"Enkelilapset"

GinGer

Moi!
Voisko joku ystävällinen ihminen kertoa mitä tarkoittaa "enkelilapset"? Oon ettinyt kaikkialta tietoo mutta en tiedä vieläkään...
Kiitos jo nyt...

17

4853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OppO
    • Esko
    • on.

      Enkeleitä on keskuusessamme, siitä olen varma. Enkeleille, joko taivaallisille tai maan päällä eläville, löytyy eri nimiä ja hahmoja eri uskonnoista. Elämä maallisena enkelinä on vaativaa ja järkyttävää ja päättyy valitettavan usein suureen tuskaan ja liian varhaiseen siirtymiseen takaisin tuolle puolelle - kotiin.
      Minkä tähden?

      • Mikä on enkeli?

        Kertoisitko tietävätkö nuo enkeliaikuiset itse olevansa enkeleitä, vai miten heidät määritellään enkeleiksi.

        Ovatko enkelit jotenkin "valaistuneita" ihmisiä.
        Kertositko?


      • enkelisieluja
        Mikä on enkeli? kirjoitti:

        Kertoisitko tietävätkö nuo enkeliaikuiset itse olevansa enkeleitä, vai miten heidät määritellään enkeleiksi.

        Ovatko enkelit jotenkin "valaistuneita" ihmisiä.
        Kertositko?

        enkelisieluja. Tulleet tänne ihmisiä auttamaan. Erittäin vanhoja sieluja, puhtaita ja heillä on usein suuri ja ulottuva aura. Tuossa muutamia tuntomerkkejä. Ovat läheisessä yhteydessä alkuenergiaan ja usein tietävät mistä ovat tulleet ja miksi. Herkkiä sieluja, mutta erittäin vahvoja.


      • Mikä on enkeli?
        enkelisieluja kirjoitti:

        enkelisieluja. Tulleet tänne ihmisiä auttamaan. Erittäin vanhoja sieluja, puhtaita ja heillä on usein suuri ja ulottuva aura. Tuossa muutamia tuntomerkkejä. Ovat läheisessä yhteydessä alkuenergiaan ja usein tietävät mistä ovat tulleet ja miksi. Herkkiä sieluja, mutta erittäin vahvoja.

        Että nuo "enkelit" tietävät olevansa enkeleitä.
        Ovatko he syntyneet normaalilla tavalla ihmisestä kuin muutkin ihmiset?

        Herkkiä sieluja, siis kokevat helposti kaikkea "yliluonnollista".

        Heillä on halu tehdä ja toteutta hyvää?

        Kärsivät, mistä, elämäntuskaa?

        Herkkiä siis "apaatisuuteen "taipavaisia mutta eivät murru?

        Voiko ihminen olla enkeli tietämättään?


      • enkelisieluja
        Mikä on enkeli? kirjoitti:

        Että nuo "enkelit" tietävät olevansa enkeleitä.
        Ovatko he syntyneet normaalilla tavalla ihmisestä kuin muutkin ihmiset?

        Herkkiä sieluja, siis kokevat helposti kaikkea "yliluonnollista".

        Heillä on halu tehdä ja toteutta hyvää?

        Kärsivät, mistä, elämäntuskaa?

        Herkkiä siis "apaatisuuteen "taipavaisia mutta eivät murru?

        Voiko ihminen olla enkeli tietämättään?

        Eivät he sillä tavalla ole enkeleitä kuin ihmiset enkelit käsittävät. Sanotaan vaikka näin, että he ovat kehittyneitä, vanhoja ja vahvoja puhtaita sieluja. heissä on lähinnä vain rakkautta.

        Ovat syntyneet ihan normaalilla tavalla (ei mitään neitsyt maria juttuja =))nyt siis puhumme enkelisieluisuudesta.

        Heillä on nimenomaan halu ja taito tehdä hyvää.

        Kärsivät tämän maailman rajoittuneisuudesta ja kärsivät joskus myös muiden ihmisten tuskaa. Silti tiedostavat olevansa täällä ihmistä varten ja rakastavat tehtäväänsä.

