen Babylon 5 ja StarStrek arkipäivään, mutta ei meille.
Galaktisen liiton todellisuus on aivan samaa, kuin näissä televisiosarjoissa. Kuinkas ne televisiosarjat näin meidän arkipäiväämme hyppäsi?ajattelua, esim. yliluonnollista ja siihen kai voi myös lisätä nuo uskovaiset ihmiset.Ja tällaistahan ei kukaan voi poistaa.Sitähän on aina ollut ja tulee aina olemaankin.
>>Ihmisten kertomuksia pitää tutkia. Skeptikot heittää ne heti roskakoriin, mutta silloin heitetään kuvaannollisesti koko ihminen roskakoriin.>>
---En kuvittele ollenkaan että esim. sinä tai minä pystytään mitään tutkimuksia tekemään näistä ufo jutuista.
---Minä pidän kaikkea mahdollisena.Siksi en jyrkästi halua väittää että joku valehtelee,kuten sinä väität.Sanoit Artur88 että hän valehtelee.
---Ja tietenkin saat tutkia niin paljon kuin haluat,mutta ei ole mitään aihetta alkaa sanoa muita valehtelijoiksi.Ethän voi edes itse todistaa millään lailla olevasi oikeassa tai puhuvasi totta.
>>Sellaisen ajattelun vuoksi niitä kirjoituksia syntyy. Pyrin kirjoittamaan selvästi ja yksinkertaisesti, mutta ei sekään aina tule ymmärretyksi. Sinäkin ymmärrät n.90% väärin.>>
---Tjaa,ei kenenkään kirjoitukset ole niin yksinkertaisia muille.Että turhaahan se aina on odottaa että olisi niin oikeassa tai niin taitava kirjoittamaan esille ajatuksiaan että kaikki ne ymmärtäisivät.Minä en kuvittele sellaista itsestäni.Tiedän että se on sula mahdottomuus kaikilta.
---Jos minä ymmärsin 90% väärin kirjoituksestasi,niin sitten sinulla ei ole kirjoitus lahjoja.
---Voin kyllä myöntää että ymmärrän mitä ajat takaa.Mutta en halua olla mukana siinä leikissä.Minä annan nuorten pitää fantasiansa niin kauan kuin he ovat nuoria.Kyllä he siitä vanhennettuaan valikoivat udelleen mihin uskoo tai ei usko.
>>Minä en ole riidellyt. Pane suorat lainaukset tänne, mitä pidät riitelynä. Minulla ei ole myöskään tarvetta näyttää mitään. Kun kirjoittaa nimimerkillä, eihän siinä ole mitään mieltä.
Todellinen henkilöllisyyteni ei siitä saa mitään ansioita.>>
----No, sanoit että Artur88 valehtelee.
---Sanoit että suutuit hänelle.Olit siis vihainen.Eikös tuo ole riitelemistä? :D Lainaan sen minkä itse haluan.Voit itse tarkistaa mitä olet sanonut Artur88.
>> Kyllä sellainen totuus nykyajan maailmankuvan puitteissa on aivan mahdollista löytää. Se totuus on esim. että ufot ovat todellisia ilmiöitä, joille ei tiedetä selitystä.>>
----OK. Mutta totuus ei ole että ufot ei ole muilta planeetoilta.Ja juuri sen takia että ei tiedetä.Joten se voi olla mahdollista.Kun tiede ei vielä tiedä selitystä tuohon,niin ei se ole mikään lopullinen totuus.
>>Kirjoitukseni on totuudenmukaista.>>
---Joo, sinulla on oma totuusesi.Et voi odottaa että kaikilla muilla olisi sama totuus.
---Mutta,et vastannut kysymykseeni?
..........
---Siis vastaappa kysymyksiini kunnolla.Ei ole mikään vastaus sanoa kirjoittavansa totuudenmukaisesti. :)(muuten, et voi edes todistaa että kirjoitat totuudenmukaisesti)
>>Kaikki uforaportit ovat muiden ilmisten kertomuksia. Minulla itselläni ei ole yhtään niihin lisättävää. Tutkin siis toisten ihmisten
puheita.>>
---Niin,mutta näytät tutkivan kuin skeptikko.Luotat vain omaan itseesi.Et anna mahdollisuutta muiden ajatuksille.
>> Ihmisten kertomukset jäävät olemaan. Et vieläkään käsitä, että tutkitaan sitä, miksi ihmiset raportoivat ufoista. Kun miljoonat ihmiset kertovat nähneensä niitä, niin siinä on aihetta tutkia.>>
---Totta kai tiedän että niitä tutkitaan.Mutta ei niitä tutkita suuttumalla tai sanomalla toisia valehtelijoiksi.Siinä on ero oikeilla ufo tutkijoilla ja sinulla.Kuulun itse mukaan UFO-Sverige,tiedän miten he tutkii. :)UFO-Sverige tutkii neutraalisti asioita.Saat tästä linkin.
http://www.ufo.se/
>>Minä pidän liikahöyrynä sellaista, kun telepaattisista viesteistä muilta planeetoilta puhutaan kuin arkisista tapahtumista.
Ne kuuluvat televisosarjojen Babylon 5 ja StarStrek arkipäivään, mutta ei meille.>>
--- :D :D Ymmärrän.Mutta minä annan heidän fantisoida ja uskoa niin kauan kuin he haluavat.Kyllä he myöhemmin ehkä vaihtavat mielipiteensä.Ken tietää.Ja jolleivat vaihda,niin asiahan on heidän.Jokainen valitsee itse tiensä.
>>Galaktisen liiton todellisuus on aivan samaa, kuin näissä televisiosarjoissa. Kuinkas ne televisiosarjat näin meidän arkipäiväämme hyppäsi?>>
---Kuule,olen lukenut tuollaisi juttuja muualtakin.Mutta ei he olleet nuoria.Ihan aikuisia ihmisiä ja paljon lukeneita ja intelligenttejä, mutta uskonnollisia omalla tavallaan,siis uskovaisia.
---Joo,meitä on monen laista ihmistä.Monen laista uskoa ja monen laista luuloa.Sinulla ja minullakin on omat luulomme ja uskomme. :) - Esko
Serena kirjoitti:
ajattelua, esim. yliluonnollista ja siihen kai voi myös lisätä nuo uskovaiset ihmiset.Ja tällaistahan ei kukaan voi poistaa.Sitähän on aina ollut ja tulee aina olemaankin.
>>Ihmisten kertomuksia pitää tutkia. Skeptikot heittää ne heti roskakoriin, mutta silloin heitetään kuvaannollisesti koko ihminen roskakoriin.>>
---En kuvittele ollenkaan että esim. sinä tai minä pystytään mitään tutkimuksia tekemään näistä ufo jutuista.
---Minä pidän kaikkea mahdollisena.Siksi en jyrkästi halua väittää että joku valehtelee,kuten sinä väität.Sanoit Artur88 että hän valehtelee.
---Ja tietenkin saat tutkia niin paljon kuin haluat,mutta ei ole mitään aihetta alkaa sanoa muita valehtelijoiksi.Ethän voi edes itse todistaa millään lailla olevasi oikeassa tai puhuvasi totta.
>>Sellaisen ajattelun vuoksi niitä kirjoituksia syntyy. Pyrin kirjoittamaan selvästi ja yksinkertaisesti, mutta ei sekään aina tule ymmärretyksi. Sinäkin ymmärrät n.90% väärin.>>
---Tjaa,ei kenenkään kirjoitukset ole niin yksinkertaisia muille.Että turhaahan se aina on odottaa että olisi niin oikeassa tai niin taitava kirjoittamaan esille ajatuksiaan että kaikki ne ymmärtäisivät.Minä en kuvittele sellaista itsestäni.Tiedän että se on sula mahdottomuus kaikilta.
---Jos minä ymmärsin 90% väärin kirjoituksestasi,niin sitten sinulla ei ole kirjoitus lahjoja.
---Voin kyllä myöntää että ymmärrän mitä ajat takaa.Mutta en halua olla mukana siinä leikissä.Minä annan nuorten pitää fantasiansa niin kauan kuin he ovat nuoria.Kyllä he siitä vanhennettuaan valikoivat udelleen mihin uskoo tai ei usko.
>>Minä en ole riidellyt. Pane suorat lainaukset tänne, mitä pidät riitelynä. Minulla ei ole myöskään tarvetta näyttää mitään. Kun kirjoittaa nimimerkillä, eihän siinä ole mitään mieltä.
Todellinen henkilöllisyyteni ei siitä saa mitään ansioita.>>
----No, sanoit että Artur88 valehtelee.
---Sanoit että suutuit hänelle.Olit siis vihainen.Eikös tuo ole riitelemistä? :D Lainaan sen minkä itse haluan.Voit itse tarkistaa mitä olet sanonut Artur88.
>> Kyllä sellainen totuus nykyajan maailmankuvan puitteissa on aivan mahdollista löytää. Se totuus on esim. että ufot ovat todellisia ilmiöitä, joille ei tiedetä selitystä.>>
----OK. Mutta totuus ei ole että ufot ei ole muilta planeetoilta.Ja juuri sen takia että ei tiedetä.Joten se voi olla mahdollista.Kun tiede ei vielä tiedä selitystä tuohon,niin ei se ole mikään lopullinen totuus.
>>Kirjoitukseni on totuudenmukaista.>>
---Joo, sinulla on oma totuusesi.Et voi odottaa että kaikilla muilla olisi sama totuus.
---Mutta,et vastannut kysymykseeni?
