Hei!
Käytän roskapostin torjuntaan tuota otsikossa mainittua ilmaisohjelmaa!
Ennen jouduin aina vastaanottamaan palvelimelta noin 150 turhaa meiliä, mutta nyt niitä ei tarvii latailla omalle koneelle enää yhtäkään, ja verkko ei rasitu, kiitos MailWasher'in!!!
Haluaisin tiedustella voisiko joku tuon kyseisen ohjelman käyttäjistä antaa minulle, tai vaihtaa kanssani "Black listed"-tiedoston, jotta saisin lisättyä torjuttavien osoitteiden määrää jo etukäteen?
Jos kiinnostusta ehdotukseen on, laita vastauksesi tänne, uskon että monia roskapostin kanssa pelehtiviä kiinnostaisi kyseinen asia!
MailWasher
3
360
Vastaukset
- Ramppa
Roskapostin lähettäjiä on niiiiin paljon ja jokaiselle tulee aikalailla yksilöllisesti. Elikkä minun black-lististä ei taida olla sinulle apua eikä toisinpäin.
Kai käytät kuitenkin sitä vildcard-toimintaa, se vähentää lisättävien osoitteiden määrää tosi paljon.
Mutta otapa tämä talteen
http://www.w5hq.com/MailWasher/MailWasherFilters.txt
Lue ohjeet ja muokkaa noita suomeen ja itsellesi sopiviksi niin johan alkoi lyyti kirjoittamaan ja minulla on joitakin itsetehtyjä ihan kivoja filttereitä. Ilmoittele jos kiinnostaa
[email protected]- Kiireinen
Oli mielenkiintoinen linkki, ja nuo Sinun filtterit kiinnostaa myös, ovatko ne ns. "Freeware", vai otatko niistä jonkin jakelupalkkion?
Laitan mailia tuossa parin viikon päästä, juuri nyt olen lähdössä reissuun!
Syksyä! - Ramppa taas
On niitä muitakin hyviä. Poptray on ilmainen ja suomenkielinen ja se uusi beta versio lähes Mailwasherin veroinen ja siihen voi laittaa useampia tilejä kuin vain yhden, kuten MW:hen
http://www.poptray.org/beta.php
Minulla on tuo ollut pari viikkoa ja kyllä se tuhoaa siinä, kuin MW:kin.
Voihan suodatuksen laittaa niinkin päin, että ystävälista on täydellinen ja filtteröi siten, että filtterit hakevat hyväksyttäviä posteja ja sitten vaan loput pois. Kotikäyttäjällä tämä lienee paras tapa, ellei ole odotettavissa postia yllättävistä lähteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938