        En sanoisi että ovat apaattisuuteen taipuvaisia, herkkiä sikäli, että tuntevat helposti toisten ihmisten tunteet ja tuskan, haavaoittuvat myös itse suhtellisen helposti, mutta harvoin ovat apaattisia. Eivä the murru, koska he _tietävät_ ja ovat koko ajan yhteydessä suureen Rakkauteen. He ovat rakkaus.

        Kaikki enkelisielut (en siis mielelläni käytä käsitettä enkeli enkelisielusta puhuttaessa, koska ei ihmiset ole enkeleitä, he voivat olla enkelisieluja, koska ovat ihmisen ruumiissa) tietävät jollain tasolla olevansa enkelisieluja, mutta usein se tieto aukeaa vasta myöhemmällä iällä, tai ei ollenkaan. Ei se ole tärkeää tietääkö olevansa enkelisielu vai ei. monet kyllä jo varhain tiedostavat omaavansa valon voiman.


      • Mikä on enkeli?
        enkelisieluja kirjoitti:

        Eivät he sillä tavalla ole enkeleitä kuin ihmiset enkelit käsittävät. Sanotaan vaikka näin, että he ovat kehittyneitä, vanhoja ja vahvoja puhtaita sieluja. heissä on lähinnä vain rakkautta.

        Ovat syntyneet ihan normaalilla tavalla (ei mitään neitsyt maria juttuja =))nyt siis puhumme enkelisieluisuudesta.

        Heillä on nimenomaan halu ja taito tehdä hyvää.

        Kärsivät tämän maailman rajoittuneisuudesta ja kärsivät joskus myös muiden ihmisten tuskaa. Silti tiedostavat olevansa täällä ihmistä varten ja rakastavat tehtäväänsä.

        En sanoisi että ovat apaattisuuteen taipuvaisia, herkkiä sikäli, että tuntevat helposti toisten ihmisten tunteet ja tuskan, haavaoittuvat myös itse suhtellisen helposti, mutta harvoin ovat apaattisia. Eivä the murru, koska he _tietävät_ ja ovat koko ajan yhteydessä suureen Rakkauteen. He ovat rakkaus.

        Kaikki enkelisielut (en siis mielelläni käytä käsitettä enkeli enkelisielusta puhuttaessa, koska ei ihmiset ole enkeleitä, he voivat olla enkelisieluja, koska ovat ihmisen ruumiissa) tietävät jollain tasolla olevansa enkelisieluja, mutta usein se tieto aukeaa vasta myöhemmällä iällä, tai ei ollenkaan. Ei se ole tärkeää tietääkö olevansa enkelisielu vai ei. monet kyllä jo varhain tiedostavat omaavansa valon voiman.

        He ovat siis tavallisia ihmisiä, joiden sielu on kehittynyt tajuamaan maailman ja sen ihmisten "tarkoituksen".
        He ovat ns. niitä hyviä ihmisiä, joiden lähellä on hyvä olla.
        Auttavaisia joiden teoissa ja arjessa toimii rakkaus. Inhimillisiä sikäli, että saattavat suutahtaa epäoikeudenmukaisuuden kohdatessa tai tulla surulliseksi (loukkaantua).

        Enkelisielu on ns. valaistunut ihminen, joka tajuaa elämän olevan jotain muutakin kuin pelkkää tätä hetkeä tai jotain määrättyä ismiä /aatetta.

        Hän näkee kaikkialla ja kaikessa hyvää.
        Onko niin, että tuollainen sielu ei helposti tajua edes ympärillään olevia ja tapahtuvia asioita pahoina, vaikka ne niitä olisivat.
        (tarkoitan ihmisen ilkeyttä ja jonkinlaista juonittelua).

        Siis tuiki tavallinen ihminen, jolla on kyky nähdä asioiden tärkeysjärjestys ja toimia sen mukaan maailmaa ja elämää rakastaen /rakentaen ei katkeroituen/hajoittaen.