..........
---Siis vastaappa kysymyksiini kunnolla.Ei ole mikään vastaus sanoa kirjoittavansa totuudenmukaisesti. :)(muuten, et voi edes todistaa että kirjoitat totuudenmukaisesti)
>>Kaikki uforaportit ovat muiden ilmisten kertomuksia. Minulla itselläni ei ole yhtään niihin lisättävää. Tutkin siis toisten ihmisten
puheita.>>
---Niin,mutta näytät tutkivan kuin skeptikko.Luotat vain omaan itseesi.Et anna mahdollisuutta muiden ajatuksille.
>> Ihmisten kertomukset jäävät olemaan. Et vieläkään käsitä, että tutkitaan sitä, miksi ihmiset raportoivat ufoista. Kun miljoonat ihmiset kertovat nähneensä niitä, niin siinä on aihetta tutkia.>>
---Totta kai tiedän että niitä tutkitaan.Mutta ei niitä tutkita suuttumalla tai sanomalla toisia valehtelijoiksi.Siinä on ero oikeilla ufo tutkijoilla ja sinulla.Kuulun itse mukaan UFO-Sverige,tiedän miten he tutkii. :)UFO-Sverige tutkii neutraalisti asioita.Saat tästä linkin.
>>Minä pidän liikahöyrynä sellaista, kun telepaattisista viesteistä muilta planeetoilta puhutaan kuin arkisista tapahtumista.
Ne kuuluvat televisosarjojen Babylon 5 ja StarStrek arkipäivään, mutta ei meille.>>
--- :D :D Ymmärrän.Mutta minä annan heidän fantisoida ja uskoa niin kauan kuin he haluavat.Kyllä he myöhemmin ehkä vaihtavat mielipiteensä.Ken tietää.Ja jolleivat vaihda,niin asiahan on heidän.Jokainen valitsee itse tiensä.
>>Galaktisen liiton todellisuus on aivan samaa, kuin näissä televisiosarjoissa. Kuinkas ne televisiosarjat näin meidän arkipäiväämme hyppäsi?>>
---Kuule,olen lukenut tuollaisi juttuja muualtakin.Mutta ei he olleet nuoria.Ihan aikuisia ihmisiä ja paljon lukeneita ja intelligenttejä, mutta uskonnollisia omalla tavallaan,siis uskovaisia.
---Joo,meitä on monen laista ihmistä.Monen laista uskoa ja monen laista luuloa.Sinulla ja minullakin on omat luulomme ja uskomme. :)Paisutat tätä juttua aivan liikaa, ja olisi aihetta lyhentää sitä.
Sen vaan haluan kysyä, uskotko Artturin kertomiin telepaattisiin yhteyksiin Siriuslaisiin ja muihin alieneihin? Samoin kysyn, uskotko Galaktisen liiton tiedotuksen olevan totta?
Siis valehteleeko Artturi vai puhuuko hän totuuksia?
Et suostunut hyväksymään vastaustani, että kirjoitan totuudenmukaisesti. Se ei muka ollut vastaus kysymykseesi. Sinun pitäisi muotoilla kysymyksesi, mihin haluat vastausta. Sitä sinä et tehnyt.
En oikein jaksa kaikkea turhia käsitellä. - Serena
Esko kirjoitti:
Paisutat tätä juttua aivan liikaa, ja olisi aihetta lyhentää sitä.
Sen vaan haluan kysyä, uskotko Artturin kertomiin telepaattisiin yhteyksiin Siriuslaisiin ja muihin alieneihin? Samoin kysyn, uskotko Galaktisen liiton tiedotuksen olevan totta?
Siis valehteleeko Artturi vai puhuuko hän totuuksia?
Et suostunut hyväksymään vastaustani, että kirjoitan totuudenmukaisesti. Se ei muka ollut vastaus kysymykseesi. Sinun pitäisi muotoilla kysymyksesi, mihin haluat vastausta. Sitä sinä et tehnyt.
En oikein jaksa kaikkea turhia käsitellä.kirjoitusta.Ymmärrän.
>>Paisutat tätä juttua aivan liikaa, ja olisi aihetta lyhentää sitä.>>
--No,nythän juttu lyhenee.
>>Sen vaan haluan kysyä, uskotko Artturin kertomiin telepaattisiin yhteyksiin Siriuslaisiin ja muihin alieneihin? Samoin kysyn, uskotko Galaktisen liiton tiedotuksen olevan totta?>>
--Minä voin sanoa suoraan että minä en usko enkä luule näitä juttuja.Mutta sanon myös näin että kaikki voisi olla mahdollista.Sanonnassani on se ero että en siis usko mutta en myöskään kylmästi sulje pois toisten storyja. :)
--Olen aika usein törmännyt tällaisiin juttuihin.Niistä puhuvat sekä nuoret että vanhemmat.Se on kai sellaista uutta trendiä.Mutta minä annan heidän puhua juttujansa.Hauskojahan ne on.
--Kuten kerroin on olemassa myös uskonnollinen sekti joka puhuu vähän samaan tyyliin.Ja ne ihmiset ovat jo vanhempia ja paljon lukeneita.Ruotsissa asuva unkarilainen Alexander J. Markus kirjoittelee samaan tyyliin.Ja hän ei ole mikään television katsoja siinä mielessä.
--Olen huomannut jo ajat sitten että on turhaa taistella eräitä trendejä vastaan.Ne tulee ja menee taas sitten joskus pois ja tilalle tulee jotain aivan uutta juttua taas.
--En siis hermoile näistä jutuista.Ei ne vaarallisia ole.Nyky-ajan nuoriso on jo aika viisasta porukkaa,kyllä he itse tietää mitä he tekee ja miksi he kirjoitaa.Minua ei tuollaiset kirjoitukset enää haittaa.Olen lukenut niistä niin paljon että poikien täällä kirjoittamat jutut ei haittaa mielen rauhaani ollenkaan.
--Olen suvaitsevainen siinä mielessä että en ivaile tai herjaa tai kutsu ketään valehtelijaksi.Minun puolesta noihin juttuihin saa uskoa ne jotka haluavat.Ja niinhän he saavatkin.
>>Et suostunut hyväksymään vastaustani, että kirjoitan totuudenmukaisesti. Se ei muka ollut vastaus kysymykseesi. Sinun pitäisi muotoilla kysymyksesi, mihin haluat vastausta. Sitä sinä et tehnyt.
En oikein jaksa kaikkea turhia käsitellä.>>
--Nyt on minun vuoroni sanoa että et ymmärtänyt minun "huumoriani" tai miksi sitä kutsuisi.Katsos,en suostunut hyväksymään vastaustasi tuosta totuudenmukaisuudestasi sen takia,kun sinäkin niin kiivaasti väitit että Arttur88 valehtelee.Ymmärrätkö?Ajattelin että kun sinäkään et mielelläsi halua uskoa että esim. Artur88 puhuu totuudenmukaisesti,niin miksi esim. minä uskoisin sinun puhuvan totuudenmukaisesti.
--Älä hermostu nyt.
Taas taisi "paisua" tämä minun kirjoitukseni valtavan pitkäksi.(on hauska kirjoitella,suoraan sanoen rakastan kirjoitella foorumeilla)
--Mutta jos sinulla on lisääkysyttävää,niin kysy vain.Vastaan jos osaan. :) - Esko
Serena kirjoitti:
kirjoitusta.Ymmärrän.
>>Paisutat tätä juttua aivan liikaa, ja olisi aihetta lyhentää sitä.>>
--No,nythän juttu lyhenee.
>>Sen vaan haluan kysyä, uskotko Artturin kertomiin telepaattisiin yhteyksiin Siriuslaisiin ja muihin alieneihin? Samoin kysyn, uskotko Galaktisen liiton tiedotuksen olevan totta?>>
--Minä voin sanoa suoraan että minä en usko enkä luule näitä juttuja.Mutta sanon myös näin että kaikki voisi olla mahdollista.Sanonnassani on se ero että en siis usko mutta en myöskään kylmästi sulje pois toisten storyja. :)
--Olen aika usein törmännyt tällaisiin juttuihin.Niistä puhuvat sekä nuoret että vanhemmat.Se on kai sellaista uutta trendiä.Mutta minä annan heidän puhua juttujansa.Hauskojahan ne on.
--Kuten kerroin on olemassa myös uskonnollinen sekti joka puhuu vähän samaan tyyliin.Ja ne ihmiset ovat jo vanhempia ja paljon lukeneita.Ruotsissa asuva unkarilainen Alexander J. Markus kirjoittelee samaan tyyliin.Ja hän ei ole mikään television katsoja siinä mielessä.
--Olen huomannut jo ajat sitten että on turhaa taistella eräitä trendejä vastaan.Ne tulee ja menee taas sitten joskus pois ja tilalle tulee jotain aivan uutta juttua taas.
--En siis hermoile näistä jutuista.Ei ne vaarallisia ole.Nyky-ajan nuoriso on jo aika viisasta porukkaa,kyllä he itse tietää mitä he tekee ja miksi he kirjoitaa.Minua ei tuollaiset kirjoitukset enää haittaa.Olen lukenut niistä niin paljon että poikien täällä kirjoittamat jutut ei haittaa mielen rauhaani ollenkaan.
--Olen suvaitsevainen siinä mielessä että en ivaile tai herjaa tai kutsu ketään valehtelijaksi.Minun puolesta noihin juttuihin saa uskoa ne jotka haluavat.Ja niinhän he saavatkin.
