Onko Lahden satamassa vielä webbikameraa? En löytänyt mistään sen osoitetta, tosin yksi osoite löytyi, mutta se ei toiminut.
Sataman kamera
13
5232
Vastaukset
- Miesvain
Ennen oli ja oli käyttöä kesäisin mukava vilkuilla onko porukkaa.. torin kulmalla on vielä..
- Jeppe II
Ei se torikamerakaan ole toiminut kuukausiin.
- taaskin
Jeppe II kirjoitti:
Ei se torikamerakaan ole toiminut kuukausiin.
Kyllä mun koneella se torikamera toimii tällä hetkellä
- TORIKAMERA
taaskin kirjoitti:
Kyllä mun koneella se torikamera toimii tällä hetkellä
TORIKAMERA? OSOITE?
- ittnep
TORIKAMERA kirjoitti:
TORIKAMERA? OSOITE?
Näkyykö
- Tuki mieleen
Jokainen voisi käydessään satamassa tai muualtakin lähettää kännykameralla live lähetystä tuonne.
http://bambuser.com/broadcasts?recent-filters-country=5-74
Olisi sitten ajoittainen webcamera käytössä.
Palvelu on täysin ilmainen ja helppo käyttää. Kameraksi riittää siis pelkkä kännykkä. Tietysti jos joku haluaisi laittaa webcameran ikkunalleen niin onnistuisi sekin.
Ikävää kun sataman kamera otettiin pois samoin kun torin kamera. Olivat niin mukavilla paikoilla. Mastokamerakin oli ihan hyvä mutta on ollut huollossa varmaan jo kolmatta vuotta. Onneksi on sentään Lanun aukion kamera toiminnassa taas.- verhottomat ikkunat
Nolotti katsella torikameralla koteihin. Siksikö kamera poistettiin käytöstä?
- Bambuu
Täytyy välillä itse lähettää live kuvaa kun kaupungissa ei ole yhtään webcameraa enää toiminnassa. Kohtuu hyvin onnistuu miniläppärillä ja vanhalla videokameralla sekä Saunalahden 1 megan mobiilikaistalla. Siis tuonne http://bambuser.com/broadcasts?recent-filters-country=5-74
Kännykälläkin toki onnistuu ja kannattaa laittaa 320*240 kuvapistettä niin kaista riittää. Sibeliustalon kupeessa toimii muuten wlan yleensä tosi hyvin. Välillä olen saanut yli 8 megaa suuntaansa. Asuisi vain paikassa missä olisi hyvä näköala niin voisi lähettää jatkuvaa lähetystä. - Anonyymi
Tallentui kameraan kun kaljupää papat harrastivat peppu seks veden äärellä
- Anonyymi
Siitä puhe mistä puute.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute.
Haluatko tallenteeni?
- Anonyymi
Lahdessa ei voi oikein olla webcameroita niin kuin muissa kaupungeissa. Kaupungin päättäjiä hävettää lahtelaiset joten käskivät pimentää kamerat.
- Anonyymi
Pitää piilottaa koiruudet.Ruumishuoneeltakin viedään uhrin rahat kertoo ess.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622