        Tällainen ihminen antaa mielellään vaatimatta vastapalvelusta tai kiitosta.

        Voiko naapurini olla enkelisielu?


      • on..
        enkelisieluja kirjoitti:

        Eivät he sillä tavalla ole enkeleitä kuin ihmiset enkelit käsittävät. Sanotaan vaikka näin, että he ovat kehittyneitä, vanhoja ja vahvoja puhtaita sieluja. heissä on lähinnä vain rakkautta.

        Ovat syntyneet ihan normaalilla tavalla (ei mitään neitsyt maria juttuja =))nyt siis puhumme enkelisieluisuudesta.

        Heillä on nimenomaan halu ja taito tehdä hyvää.

        Kärsivät tämän maailman rajoittuneisuudesta ja kärsivät joskus myös muiden ihmisten tuskaa. Silti tiedostavat olevansa täällä ihmistä varten ja rakastavat tehtäväänsä.

        En sanoisi että ovat apaattisuuteen taipuvaisia, herkkiä sikäli, että tuntevat helposti toisten ihmisten tunteet ja tuskan, haavaoittuvat myös itse suhtellisen helposti, mutta harvoin ovat apaattisia. Eivä the murru, koska he _tietävät_ ja ovat koko ajan yhteydessä suureen Rakkauteen. He ovat rakkaus.

        Kaikki enkelisielut (en siis mielelläni käytä käsitettä enkeli enkelisielusta puhuttaessa, koska ei ihmiset ole enkeleitä, he voivat olla enkelisieluja, koska ovat ihmisen ruumiissa) tietävät jollain tasolla olevansa enkelisieluja, mutta usein se tieto aukeaa vasta myöhemmällä iällä, tai ei ollenkaan. Ei se ole tärkeää tietääkö olevansa enkelisielu vai ei. monet kyllä jo varhain tiedostavat omaavansa valon voiman.

        'Kärsivät tämän maailman rajoittuneisuudesta ja kärsivät joskus myös muiden ihmisten tuskaa. Silti tiedostavat olevansa täällä ihmistä varten ja rakastavat tehtäväänsä.'

        Totta. Mutta Hugo Simbergin maalaus 'haavoittuneesta enkelistä' on totuutta kuvaava. Enkelilläkin, tai mitä nimeä hänestä halutaankaan käyttää, on rajansa - toisinaan hän kantaa suurempaa kuormaa kuin mihin hän murtumatta pystyy.

        Kuvitelkaa kuinka näette sodan silpoman uhrin TV-ruudussa ja tunnette hänen kipunsa omassa ruumiissanne niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Kertokaa se kuudella miljardilla. Onneksi voitte aistia muiden ilon ja onnen yhtä lailla kuin epätoivon, surun.

        Kuvitelkaa ettei juuri kukaan ymmärrä teitä ja tiedätte sen. Aistitte asenteet, luette ajatukset. Ette voi koskaan esiintyä omana itsenänne - teidän on hillittävä puheitanne ja käyttäytymistänne jatkuvasti tässä maailmassa, jossa murhaajia pidetään kansallissankareina (sodissa).

        Elätte kosmisessa yksinäisyydessä mutta samanaikaisesti olette yhtä kaikkien kärsivien ja kaikkien iloitsevien kanssa.

        Vain harvoin, jos koskaan, kohtaatte jonkun joka murtaa yksinäisyytenne ja jakaa kokemuksenne kaikesta ja kaikkeudesta.


      • enkelisieluja
        Mikä on enkeli? kirjoitti:

        He ovat siis tavallisia ihmisiä, joiden sielu on kehittynyt tajuamaan maailman ja sen ihmisten "tarkoituksen".
        He ovat ns. niitä hyviä ihmisiä, joiden lähellä on hyvä olla.
        Auttavaisia joiden teoissa ja arjessa toimii rakkaus. Inhimillisiä sikäli, että saattavat suutahtaa epäoikeudenmukaisuuden kohdatessa tai tulla surulliseksi (loukkaantua).