>>Et suostunut hyväksymään vastaustani, että kirjoitan totuudenmukaisesti. Se ei muka ollut vastaus kysymykseesi. Sinun pitäisi muotoilla kysymyksesi, mihin haluat vastausta. Sitä sinä et tehnyt.
En oikein jaksa kaikkea turhia käsitellä.>>
--Nyt on minun vuoroni sanoa että et ymmärtänyt minun "huumoriani" tai miksi sitä kutsuisi.Katsos,en suostunut hyväksymään vastaustasi tuosta totuudenmukaisuudestasi sen takia,kun sinäkin niin kiivaasti väitit että Arttur88 valehtelee.Ymmärrätkö?Ajattelin että kun sinäkään et mielelläsi halua uskoa että esim. Artur88 puhuu totuudenmukaisesti,niin miksi esim. minä uskoisin sinun puhuvan totuudenmukaisesti.
--Älä hermostu nyt.
Taas taisi "paisua" tämä minun kirjoitukseni valtavan pitkäksi.(on hauska kirjoitella,suoraan sanoen rakastan kirjoitella foorumeilla)
--Mutta jos sinulla on lisääkysyttävää,niin kysy vain.Vastaan jos osaan. :)Minä en kiivaile Artturin valehtelemisesta. Olenhan yllyttänyt häntä siihen. Kun on nuori saa valehdella (tai sitten ei). Meidän äiti löi siitä kyllä aina korville. Ei todella uskallettu äidille valehdella.
Galaktisen liiton johto on kai jo aikuisia. Vaikka hyväksyisikin heidän toimintansa, jäljelle jää kysymys: Pitääkö heidän kertomansa paikkansa?
Onko avaruuslaivat sellaisia kun on kuvattu? Onko niissä sellaiset tietokoneet? Pystyykö ne tietokoneet toimittamaan mitä tahansa toivomusten mukaan?
Jos ne tulee nostamaan ylös ennen maan suuria mullistuksia, alatko tehdä valmisteluja?
Kirjoitit näin:
............
Sinun täytyy kuitenkin päättää, alatko pakkaamaan
matkatavaroita vuonna 2012 vai et? Myytkö autosi ja talosi ennen lähtöä vai et?
Nancy Leaderin alulle panema liike toimi täsmälleen samalla telepatia idealla. Tiedetään monien pakanneen autonsa valmiiksi.
Galaktisen liiton mullistus taitaa olla vielä suurempi. Silloin ehkä ainoa mahdollisuus on evakointi. Tästä syystä olisi mietittävä, uskotaanko telepaattiseen yhteyteen vai ei. - Serena
Esko kirjoitti:
Minä en kiivaile Artturin valehtelemisesta. Olenhan yllyttänyt häntä siihen. Kun on nuori saa valehdella (tai sitten ei). Meidän äiti löi siitä kyllä aina korville. Ei todella uskallettu äidille valehdella.
Galaktisen liiton johto on kai jo aikuisia. Vaikka hyväksyisikin heidän toimintansa, jäljelle jää kysymys: Pitääkö heidän kertomansa paikkansa?
Onko avaruuslaivat sellaisia kun on kuvattu? Onko niissä sellaiset tietokoneet? Pystyykö ne tietokoneet toimittamaan mitä tahansa toivomusten mukaan?
Jos ne tulee nostamaan ylös ennen maan suuria mullistuksia, alatko tehdä valmisteluja?
Kirjoitit näin:
............
Sinun täytyy kuitenkin päättää, alatko pakkaamaan
matkatavaroita vuonna 2012 vai et? Myytkö autosi ja talosi ennen lähtöä vai et?
Nancy Leaderin alulle panema liike toimi täsmälleen samalla telepatia idealla. Tiedetään monien pakanneen autonsa valmiiksi.
Galaktisen liiton mullistus taitaa olla vielä suurempi. Silloin ehkä ainoa mahdollisuus on evakointi. Tästä syystä olisi mietittävä, uskotaanko telepaattiseen yhteyteen vai ei.kysymyksiisi.
Minä kyllä muistaakseni narrasin minun äitiä lapsena ollessani.Ajattele myös että monella lapsella on vilkas mielikuvitus,sehän on hyvä vaan.Teini-ikäiset ovat vielä nuoria hekin.Jos nyt vähän narraa tai puhuu juttujaan ei se mitään ihmeellistä ole.
Joo, tuo Galaktinen liitto on tietenkin vähän eri asia.Sehän riippuu siitä kuinka moni uskoo sellaiseen ja mitä tuo liitto vaatii ihmisiltä.Uskon ja toivon että jokainen käyttää järkeänsä eikä mene liian kauas todellisuudesta.Uskon että enemmistö nuorista tajuaa mikä on liikaa ja mikä ei.Myönnän että tuollainen ajatus kiehtoo monta.
Olen lukenut myös kaikki Rauni-Leena Luukkasen kirjat joskus innolla.Mutta en ole ehkä niin herkkä enää että ottaisin joka jutun niin vakavasti.Lukeahan voi ja keskustella asioista,vaikka ne nyt olisivatkin vähän ihmeellisiä.Ja sitähän monet tekevät juuri foorumeilla.
Nuo mainitsemasi tietokoneet ja niiden mainitsemasi toiminta ei vaikuta todelliselta.Mutta koskaanhan ei tiedä koska humanoidi kävelee yöllä vastaan pimeässä. :DNoita tarinoita on niin paljon.Kysyppä tuota tietokone juttua noilta pojilta?
:D No tee mitään valmistuksia.Katsos,olen ehkä liikaa lukenut kaikkea tällaista tarinaa.Enhän voi repiä itseäni moneen eri osaan tyydyttääkseni kaikki nämä eri tarinat.Eihän se käy.Elän aivan normaalia elämää.En minä ajattele mitään viimeisiä päiviä.Olenpahan vain lueskellut kaiken laista. Myöskin uskontoja olen tutkinut jonkin verran,mutta en siitä huolimatta ole millään lailla uskovainen.Ufo juttujen kanssa on sama asia.
Niin,en kylmästi kiellä muitten juttuja.Tutkin ja ajattelen,mutta en pilkkaa muita tai heidän juttujaan.Minulle se on ihan saman tekevää mihin muut uskovat.Itselläni ei ole sen suurempaa tarvetta alkaa uskomaan johonkin oikein todella.En pysty siihen,mutta hyväksyn muitten ajattelu maailman,vaikka nyt kuullostaisikin vähän oudoilta nuo jutut.
En päättele yhtään mitään.Elän tätä päivää,en sen suuremmin ajattele ja huolestu tulevaisuudesta.Ja jos tuo story nyt olisikin totta,niin ole aika hyvä ihminen muille myöskin reaalissa elämässä.Osaan mediterata ja sen semmoista.Tulen hyvin toimeen melkein kaikkien ihmisten kanssa.Ja tiedän paljon näistä jutuista,niin luulisin toki pelastuvani,jos jutut olisi totta.Omasta itsestäni en siis ole ollenkaan huolissani.
Oletkos muuten koskaan mediteerannut oikein syvästi?Oikein tosissasi?Miltä tuntui?Vai etkö osannutoikein? - Arttur88
Esko kirjoitti:
"Täällä kysyttiin kysymys, ja minä vastasin siihen niin hyvin kuin osaan."
........
..........
>>Nämä asiat voivat muuttua vaarallisiksi niille, jotka uskovat. Näitä lukevat varmasti myös lapset ja monet sellaiset, joilla ei ole hyvää arvostelukykyä.Olenko minä kitjoittanut tänne jotain ja väittänyt että se on telepaattinen viesti jonka olen itse vastaanottanut? En.
Se että joltain sivulta copypastaan enkä pistä kirjoittajan nimeä, johtuu siitä että jos minä uskon tuohon oman "analyysini" perusteella, niin en usko että kirjoittajan nimi aikuttaa mihinkään. Miten sua muka auttaisi kirjoittajan nimi? Ja sitäpaitsi jokaisella sivulla ei edes ole kirjoittajan eikä teoksen nimeä josta teksti on peräisin.
>>Sinun juttusi ovat hyvin pelottavia. - Arttur88
Aramis kirjoitti:
Kirja nimeltä Story of English. Siinä on hyvä
maininta siitä kuinka Englannin kieli syntyi.
Kertomus tästä uudesta kielestä oli sen kaltainen
monia Euroopan kansalaisia oli asettunut asumaan
eteläiseen Englantiin ja asuessan lähellä toisiaan aikuisten kieli oli käsi ele kieltä,
mutta lapset pelastivat tilanteen he kehittivät
keskenään kielen jota me kutsumme Englannin kieleksi, Tosin risti riitojen takia Kirjoitus
kieli muodostui erittäin hankalaksi, heille
itselleen, Koska heiltä puuttui kehittyvä viisaus
aakosten järjestelyyn, Mutta heidän viisautensa
kehittyi merirosvo viisaudeksi.
Heitän piti vain saada kaikki kansat Imperiumin
piiriin, Joka paikkaan mihin he menivät oli heillä vahva Armeija mukana, Juuri tämän takia
on USA LLa Paljon Museo tavaraa käytössä, Mutta
Sota aseet ja varastetut tiedot pitävät USA AAn
kansa kuntaa mahtavana, Kielellisesti se on
heikoin Euroopan muista valtioista. Tarkoitan
kaikkia Englantia puhuvia kansoja, Heidän kirjoitus on paha esimerkki sivistykselle, Heidän
tulisi oppia Foneettinen Systeemi niin se
helpottaisi paljon heidän omaa sivistys tasoaan
minä luen paljon Englantilaita kirjallisuutta
mutta en ole koskaan ääntämisestä Sata prosenttinen, Kuitenkin on pää asia että ymmärtää
mitä on kirjoitettu, Eräät viisaat sanovat että
Englannin kieliset ovat uuden Babylonian asukkaita
Siihen suuntaan minäkin uskon, Uusi Babylon on
Englannin kieli. Ystävyydellä Aramis ::Oli ihan mielenkiintoinen asia.
Onkin ihan mielenkiintoinen aihe kielten syntyhistoria. - Esko
Arttur88 kirjoitti:
Olenko minä kitjoittanut tänne jotain ja väittänyt että se on telepaattinen viesti jonka olen itse vastaanottanut? En.
Se että joltain sivulta copypastaan enkä pistä kirjoittajan nimeä, johtuu siitä että jos minä uskon tuohon oman "analyysini" perusteella, niin en usko että kirjoittajan nimi aikuttaa mihinkään. Miten sua muka auttaisi kirjoittajan nimi? Ja sitäpaitsi jokaisella sivulla ei edes ole kirjoittajan eikä teoksen nimeä josta teksti on peräisin.
>>Sinun juttusi ovat hyvin pelottavia."Olenko minä kitjoittanut tänne jotain ja väittänyt että se on telepaattinen viesti jonka olen itse vastaanottanut? En.
Se että joltain sivulta copypastaan enkä pistä kirjoittajan nimeä, johtuu siitä että jos minä uskon tuohon oman "analyysini" perusteella,"
Uskot siis noihin Galaktisen liiton telepaattisiin yhteyksiin. Tällaisen tunnustuksen edessä mykistyn, sitä on vaikea käsittää. Kun tutustuin juttuihisi tällä palstalla, luulin sinua huumorimieheksi ja pilailijaksi.
Telepaattiset yhteydet olisivat maailmaa mullistavia. Niiden toteamiseksi voitaisiin myös suunnitella testejä. Nyt on tilanne niin, ettei niitä testata, kun ei ollenkaan uskota sellaiseen mahdollisuuteen.
Haluaisin muistuttaa Zeta talkista ja Nancy Leaderista. Hänen seuraajansa pettyivät. Galaktisen liiton yhteys on täsmälleen sama telepatia.
--------
" en usko että kirjoittajan nimi aikuttaa mihinkään. Miten sua muka auttaisi kirjoittajan nimi? Ja sitäpaitsi jokaisella sivulla ei edes ole kirjoittajan eikä teoksen nimeä josta teksti on peräisin."
Nimettömien kirjoittajien juttuja ei kannata ollenkaan lukea, eikä sellainen edes kiinnosta. Lainatessa pitää aina mainita lähde, se on selvää.
---------------
">>Sinun juttusi ovat hyvin pelottavia. - Esko
Serena kirjoitti:
kysymyksiisi.
Minä kyllä muistaakseni narrasin minun äitiä lapsena ollessani.Ajattele myös että monella lapsella on vilkas mielikuvitus,sehän on hyvä vaan.Teini-ikäiset ovat vielä nuoria hekin.Jos nyt vähän narraa tai puhuu juttujaan ei se mitään ihmeellistä ole.
Joo, tuo Galaktinen liitto on tietenkin vähän eri asia.Sehän riippuu siitä kuinka moni uskoo sellaiseen ja mitä tuo liitto vaatii ihmisiltä.Uskon ja toivon että jokainen käyttää järkeänsä eikä mene liian kauas todellisuudesta.Uskon että enemmistö nuorista tajuaa mikä on liikaa ja mikä ei.Myönnän että tuollainen ajatus kiehtoo monta.
Olen lukenut myös kaikki Rauni-Leena Luukkasen kirjat joskus innolla.Mutta en ole ehkä niin herkkä enää että ottaisin joka jutun niin vakavasti.Lukeahan voi ja keskustella asioista,vaikka ne nyt olisivatkin vähän ihmeellisiä.Ja sitähän monet tekevät juuri foorumeilla.
Nuo mainitsemasi tietokoneet ja niiden mainitsemasi toiminta ei vaikuta todelliselta.Mutta koskaanhan ei tiedä koska humanoidi kävelee yöllä vastaan pimeässä. :DNoita tarinoita on niin paljon.Kysyppä tuota tietokone juttua noilta pojilta?
:D No tee mitään valmistuksia.Katsos,olen ehkä liikaa lukenut kaikkea tällaista tarinaa.Enhän voi repiä itseäni moneen eri osaan tyydyttääkseni kaikki nämä eri tarinat.Eihän se käy.Elän aivan normaalia elämää.En minä ajattele mitään viimeisiä päiviä.Olenpahan vain lueskellut kaiken laista. Myöskin uskontoja olen tutkinut jonkin verran,mutta en siitä huolimatta ole millään lailla uskovainen.Ufo juttujen kanssa on sama asia.
Niin,en kylmästi kiellä muitten juttuja.Tutkin ja ajattelen,mutta en pilkkaa muita tai heidän juttujaan.Minulle se on ihan saman tekevää mihin muut uskovat.Itselläni ei ole sen suurempaa tarvetta alkaa uskomaan johonkin oikein todella.En pysty siihen,mutta hyväksyn muitten ajattelu maailman,vaikka nyt kuullostaisikin vähän oudoilta nuo jutut.
En päättele yhtään mitään.Elän tätä päivää,en sen suuremmin ajattele ja huolestu tulevaisuudesta.Ja jos tuo story nyt olisikin totta,niin ole aika hyvä ihminen muille myöskin reaalissa elämässä.Osaan mediterata ja sen semmoista.Tulen hyvin toimeen melkein kaikkien ihmisten kanssa.Ja tiedän paljon näistä jutuista,niin luulisin toki pelastuvani,jos jutut olisi totta.Omasta itsestäni en siis ole ollenkaan huolissani.
Oletkos muuten koskaan mediteerannut oikein syvästi?Oikein tosissasi?Miltä tuntui?Vai etkö osannutoikein?Luulin sinulla olevan jonkin kannan telepaattisiin viestiyhteyksiin ym. tällaisiin kehittyneisiin tekniikoihin. Myös vuoden 2012 ennustetut tapahtumat mullistaisivat koko maapallon pinnan.
Jos joku edelleen ei ota siihen kantaa, niin silloin ei usko siihen ollenkaan. Näin se varmaan on ihmisten valtaosan kannalta.
Tällaiset ennustukset voi kuitenkin aiheuttaa kärsimyksiä lapsille, jotka niitä lukevat. Lapsilla ei ole puolustuskeinoja näitä väitteitä vastaan. Siksi aikuisten pitää niitä tarjota.
Minä käsittelen näitäkin asioita samalla lailla kuin teknillisiä ongelmia laitteissa. Tietoja pitää ensin kerätä ja sitten tarkastella. Niistä syntyy sitten parannusehdotukset. Laitteet pitää saada toimaan parhaalla tavalla, eli mielellään 100 prosenttisesti.
Sen vuoksi minä myöskin ihmisten ajatuksia kyselen. Siinä voi tarkastella, miten toimivia erilaiset ajatukset ovat.
Mediteeraamisella tarkoitetaan kai jalat ristissä istumista, ja pään sisällön tutkimista. Minä en sellaista tee.
Tietysti muuten ajatukset rullaa omaa rataansa, tai pitää jossain asiassa pysyä. Minulla ei tunnu olevan aikaa istua mitään tekemättä. Jotain pitää puuhailla. - Serena
Esko kirjoitti:
Luulin sinulla olevan jonkin kannan telepaattisiin viestiyhteyksiin ym. tällaisiin kehittyneisiin tekniikoihin. Myös vuoden 2012 ennustetut tapahtumat mullistaisivat koko maapallon pinnan.
Jos joku edelleen ei ota siihen kantaa, niin silloin ei usko siihen ollenkaan. Näin se varmaan on ihmisten valtaosan kannalta.
Tällaiset ennustukset voi kuitenkin aiheuttaa kärsimyksiä lapsille, jotka niitä lukevat. Lapsilla ei ole puolustuskeinoja näitä väitteitä vastaan. Siksi aikuisten pitää niitä tarjota.
Minä käsittelen näitäkin asioita samalla lailla kuin teknillisiä ongelmia laitteissa. Tietoja pitää ensin kerätä ja sitten tarkastella. Niistä syntyy sitten parannusehdotukset. Laitteet pitää saada toimaan parhaalla tavalla, eli mielellään 100 prosenttisesti.
Sen vuoksi minä myöskin ihmisten ajatuksia kyselen. Siinä voi tarkastella, miten toimivia erilaiset ajatukset ovat.
Mediteeraamisella tarkoitetaan kai jalat ristissä istumista, ja pään sisällön tutkimista. Minä en sellaista tee.
Tietysti muuten ajatukset rullaa omaa rataansa, tai pitää jossain asiassa pysyä. Minulla ei tunnu olevan aikaa istua mitään tekemättä. Jotain pitää puuhailla.mihinkään.Olen elämäni aikana kokeillut,lukenut ja ollut kiinnostunut monista asoista,välillä vakavammin,mutta useimmiten olen ottanut asiat kevyesti.Ja näin tekee varmaan enimmistö ihmisistä,joilla on kiinnostus tällaisiin asioiohin.Ne on vain ne harvat,jotka jäävät kiinni näihin juttuihin oikein tosissaan. 100% uskominen näihin juttuihin on aivan sama asia,kuin alkaisia uskoa Jumalaan oikein kiihko uskolla.Näillä kiihko mielisillä on yhtäläisyys juuri siinä että he tosissaan uskovat.
