nii..siis sellane juttu...mä oon siis kasilla,ja oon "ihastunu" mun luokkalaiseen jätkään,ja luulen et seki on edes hitusen kiinnostunu musta..
mut haluisin silti kysyy teitin mielipidettä,et onkohan se sit kiinnostunu vai ei?
tänäänki sain sen pari kertaa kiinni siitä et se kattos mua(=siis ku katoin sitä,ni huomasin et se kattos jo mua,se käänsi heti pään pois x) )
ja sit ku se juttelee vaikka kavereilleen ni sitte se välillä kattoo mua silmiin ja sillee..sit aina se selittää mullekki jotai epämääräst,ja flirttailee paljon...argh..ku en tiiä mitä se oikeest sil meinaa..onkohan toi ihastumista vai pelkkää flirttailua?ai nii,ja se on kyl paljastanu et se on kiinnostunu jostain meiän luokan tytöstä...?(miten mä jotenkin toivon et se olisin mä?!)
Onkohan toi kiinnostunu..
3
353
Vastaukset
- Minä vaan...
Eiköhän se kiinnostunut ole.. tekstaa sä vaikka sille jotain ihan turhaa.. (..jos tiiät numeron)
mulla oli samanlainen tilanne.. ainoo vaan että siitä ei tullu mitään..(ikävä kyllä..)
mutta joo.. en ala nyt omia stoorejani sepittämään.. tekstaria vaan...ja nopeesti.. joku muu voi viedä sen..- utelias
sun stooris!
Mulla on muute kanssa sama tilanne!
- ninni
voi herran lettas...ensinnäkin...mitäs kuules jos jättäisit ton arvailun ihan sikseen jos kerta olet 8:lla luokallakin jo varmasti olet sen verta sosiaalisesti kehittynyt että voit ihan menä vain kysymään suoraan että onko vaiko ei???
tollasta flirttailuahan on kiva harrastaa, mistäs edes tiedät onko tämä ko. poika varattu??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788