        Enkelisielu on ns. valaistunut ihminen, joka tajuaa elämän olevan jotain muutakin kuin pelkkää tätä hetkeä tai jotain määrättyä ismiä /aatetta.

        Hän näkee kaikkialla ja kaikessa hyvää.
        Onko niin, että tuollainen sielu ei helposti tajua edes ympärillään olevia ja tapahtuvia asioita pahoina, vaikka ne niitä olisivat.
        (tarkoitan ihmisen ilkeyttä ja jonkinlaista juonittelua).

        Siis tuiki tavallinen ihminen, jolla on kyky nähdä asioiden tärkeysjärjestys ja toimia sen mukaan maailmaa ja elämää rakastaen /rakentaen ei katkeroituen/hajoittaen.

        Tällainen ihminen antaa mielellään vaatimatta vastapalvelusta tai kiitosta.

        Voiko naapurini olla enkelisielu?

        ympärillään olevan pahuudenkin, mutta se ei ole heille ehkä ihan sama asia. He näkevät usein sen pahuuden taakse, ja sen takia usein myös "ymmärätvät" pahuutta ja pahuuden tekijöitä vaikka sitä eivät ehkä hyväksyisikään. Voivat siis myös suuttua.

        Niin, tuiki tavallinen ihminen, lihaa ja verta, sileu vain on enkelisielu. Harvat sen näkevät.

        Miksei naapurisikin voisi olla enkelisielu, mutta eiköhän kaikissa sydämellisissä ihmisissä asu myös hitunen enkelisielua =)


      • enkelisieluja
        on.. kirjoitti:

        'Kärsivät tämän maailman rajoittuneisuudesta ja kärsivät joskus myös muiden ihmisten tuskaa. Silti tiedostavat olevansa täällä ihmistä varten ja rakastavat tehtäväänsä.'

        Totta. Mutta Hugo Simbergin maalaus 'haavoittuneesta enkelistä' on totuutta kuvaava. Enkelilläkin, tai mitä nimeä hänestä halutaankaan käyttää, on rajansa - toisinaan hän kantaa suurempaa kuormaa kuin mihin hän murtumatta pystyy.

        Kuvitelkaa kuinka näette sodan silpoman uhrin TV-ruudussa ja tunnette hänen kipunsa omassa ruumiissanne niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. Kertokaa se kuudella miljardilla. Onneksi voitte aistia muiden ilon ja onnen yhtä lailla kuin epätoivon, surun.

        Kuvitelkaa ettei juuri kukaan ymmärrä teitä ja tiedätte sen. Aistitte asenteet, luette ajatukset. Ette voi koskaan esiintyä omana itsenänne - teidän on hillittävä puheitanne ja käyttäytymistänne jatkuvasti tässä maailmassa, jossa murhaajia pidetään kansallissankareina (sodissa).

        Elätte kosmisessa yksinäisyydessä mutta samanaikaisesti olette yhtä kaikkien kärsivien ja kaikkien iloitsevien kanssa.

        Vain harvoin, jos koskaan, kohtaatte jonkun joka murtaa yksinäisyytenne ja jakaa kokemuksenne kaikesta ja kaikkeudesta.

        Kyllä kyllä. Enkelilläkin on rajansa, mutta myös enkelisielulla on auttajia. Enkelisielullakin on oikeus väsyä, haavoittua ja ehkä joskus myös suuttua, ihmisiä kun ovat.

        Niin, joskus harvoin enkelisielu löytää toisen enkelisielun ja silloin molempien sielut voivat levähtää hetken ja nauttia.