Mutta täytyy myöntää että kaikki tämä uusi trendi vaikuttaa fantastiselta kun sitä lukee.Sehän on sitä New Agea.Ihminen hakee jotain turvallisuutta.Reaali elämä ei sitä aina anna.Materiaalisesti antaa ehkä,mutta tuo henkinen puoli kai tahtoo nykyään jäädä paljon jälkeen materiaalisesta hyvin voinnista.
Ihminen tuntee itsensä turvattomaksi.Siksi se hakee uutta sisältöä elämäänsä.Ja nämä jututhan antavat turvallisuuden tunteen ja etsijät tuntevat saavansa se mitä heiltä henkisesti puuttuu,aivan samalla lailla kuin he jotka tulevat uskoon ja liityvät johonkin uskon lahkoon tai kirkkoon.
Nämä ihmiset siis saavat jotain henkistä turvallisuutta näistä jutuista.Itse tarinat eivät ole sen pahempia tai kummallisempia kuin uskonnotkaan.Itse en näe niissä mitään vaaraa,vaika nyt jotkun uokovatkin.Jokainenhan meistä uskoo jollakin lailla.
Kuten sanoin aikaisemmin,olen siinä mielessä suvaitsevainen että annan jokaisen uskoa omalla laillaan.Pää asia on että he voivat paremmin,oli se heidän usko sitten millä tasolla tahansa.Ja se on harva joka ihan 100% uskoo näihin tarinoihin tai Jumalaan.Enemmistö sitten tutkii ja uskoo vähän sitä ja tätä.Minun mielestä ei siinä ole mitään pahaa.Esim. Arttur88 on nuori poika joka on luskellut asioita,ei siinä mitään pahaa ole.
Ja jos joku menee liian pitkälle,niin OK. se on ehkä surku,mutta jokainen valitsee itse tiensä.
Mediteeramisesta:Sitä olen harrastanut jo muutaman vuoden.Se auttaa stressiin.Tulee rauhallisempi olo ja voi joskus jopa kokea jotain outoa mediteeratessaan. :)
Kai tiedät että on vaikka kuinka monta eri New Age juttua.Saattaa tosiaan ilmeentyä mitä ihmeellisempiä juttuja,mutta ei niitä kaikkia voi taistella vastaan ja miksi sitä tehtäisiinkään.Pää asia että etsijät saavat rauhan ja ovat onnellisia uskossaan.
Tämä on minun mielipide kaikkeen,joten muilla voi olla eri mielipide.
Ja kuten sanoin,itse en usko 100% mihinkään.Mutta olen ollut utelias ja olen sitä edelleenkin.Sen vuoksi sanon että kaikki voi olla mahdollista.Kukaanhan meistä ei tiedä mitään totutta näihin asioihin.Eiväthän edes lääkärit ja psykologit tiedä ihmisestä kaikkea.Etenkin psykologit eivät tiedä ihmisen henkisestä olemuksesta paljon mitään. - Serena
Esko kirjoitti:
Luulin sinulla olevan jonkin kannan telepaattisiin viestiyhteyksiin ym. tällaisiin kehittyneisiin tekniikoihin. Myös vuoden 2012 ennustetut tapahtumat mullistaisivat koko maapallon pinnan.
Tietysti muuten ajatukset rullaa omaa rataansa, tai pitää jossain asiassa pysyä. Minulla ei tunnu olevan aikaa istua mitään tekemättä. Jotain pitää puuhailla.En usko täysin mihinkään.Olen elämäni aikana kokeillut,lukenut ja ollut kiinnostunut monista asoista,välillä vakavammin,mutta useimmiten olen ottanut asiat kevyesti.Ja näin tekee varmaan enimmistö ihmisistä,joilla on kiinnostus tällaisiin asioiohin.Ne on vain ne harvat,jotka jäävät kiinni näihin juttuihin oikein tosissaan. 100% uskominen näihin juttuihin on aivan sama asia,kuin alkaisia uskoa Jumalaan oikein kiihko uskolla.Näillä kiihko mielisillä on yhtäläisyys juuri siinä että he tosissaan uskovat.
Mutta täytyy myöntää että kaikki tämä uusi trendi vaikuttaa fantastiselta kun sitä lukee.Sehän on sitä New Agea.Ihminen hakee jotain turvallisuutta.Reaali elämä ei sitä aina anna.Materiaalisesti antaa ehkä,mutta tuo henkinen puoli kai tahtoo nykyään jäädä paljon jälkeen materiaalisesta hyvin voinnista.
Ihminen tuntee itsensä turvattomaksi.Siksi se hakee uutta sisältöä elämäänsä.Ja nämä jututhan antavat turvallisuuden tunteen ja etsijät tuntevat saavansa se mitä heiltä henkisesti puuttuu,aivan samalla lailla kuin he jotka tulevat uskoon ja liityvät johonkin uskon lahkoon tai kirkkoon.
Nämä ihmiset siis saavat jotain henkistä turvallisuutta näistä jutuista.Itse tarinat eivät ole sen pahempia tai kummallisempia kuin uskonnotkaan.Itse en näe niissä mitään vaaraa,vaika nyt jotkun uokovatkin.Jokainenhan meistä uskoo jollakin lailla.
Kuten sanoin aikaisemmin,olen siinä mielessä suvaitsevainen että annan jokaisen uskoa omalla laillaan.Pää asia on että he voivat paremmin,oli se heidän usko sitten millä tasolla tahansa.Ja se on harva joka ihan 100% uskoo näihin tarinoihin tai Jumalaan.Enemmistö sitten tutkii ja uskoo vähän sitä ja tätä.Minun mielestä ei siinä ole mitään pahaa.Esim. Arttur88 on nuori poika joka on luskellut asioita,ei siinä mitään pahaa ole.
Ja jos joku menee liian pitkälle,niin OK. se on ehkä surku,mutta jokainen valitsee itse tiensä.
Mediteeramisesta:Sitä olen harrastanut jo muutaman vuoden.Se auttaa stressiin.Tulee rauhallisempi olo ja voi joskus jopa kokea jotain outoa mediteeratessaan. :)
Kai tiedät että on vaikka kuinka monta eri New Age juttua.Saattaa tosiaan ilmeentyä mitä ihmeellisempiä juttuja,mutta ei niitä kaikkia voi taistella vastaan ja miksi sitä tehtäisiinkään.Pää asia että etsijät saavat rauhan ja ovat onnellisia uskossaan.
Ja kuten sanoin,itse en usko 100% mihinkään.Mutta olen ollut utelias ja olen sitä edelleenkin.Sen vuoksi sanon että kaikki voi olla mahdollista.Kukaanhan meistä ei tiedä mitään totutta näihin asioihin.Eiväthän edes lääkärit ja psykologit tiedä ihmisestä kaikkea.Etenkin psykologit eivät tiedä ihmisen henkisestä olemuksesta paljon mitään. - Serena
Serena kirjoitti:
En usko täysin mihinkään.Olen elämäni aikana kokeillut,lukenut ja ollut kiinnostunut monista asoista,välillä vakavammin,mutta useimmiten olen ottanut asiat kevyesti.Ja näin tekee varmaan enimmistö ihmisistä,joilla on kiinnostus tällaisiin asioiohin.Ne on vain ne harvat,jotka jäävät kiinni näihin juttuihin oikein tosissaan. 100% uskominen näihin juttuihin on aivan sama asia,kuin alkaisia uskoa Jumalaan oikein kiihko uskolla.Näillä kiihko mielisillä on yhtäläisyys juuri siinä että he tosissaan uskovat.
Ja kuten sanoin,itse en usko 100% mihinkään.Mutta olen ollut utelias ja olen sitä edelleenkin.Sen vuoksi sanon että kaikki voi olla mahdollista.Kukaanhan meistä ei tiedä mitään totutta näihin asioihin.Eiväthän edes lääkärit ja psykologit tiedä ihmisestä kaikkea.Etenkin psykologit eivät tiedä ihmisen henkisestä olemuksesta paljon mitään.että tuli kaksi samanlaista viestiä.Mutta tämä Suomi24 foorumi on erittäin hidasta touhua ja ensimmäisen yritys tuli error ja niin jatkui.Kopioin ja lähetin uudelleen,niin jopas meni perille tuo vanhakin. Joten nyt näitä viestejä on kaksi. :D
- Arttur88
Esko kirjoitti:
"Olenko minä kitjoittanut tänne jotain ja väittänyt että se on telepaattinen viesti jonka olen itse vastaanottanut? En.
Se että joltain sivulta copypastaan enkä pistä kirjoittajan nimeä, johtuu siitä että jos minä uskon tuohon oman "analyysini" perusteella,"
Uskot siis noihin Galaktisen liiton telepaattisiin yhteyksiin. Tällaisen tunnustuksen edessä mykistyn, sitä on vaikea käsittää. Kun tutustuin juttuihisi tällä palstalla, luulin sinua huumorimieheksi ja pilailijaksi.
Telepaattiset yhteydet olisivat maailmaa mullistavia. Niiden toteamiseksi voitaisiin myös suunnitella testejä. Nyt on tilanne niin, ettei niitä testata, kun ei ollenkaan uskota sellaiseen mahdollisuuteen.
