isäpuolet perseestä?

ärsyyntynyt.........

Mun isäpuoli on ihan hirvee..(!!) Se on epäkohtelias, välttelee ja mulkkaa aina kun on mahdollista. Ja sitten kun äiti on lähellä, se esittää jotain ihan muuta. Oon yrittäny sanoo äitille siitä, mut se ei usko. Onko muilla tälläistä? Auttakaa!!

6

1104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori mies

      Minun isäpuoleni oli melkein pahinta mitä voi kuvitella! Hirveä on liian kesy sana kuvailemaan sitä perkelettä. Aina oli etsimässä minusta vikoja minusta ja siitä mitä tein. Joka ikisestä virheestä, jonka tein seurasi mollaamista, tukistamista ja läpsimistä. Uhkasi aina väkivallalla, jos pistin vastaan. Rankaisemisessa ei ollut edes mitään logiikkaa, vaan se oli täysin mielivaltaista. Joskus haukkumiseen riitti pelkkä läsnäolo tai jos edes katsoin päin. Tämä mielipuoli rajoitti elämääni kymmenen vuotta, ja siinä ajassa minulta meni itsetunto, mielenterveys, ja sosiaalinen elämäni kärsi. Kaverit alkoivat vältellä ja lopulta olin ihan yksin. Kotona tapahtuneista asioista ei saanut puhua kodin ulkopuolella, eikä meille enää kukaan halunnut tulla.
      Äitini olisi lempannut tuon paskiaisen, mutta ei uskaltanut tehdä sitä ajoissa. Nykyään minun ei tarvitse enää kärsiä, mutta minulla on muita ongelmia: olen masentunut, kärsin sos. tilanteiden pelosta, eikä minulla ole ystäviä. Paska juttu, mutta minkäs teet! Pahinta kaikessa on, ettei isäpuoli edes tajua tehneensä mitään väärää, vaan luulee itse olevansa aina oikeassa!

    • ....

      Mun isäpuolessa ei ole mitään vikaa! Päinvastoin =D=D Mukava ja rento... Jos mutsi ei anna jtn asiaa periks niin eiköhän isukkipuoli tuu ja pelasta tilanteen

    • vihaaja

      Mun isäpuoli aina kiusaa minua ja väntää mun puheista aina jotakin mua vastaan. mä vihaan sitä! ja äiti on koko ajan sen kaa ja mä jään yksin. Sitten se esittää aina jotain muuta kun äiti on lähellä ja kun ollaaan kahestaan se ei tee mitään makaa vaaan sohvalla. sitten kun ostetaan karkkii se ei anna mulle yhtään sanoo vaan "ei sun pitäs tätä karkkii syödä oot muutenkin lihava" vaikka oon vaan 49 kiloo oon 13v. mulla on just sama asia. sori ei oo mitään apu keinoo kun itelläkin on sama juttu.

      • Anonyymi

        Sama


    • timojutila

      Mun isä puoli on ihan vitun perseestä koko ajan etsii musta jokasen vian ja valittaa joka helvetin asiasta toivoisin et lähtis helevettiin ja mahdollisimman äkkiä tulee sanomaan mee nukkumaan kymmeneltä sanon joo mitä sä oikein tulkutat siinä vittu mikä mulkku

    • Anonyymi

      Minulla taas isäpuoli oli ainoa henkilö joka minut kasvatti ja minusta välitti. Omat vanhemmat oli suolesta ja harmittaa hänen puolestaan, että joutui osaksi meidän perhe helvettiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe