Hei mitä tarkoittaa uudessa "tyhjässä" salkussa skype-ilmoitus ja jarru asentamiseen:
Asennuspakkauksen kopiointi levylle epäonnistui.Varmista,että levyllä on riittävästi vapaata tilaa.
Voisko joku vihjasta,mistä kyse, kun tilaa on melkein 70 megatavua...
Mitä tehdä? Tiedosta onnellinen..Mitä
Mitäs tämä tarkoittaa Skypessä?
3
741
Vastaukset
- jellovi
se 70 megatavua todella vähän, ei taida riittää ? Jos kyse gigatavuista niin sitten kyllä riittää.
- se samainen
JOO !! Siis Gigatavuista on kysymys, E asemassa 73 Gt ja C:asemassa se miinus Vista, about...Siis tilaa pitäisi piisata ! Thanks !
Mutta mikä tässä tökkii,palomuurinko ohitus..G - jellovi
se samainen kirjoitti:
JOO !! Siis Gigatavuista on kysymys, E asemassa 73 Gt ja C:asemassa se miinus Vista, about...Siis tilaa pitäisi piisata ! Thanks !
Mutta mikä tässä tökkii,palomuurinko ohitus..Gsä sen skypen imuroit ? Lataa tosta http://skype.fi/intl/fi/ ja asenna.Palomuuri ei tässä vaiheessa vaikuta mitään, ennen kuin olet sen asentanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990