Haluaisin muistuttaa Zeta talkista ja Nancy Leaderista. Hänen seuraajansa pettyivät. Galaktisen liiton yhteys on täsmälleen sama telepatia.
--------
" en usko että kirjoittajan nimi aikuttaa mihinkään. Miten sua muka auttaisi kirjoittajan nimi? Ja sitäpaitsi jokaisella sivulla ei edes ole kirjoittajan eikä teoksen nimeä josta teksti on peräisin."
Nimettömien kirjoittajien juttuja ei kannata ollenkaan lukea, eikä sellainen edes kiinnosta. Lainatessa pitää aina mainita lähde, se on selvää.
---------------
">>Sinun juttusi ovat hyvin pelottavia.Kyllä mä ainakin lukioon menen mutta en ole vielä varma kursseista joita haluaisin.
Psykologia kiinnostaisi jonkinverran ja erityisesti muinaiskielet....siten voisin tutkia ihan ammatikseni muinaiskulttuureja, mutta sitten pitää myös muistaa se että en ehi olla kauan töissä koska 2012 vuonna olen vasta 23 vuotias ja silloin siirrytään neljänteen ulottuvuuten.
- paapeli
Nimittäin käännösohjelmia. Siitä saisimme taas yliluonnollisen ilmiön.
- ;))
ja tulokset niillä ovat todella yliluonnollisia ymmärtää, puppusanageneraattorikin toimii paremmin.
- aquarius
Kyseessä ei ole viestin lähettäjien ongelma, vaan vastaanottajien.
Jos kanavoija on suomalainen, viesti tulee suomeksi, jos kiinalainen, se tulee kiinaksi.
Tässä tapauksessa kanavoija on englanninkielinen henkilö.- Esko
Miksi kirjoitat "Käännösapua otetaan vastaan"?
Miksi haluat tekstin käännettävän? Olisihan suomalainen kanavoija parempi, kun käyttää omaan äidinkieltään. Käännöstekstiin voi aina tulla virhe, jos kääntäjä ei tunne käännettäviä asioita tarpeeksi hyvin. Tässä tapauksessa on kysymys taatusti tuntemattomista asioista ja tuntemattomasta tekniikasta.
Uskotko itse, että amerikkalainen kanavoijan tekstit ovat täyttä totta? - aquarius
Esko kirjoitti:
Miksi kirjoitat "Käännösapua otetaan vastaan"?
Miksi haluat tekstin käännettävän? Olisihan suomalainen kanavoija parempi, kun käyttää omaan äidinkieltään. Käännöstekstiin voi aina tulla virhe, jos kääntäjä ei tunne käännettäviä asioita tarpeeksi hyvin. Tässä tapauksessa on kysymys taatusti tuntemattomista asioista ja tuntemattomasta tekniikasta.
Uskotko itse, että amerikkalainen kanavoijan tekstit ovat täyttä totta?Juuri siksi en lähtenytkään kääntämään tekstiä, koska om englannintaitoni ei riitä kääntäjäksi asti.
Toistan edelleen että suomalainen kanavoija olisi toki parempi, mutta kun kanavoija SATTUU TÄLLÄ KERTAA OLEMAAN ENGLANTILAINEN.Pitääkö tämä taivuttaa sinulle rautalangasta? - Esko
aquarius kirjoitti:
Juuri siksi en lähtenytkään kääntämään tekstiä, koska om englannintaitoni ei riitä kääntäjäksi asti.
Toistan edelleen että suomalainen kanavoija olisi toki parempi, mutta kun kanavoija SATTUU TÄLLÄ KERTAA OLEMAAN ENGLANTILAINEN.Pitääkö tämä taivuttaa sinulle rautalangasta?Niin sattui olemaan viime kerrallakin, kun Zetat antoi tiedot telepaattisesti Nancy Leaderille. Sitten tämä nainen ihmetteli, miksi ne antoi hänelle vääriä tietoja.
Galaktisen liiton tiedotusta en paljon tunne, mutta ne Nancy Leaderin tuttavat Zetatkin tekivät aivan samoin kuin Galaktinen liitto.
Nancy Leader oli selvästi huijari, koska esiintyi hyvin itsevarmana, eikä koskaan epäillyt tietojaan.
Se on hullu, joka uskoo jotain tarinan kertojaa, jota ei ole edes nähnyt. Tiedon tuojan pitää aina todistaa itsensä oikeaksi esittämällä valtuutensa. Siitä ei tehdä koskaan poikkeusta normaalielämässä. Ihmisen selkeä velvollisuus on pitää tuntemattomasta lähteestä tulevaa tietoa vääränä niin kauan, kun se tulee oikeaksi todistettua.
Galaktisen liiton tiedotuksen mukaan he pystyvät mihin tahansa. Silloin olisi pikku juttu antaa telepaattisesti tietoja muillekin kuin englanninkielisille. Eri kielillä annettuja tietoja voitaisiin verrata keskenään, ja se todistaisi telepaattisen välityksen tapahtuneen.
On selvää, että amerikkalaisen kirjailijan ollessa koko jutun takana, monilla kielillä tiedottaminen on hänelle mahdotonta.
Tämän pitäisi jo riittää todisteeksi telepaattisten tietojen valheellisuudesta.
Jos uskot nuo sanomat oikeaksi, niin tule esiin omalla nimelläsi ja yhteystiedoillasi ja sano, että uskot nuo tiedot oikeaksi. Se on näin tärkeän asian yhteydessä asiallista tehdä. - aquarius
Esko kirjoitti:
Niin sattui olemaan viime kerrallakin, kun Zetat antoi tiedot telepaattisesti Nancy Leaderille. Sitten tämä nainen ihmetteli, miksi ne antoi hänelle vääriä tietoja.
Galaktisen liiton tiedotusta en paljon tunne, mutta ne Nancy Leaderin tuttavat Zetatkin tekivät aivan samoin kuin Galaktinen liitto.
Nancy Leader oli selvästi huijari, koska esiintyi hyvin itsevarmana, eikä koskaan epäillyt tietojaan.
Se on hullu, joka uskoo jotain tarinan kertojaa, jota ei ole edes nähnyt. Tiedon tuojan pitää aina todistaa itsensä oikeaksi esittämällä valtuutensa. Siitä ei tehdä koskaan poikkeusta normaalielämässä. Ihmisen selkeä velvollisuus on pitää tuntemattomasta lähteestä tulevaa tietoa vääränä niin kauan, kun se tulee oikeaksi todistettua.
Galaktisen liiton tiedotuksen mukaan he pystyvät mihin tahansa. Silloin olisi pikku juttu antaa telepaattisesti tietoja muillekin kuin englanninkielisille. Eri kielillä annettuja tietoja voitaisiin verrata keskenään, ja se todistaisi telepaattisen välityksen tapahtuneen.
On selvää, että amerikkalaisen kirjailijan ollessa koko jutun takana, monilla kielillä tiedottaminen on hänelle mahdotonta.
Jos uskot nuo sanomat oikeaksi, niin tule esiin omalla nimelläsi ja yhteystiedoillasi ja sano, että uskot nuo tiedot oikeaksi. Se on näin tärkeän asian yhteydessä asiallista tehdä.Olet sitä mieltä että jokaisen näillä palstoilla kirjoittavan pitää todistaa SINULLE että puhuu totta.Joku voi vaikka uskoa ja menettää järkensä.
Kyllä nämä palstat ovat ihan mielipidepalstoja, joiden tarkoituksena on toimia keskustelualustana tietyn aihepiirin asioissa.
Jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne omia mielipiteitään miel. kyseisestä aiheesta ja jokaisen lukijan OMALLE vastuulle jää, mitä johtopäätöksiä niistä tekee.
Jos pää ei kestä lukea näitä viestejä, voi jokainen vapaasti siirtyä muihin vähemmän pelottaviin askareisiin. - Arttur88
Esko kirjoitti:
Niin sattui olemaan viime kerrallakin, kun Zetat antoi tiedot telepaattisesti Nancy Leaderille. Sitten tämä nainen ihmetteli, miksi ne antoi hänelle vääriä tietoja.
Jos uskot nuo sanomat oikeaksi, niin tule esiin omalla nimelläsi ja yhteystiedoillasi ja sano, että uskot nuo tiedot oikeaksi. Se on näin tärkeän asian yhteydessä asiallista tehdä.Sulla on ymmärtämisvaikeuksia.
>>Silloin olisi pikku juttu antaa telepaattisesti tietoja muillekin kuin englanninkielisille. - Esko
aquarius kirjoitti:
Olet sitä mieltä että jokaisen näillä palstoilla kirjoittavan pitää todistaa SINULLE että puhuu totta.Joku voi vaikka uskoa ja menettää järkensä.
Kyllä nämä palstat ovat ihan mielipidepalstoja, joiden tarkoituksena on toimia keskustelualustana tietyn aihepiirin asioissa.
Jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne omia mielipiteitään miel. kyseisestä aiheesta ja jokaisen lukijan OMALLE vastuulle jää, mitä johtopäätöksiä niistä tekee.
Jos pää ei kestä lukea näitä viestejä, voi jokainen vapaasti siirtyä muihin vähemmän pelottaviin askareisiin."Olet sitä mieltä että jokaisen näillä palstoilla kirjoittavan pitää todistaa SINULLE että puhuu totta.Joku voi vaikka uskoa ja menettää järkensä."
......
Yleensä näissäkin keskusteluissa ihmiset pyrkivät näyttämään toteen väitteensä. Mitä kovemmat väitteet, sitä paremmat todisteet vaaditaan.