    • enkelilapsiko

      Ennen kuin muistan elikkä pienenä tyttönä isän kanssa olimme käymässä nukkumaan illalla, olin sanonut isälleni jotain todella hämmentävää ja joka nyye minulle varmistui, tästä artikkelista. Sanoin isälleni :" Isäni, olin taivaasta kun tulin tänne, olin ennen enkeli" .. Ja tosiaan olin vasta hyvin pieni ja en osannu viälä paljon puhua. Muistan lapsuudestani useita enkeleitä keiden kanssa leikin, vietin aikaa ja he tuuduttivat minut pienenä uneen. Olen kokenut hyvin paranormaaleja ja saatanallisia asioita jopa lapsena ku olin. Toissaviikolla tutustuin Jeesukseen Kristukseen uskossa olevan miehen sattumalta, hän havahtui minusta lähtevästä tutusta lämmöstä. On kuulemma suuri ja puhdas aura. Asia on välillä vaikea uskoa että juuri minä, olisin tälläinen enkeli sielu, vaikeampi on siitä ihmiselle kertoakkaan jollei hänellä itsellään ole herran antamia henkilahjoja. Olen yliherkkä, mielini on hyvin voimakas, ja tunteeni. Kadulla vanha mies käveli ohitseni ja kääntyi takaisin sanomaan että mun silmät kertoi hänelle minun olevan taistelija ja rakkaudenlähettiläs. Hämmennyin paljon tilanteesta, ja kun olen kuullut pariin otteeseen tuon. Perheeni on onneksi minun tukenani ja he uskovat tämän vahvemmin kuin itse. Herran Jeesuksen Kristuksen valoa jokaisen teidän elämäänne. Herra olkoon kanssanne ja vahtakoon uskonne javrakkautenne.

      • Huipulla-tuulee

        Päätit sitten jatkaa enkelileikkejä vielä aikuisenakin.


      • ex-evlut
        Huipulla-tuulee kirjoitti:

        Päätit sitten jatkaa enkelileikkejä vielä aikuisenakin.

        Ei se ole oma valinta.

        Suvussani on ääriuskovaisia ja niitä on kavereissakin, mutta mä en kuulu tähän maailman pienimpään protestanttikirkkoon, jonka mukaan elämän täytyy olla pirunmoista kärsimystä koko ajan :)


      • enkelilapsiko
        Huipulla-tuulee kirjoitti:

        Päätit sitten jatkaa enkelileikkejä vielä aikuisenakin.

        Se ei ole tosiaan oma valinta, sekä en käy seurakunnassa tällä hetkellä mutta sain kutsun taas uskoon syksyn alussa. Ne jotka ei ymmärrä ei ymmärrä.


    • j90me3

      Itse olen tällainen enkelilapsi. Minulla on suora yhteys enkeleihin jotka minua parantavat tämän maailman mönjästä ja siitä ikävyyksistä joita ihmiset tekevät.

      Tämä on semmoinen jota ihminen ei itse pysty valitsemaan. En ollut tietoinen siitä kuin muutama vuosi sitten kun minua alettiin ohjata ylhäältä suorittamaan se tehtävä minkätakia olen täällä.

      Itse en suutu enää mutta jos voisi sanoa mistä suutun ja raivostun on ihmisten ahdasmielisyys, se että toista pilkataan sen vuoksi mitä hän, se kuinka maailma pyörii sodan ja rahan voimalla. Mutta näen tämän sillain että tämä vaihe on kuulunut ihmiskunnan kehitykseen.

      Tämä on ihan eri asia kuin uskonnot yms. Se kun näen ja tunnen enkelit ei ole millään lailla yhteydessä että minun pitäisi esim. uskoa synnit anteeksi.

    • kilttijarakas

      mun lapsi on enkeli.se on aina hyvällä tuulella, ei kiukuttele koskaan.suhtautuu kaikkiin ihmisiin "tykkään susta" asenteella.ilonsa säteilee ympärillään oleviin.leikkii aamusta iltaan.tykkää musiikista.puhuu omaa kieltää josta ymmärtää sanan sieltä toisen täältä.opettaa elämän pienistä iloista nauttimista.hänen erikois ominaisuutensa on down syndrooma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      83
      3597
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      569
      3363
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3179
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2122
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2011
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1885
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1565
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1321
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1312
    Aihe