Vain muutama päivä sitten, Jippii foorumilla joku kertoi olleensa mielisairaalassa Niburu tarinoita seurauttuaan. Hän halusi varoitella muita sellaisesta. Nyt tuo viesti on kuitenkin poistettu. Kenelle se oli liikaa, en tiedä.
Tuollaiset taitavasti kerrotut juonet, voivat todella saada monet pelkäämään. Monet valmistautuivat pakenemaan. Niistä hyvin varustetuista pakoautoista oli kuviakin netissä.
Nancy Leader piti monia pelossa 8 vuoden ajan. Sellainen on saatanallista.
"Kyllä nämä palstat ovat ihan mielipidepalstoja, joiden tarkoituksena on toimia keskustelualustana tietyn aihepiirin asioissa."
.........
Mielipiteitä tutkitaan myös siksi, ovatko ne valheita vai totuuksia.
"Jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne omia mielipiteitään miel. kyseisestä aiheesta ja jokaisen lukijan OMALLE vastuulle jää, mitä johtopäätöksiä niistä tekee."
..........
Näin se kyllä ei ole. Kirjoittaja on vastuussa kirjoituksistaan, eikä tekstin lukija.
"Jos pää ei kestä lukea näitä viestejä, voi jokainen vapaasti siirtyä muihin vähemmän pelottaviin askareisiin."
........
Minä en kuitenkaan siirry, vaan seuraan entistä tarkemmin näitä palstoja. - Esko
Arttur88 kirjoitti:
Sulla on ymmärtämisvaikeuksia.
>>Silloin olisi pikku juttu antaa telepaattisesti tietoja muillekin kuin englanninkielisille.Kyllä niitä suomalaisiakin voisi löytyä Galaktisen
liiton emissaareiksi.
Toin kuitenkin esiin näkökannan, että Galaktisen liiton asia on todistaa Maan ihmisille sanomiensa virheettömyys.
Se on samanlaista, kuin tietokoneella hoidettu pankkiyhteys. Pankki pitää huolen sanomien oikeellisuudesta, ei asiakas.
Avaruuden asukkaat ei saa olla niin typeriä, etteivät osaa todistaa olevansa oikeita avaruuden asukkaita. - aquarius
Esko kirjoitti:
Kyllä niitä suomalaisiakin voisi löytyä Galaktisen
liiton emissaareiksi.
Toin kuitenkin esiin näkökannan, että Galaktisen liiton asia on todistaa Maan ihmisille sanomiensa virheettömyys.
Se on samanlaista, kuin tietokoneella hoidettu pankkiyhteys. Pankki pitää huolen sanomien oikeellisuudesta, ei asiakas.
Avaruuden asukkaat ei saa olla niin typeriä, etteivät osaa todistaa olevansa oikeita avaruuden asukkaita.Kuulehan Eskoseni, etsit kovasti typeryksiä ja pidät galaktisen liiton viestien lähettäjiä sellaisina. Olkoon se täysin sinun oma mielipiteesi.
Kerrohan meille kaikille, miten heidän tulisi viestinsä esittää että kaikkein ”typerinkin” ihminen ne ymmärtäisi? Mitä todisteita sinä tarvitset? Mietihän vielä, kuka tässä on typerä? - Esko
aquarius kirjoitti:
Kuulehan Eskoseni, etsit kovasti typeryksiä ja pidät galaktisen liiton viestien lähettäjiä sellaisina. Olkoon se täysin sinun oma mielipiteesi.
Kerrohan meille kaikille, miten heidän tulisi viestinsä esittää että kaikkein ”typerinkin” ihminen ne ymmärtäisi? Mitä todisteita sinä tarvitset? Mietihän vielä, kuka tässä on typerä?Galaktisen liiton viestien kirjoittaja innostuu kuvailemaan, että alienien tietokoneet tekevät heille kaikki, mitä he toivovat. Yhteyksiä maahan päin ne ei kuitenkaan osaa hoitaa.
Internettikin on parempi, ja tärkeät yhteydet ovat luotettavat. Pankkiyhteydet, rahansiirrot ja kaikki on uskottavaa. Niitä ei kukaan epäile.
Galaktisen liiton tietokoneisiin ei taida moni uskoa.
Olen kysynyt sinulta ja Artturilta, uskotteko itse näihin yhteyksiin?
Ette uskalla vastata kyllä tai ei edes nimimerkillä kirjoittaessanne. Vasta sitten, kun esiinnytte omilla nimillänne ja vakuutatte uskovanne Galaktisen liiton tiedotusta, teitä aletaan kuunnella.
Nimimerkillä kirjoittajia ei pidäkään uskoa, hulluhan sellainen uskoja olisi. - Serena
Esko kirjoitti:
Jos uskot nuo sanomat oikeaksi, niin tule esiin omalla nimelläsi ja yhteystiedoillasi ja sano, että uskot nuo tiedot oikeaksi. Se on näin tärkeän asian yhteydessä asiallista tehdä.Näin voisi olla.
- Serena
Esko kirjoitti:
Galaktisen liiton viestien kirjoittaja innostuu kuvailemaan, että alienien tietokoneet tekevät heille kaikki, mitä he toivovat. Yhteyksiä maahan päin ne ei kuitenkaan osaa hoitaa.
Internettikin on parempi, ja tärkeät yhteydet ovat luotettavat. Pankkiyhteydet, rahansiirrot ja kaikki on uskottavaa. Niitä ei kukaan epäile.
Galaktisen liiton tietokoneisiin ei taida moni uskoa.
Olen kysynyt sinulta ja Artturilta, uskotteko itse näihin yhteyksiin?
Ette uskalla vastata kyllä tai ei edes nimimerkillä kirjoittaessanne. Vasta sitten, kun esiinnytte omilla nimillänne ja vakuutatte uskovanne Galaktisen liiton tiedotusta, teitä aletaan kuunnella.
Nimimerkillä kirjoittajia ei pidäkään uskoa, hulluhan sellainen uskoja olisi.että täällä uskotaan sinun skeptisiin juttuihin?Voisithan yrittää todistaa väitteitäsi.Et pysty siihen sinäkään.Puhut täällä vain ja olet olevinasi kaikki tietävä ja muita parempi.
Etkös tiedä että oma kehu haisee. - kirjastossa
Esko kirjoitti:
"Olet sitä mieltä että jokaisen näillä palstoilla kirjoittavan pitää todistaa SINULLE että puhuu totta.Joku voi vaikka uskoa ja menettää järkensä."
......
Yleensä näissäkin keskusteluissa ihmiset pyrkivät näyttämään toteen väitteensä. Mitä kovemmat väitteet, sitä paremmat todisteet vaaditaan.
Vain muutama päivä sitten, Jippii foorumilla joku kertoi olleensa mielisairaalassa Niburu tarinoita seurauttuaan. Hän halusi varoitella muita sellaisesta. Nyt tuo viesti on kuitenkin poistettu. Kenelle se oli liikaa, en tiedä.
Tuollaiset taitavasti kerrotut juonet, voivat todella saada monet pelkäämään. Monet valmistautuivat pakenemaan. Niistä hyvin varustetuista pakoautoista oli kuviakin netissä.
Nancy Leader piti monia pelossa 8 vuoden ajan. Sellainen on saatanallista.
"Kyllä nämä palstat ovat ihan mielipidepalstoja, joiden tarkoituksena on toimia keskustelualustana tietyn aihepiirin asioissa."
.........
Mielipiteitä tutkitaan myös siksi, ovatko ne valheita vai totuuksia.
"Jokaisella on oikeus kirjoittaa tänne omia mielipiteitään miel. kyseisestä aiheesta ja jokaisen lukijan OMALLE vastuulle jää, mitä johtopäätöksiä niistä tekee."
..........
Näin se kyllä ei ole. Kirjoittaja on vastuussa kirjoituksistaan, eikä tekstin lukija.
"Jos pää ei kestä lukea näitä viestejä, voi jokainen vapaasti siirtyä muihin vähemmän pelottaviin askareisiin."
........
Minä en kuitenkaan siirry, vaan seuraan entistä tarkemmin näitä palstoja.ja lainaa muutama Von Dänniken, vastuu on lukijalla. Raamatunkin takia sekoillaan, pitäisikö tekijät saattaa vastuuseen;)
Tämä mitä täällä ja näillä sivuilla on menossa, on tasan harmitonta, jos näistä joku sekoaa, niin taatusti olisi seonnut ilman näitä juttujakin, maailmalla varsin suosittua, vilkaise mallia muualta
http://3rddimension.online.fr/ufo_et_conspiracy.htm
Alan sivuja on satojatuhansia ja vastuu jää lukijalle, kaikkea ei ole pakko uskoa. - Esko
kirjastossa kirjoitti:
ja lainaa muutama Von Dänniken, vastuu on lukijalla. Raamatunkin takia sekoillaan, pitäisikö tekijät saattaa vastuuseen;)
Tämä mitä täällä ja näillä sivuilla on menossa, on tasan harmitonta, jos näistä joku sekoaa, niin taatusti olisi seonnut ilman näitä juttujakin, maailmalla varsin suosittua, vilkaise mallia muualta
Alan sivuja on satojatuhansia ja vastuu jää lukijalle, kaikkea ei ole pakko uskoa.Tavallinen ufotutkimus on ihan ok. On kuitenkin huomattava ero näiden ufosivujen ja Galaktisen liiton välillä.
Ufotutkimuksissa ja rajatieteissä esitetään kysymys onko näitä ilmiöitä vai ei, ja vastaus on ehkä.
Kysyttäessä Galaktisen liiton telepaattista kontakteista, vastaus ei voi olla ehkä. Se on joko kyllä tai ei. Kirjoittajat ovat todella kanavia muihin avaruuden sivilisaatioihin tai sitten ei.
Samoin olen esittänyt kysymyksen Artturille ja aqvariukselle, uskovatko he itse noihin telepaattisiin yhteyksiin. He karttavat tätä kysymystä, eivätkä vastaa.
Galaktisen liiton väitteet ei ole myöskään harmittomia. He ennustavat maan pinnan mullistuksia, niin että ihmiset pitää evakoida avaruuslaivoihin. Tietysti tällainen herättää levottomuutta. Otetaanko minut ehkä mukaan tai ei? Otetaanko hyvät mukaan ja pahat jätetään?
Minä olen pyrkinyt selvittämään vain sitä, uskovatko nämä kirjoittajat itse omiin juttuihinsa. Ja tietysti myös sitä, onko ne totta. - sivullinen
Serena kirjoitti:
että täällä uskotaan sinun skeptisiin juttuihin?Voisithan yrittää todistaa väitteitäsi.Et pysty siihen sinäkään.Puhut täällä vain ja olet olevinasi kaikki tietävä ja muita parempi.
Etkös tiedä että oma kehu haisee.Kumpihan tässä hullumpaa on, uskoa UFOihin jotka lähettelee telepaattisia viestejä ihmisille, vai että niitä ei ole?
"Luuletko että täällä uskotaan sinun skeptisiin juttuihin?"
Et kai ole tosissasi? Että suurin osa palstan lukijoista todellakin uskoisi Artturin, ym. juttuja mieluummin kuin tervettä järkeä? Silloin olisi kyllä asiat huonosti...
Ja kuten Esko on maininnut, nuorilta todellakin puuttuu terve arvostelukyky. Veikkaanpa että Artturikin kymmenen vuoden päästä naureskelee itselleen kun silloin nuorempana uskoi kaiken mitä sattui lukemaan. Itsekin luin 16-vuotiaana Uri Gellerin - Elämä ja mysteeri -kirjan, ja tottakai otin sen täytenä totena. Nyttemmin se on silti yksi palanen tässä totuuden palapelissä, joka pitää koota terveellä järjellä oikeista todisteista, eikä uskomuksista.
usko ei ole totuus, faktat = totuus. - Serena
sivullinen kirjoitti:
Kumpihan tässä hullumpaa on, uskoa UFOihin jotka lähettelee telepaattisia viestejä ihmisille, vai että niitä ei ole?
Et kai ole tosissasi? Että suurin osa palstan lukijoista todellakin uskoisi Artturin, ym. juttuja mieluummin kuin tervettä järkeä? Silloin olisi kyllä asiat huonosti...
Ja kuten Esko on maininnut, nuorilta todellakin puuttuu terve arvostelukyky. Veikkaanpa että Artturikin kymmenen vuoden päästä naureskelee itselleen kun silloin nuorempana uskoi kaiken mitä sattui lukemaan. Itsekin luin 16-vuotiaana Uri Gellerin - Elämä ja mysteeri -kirjan, ja tottakai otin sen täytenä totena. Nyttemmin se on silti yksi palanen tässä totuuden palapelissä, joka pitää koota terveellä järjellä oikeista todisteista, eikä uskomuksista.
usko ei ole totuus, faktat = totuus.kirjoituksesi.Mutta OK. Osittain olet oikeassa.Mutta ajatteluhan on vapaata. Arttur88 ja muut nuoret, jotka "uskovat" yliluonnollisiin asioihin saavat toki tehdä sen.Kaikki me ollaan oltu nuoria joskus.
Nynypäivän nuorilla on myös oikeus ajatella miten haluaa esim. yliluonnollisista asioista.Ja loppujen lopuksi, eihän meistä kukaan voi todistella yhtään mitään.Ja taas toisaalta,ei tiedemiehet tiedä kaikkea. ;) Kuka sitä tietää etteikö olisi yliluonnollisia asioita,mutta me "kehittymättömät" barbaarit ei vielä ehkä tajuta kaikkea.
Että antaa nuorison ja vanhempienkin ajatella yliluonnollisista asioista niin kuin he haluaa.Ja kuka sitäkään tietää onko ufoja vai ei?Ei kukaan osaa vastata siihen kysymykseen. ;)
Katsoppas tätä linkkiä.
http://foia.fbi.gov/unusual.htm
Että kyllä muutkin ajattelevat ja tutkivat asiaa,eikä vaan Artur88 ja muut nuoret.
Sehän on hyvä vaan että on lentävä fantasia ja avoin mieli.Ei kaikki halua olla skeptikkoja, tosikkoja tai juroja suomalaisia. :D On hyvä että on Artur88 laisia ihmisiä.
Ja nuoruus ei ole pahaksi.Ei ole intelligenttistä haukkua nuorisoa.Ei he ole sen tyhmempiä mitä vanhemmatkaan.Päin vastoin,monet ovat lukeneempia ja avomielisempiä,mitä esim. vanhemmat ihmiset näyttävät olevan.
Minä puolustan nuorisoa.Ei heissä mitään vikaa ole.Hyvä vaan etteivät ole juroja tosikkoja. ;) - Serena
kirjastossa kirjoitti:
ja lainaa muutama Von Dänniken, vastuu on lukijalla. Raamatunkin takia sekoillaan, pitäisikö tekijät saattaa vastuuseen;)
Alan sivuja on satojatuhansia ja vastuu jää lukijalle, kaikkea ei ole pakko uskoa.Olet oikeassa. Kaikkea ei pidä uskoa.Jokainen valitsee itse mitä juuri nyt uskoo.Ei siihen auta noitten tosikkojen vasta väitteet.
Laitan tähän muutaman linkin mukaan.Ja se joka uskoo,uskoo ja se joka ei usko,ei usko. Niin yksinkertaista se on.
Vai haluaisikohan tuo Esko sensuuria internettiin?
Tässä ne linkit.
http://www.qtm.net/~geibdan/framemst.html
http://www.cufos.org/
http://www.ufoseek.com/
http://www.mysteries-megasite.com/main/bigsearch/ufo-1.html
http://www.setiathome.ssl.berkeley.edu/home_swedish.html
http://www.alien-ufos.com/
http://www.ufoinfo.com/index2.html
http://www.sokaren.se/INDEX27.HTML
http://www.chez.com/lesovnis/htm/picanc.htm
http://www.chez.com/lesovnis/indexe.htm
http://www.roswellfiles.com/index.htm
http://www.ufosproof.com/freegallery/
http://www.suomenufotutkijat.fi/
http://www.hessdalen.org/
No niin,tässä niitä on.Ei tuo Esko niitä voi sensuroida.Kuka vaan voi hakea niitä internetistä kuinka paljon vaan.
Pitäkää hauskaa. - Esko
Serena kirjoitti:
Olet oikeassa. Kaikkea ei pidä uskoa.Jokainen valitsee itse mitä juuri nyt uskoo.Ei siihen auta noitten tosikkojen vasta väitteet.
Laitan tähän muutaman linkin mukaan.Ja se joka uskoo,uskoo ja se joka ei usko,ei usko. Niin yksinkertaista se on.
Tässä ne linkit.
http://www.qtm.net/~geibdan/framemst.html
http://www.cufos.org/
http://www.ufoseek.com/
http://www.mysteries-megasite.com/main/bigsearch/ufo-1.html
http://www.setiathome.ssl.berkeley.edu/home_swedish.html
http://www.alien-ufos.com/
http://www.ufoinfo.com/index2.html
http://www.sokaren.se/INDEX27.HTML
http://www.chez.com/lesovnis/htm/picanc.htm
http://www.chez.com/lesovnis/indexe.htm
http://www.roswellfiles.com/index.htm
http://www.ufosproof.com/freegallery/
http://www.suomenufotutkijat.fi/
http://www.hessdalen.org/
No niin,tässä niitä on.Ei tuo Esko niitä voi sensuroida.Kuka vaan voi hakea niitä internetistä kuinka paljon vaan.
Pitäkää hauskaa.Mitä halusit sanoa? Mitä noista linkeistä pitäisi lukea?
- Serena
Esko kirjoitti:
Mitä halusit sanoa? Mitä noista linkeistä pitäisi lukea?
mitä kirjoitin. :)
Kirjoitin näin.
Olet oikeassa. Kaikkea ei pidä uskoa.Jokainen valitsee itse mitä juuri nyt uskoo.Ei siihen auta noitten tosikkojen vasta väitteet.
Esko nanoi
>>Mitä halusit sanoa? Mitä noista linkeistä pitäisi lukea?>>
---Tarkoitan että se joka haluaa lukea,lukee ja se joka ei halua lukea,ei lue.Niin yksinkertaista se on. - Marcel
sivullinen kirjoitti:
Kumpihan tässä hullumpaa on, uskoa UFOihin jotka lähettelee telepaattisia viestejä ihmisille, vai että niitä ei ole?
usko ei ole totuus, faktat = totuus.Arttur 88 on rautaa. Lisää sellaista nuorisoa.
Muuten nuorison harrastuksista:
mikä on naurettavampaa ja pelkkää huuhaata, kuin esim. lätkämatsien, tai vastaavien "lapsilta manit pois" -tapahtumien seuraaminen hampaat irvessä?
Voi reppanoita!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960