Sataman kamera

taaskin

Onko Lahden satamassa vielä webbikameraa? En löytänyt mistään sen osoitetta, tosin yksi osoite löytyi, mutta se ei toiminut.

13

5232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miesvain

Ennen oli ja oli käyttöä kesäisin mukava vilkuilla onko porukkaa.. torin kulmalla on vielä..

• Jeppe II

Ei se torikamerakaan ole toiminut kuukausiin.

• taaskin
        Jeppe II kirjoitti:

Ei se torikamerakaan ole toiminut kuukausiin.

Kyllä mun koneella se torikamera toimii tällä hetkellä

• TORIKAMERA
        taaskin kirjoitti:

Kyllä mun koneella se torikamera toimii tällä hetkellä

TORIKAMERA? OSOITE?

• ittnep
        TORIKAMERA kirjoitti:

TORIKAMERA? OSOITE?

Näkyykö

• Tuki mieleen

Jokainen voisi käydessään satamassa tai muualtakin lähettää kännykameralla live lähetystä tuonne.
      http://bambuser.com/broadcasts?recent-filters-country=5-74
      Olisi sitten ajoittainen webcamera käytössä.

Palvelu on täysin ilmainen ja helppo käyttää. Kameraksi riittää siis pelkkä kännykkä. Tietysti jos joku haluaisi laittaa webcameran ikkunalleen niin onnistuisi sekin.

Ikävää kun sataman kamera otettiin pois samoin kun torin kamera. Olivat niin mukavilla paikoilla. Mastokamerakin oli ihan hyvä mutta on ollut huollossa varmaan jo kolmatta vuotta. Onneksi on sentään Lanun aukion kamera toiminnassa taas.

• verhottomat ikkunat

Nolotti katsella torikameralla koteihin. Siksikö kamera poistettiin käytöstä?

• Bambuu

Täytyy välillä itse lähettää live kuvaa kun kaupungissa ei ole yhtään webcameraa enää toiminnassa. Kohtuu hyvin onnistuu miniläppärillä ja vanhalla videokameralla sekä Saunalahden 1 megan mobiilikaistalla. Siis tuonne http://bambuser.com/broadcasts?recent-filters-country=5-74
      Kännykälläkin toki onnistuu ja kannattaa laittaa 320*240 kuvapistettä niin kaista riittää. Sibeliustalon kupeessa toimii muuten wlan yleensä tosi hyvin. Välillä olen saanut yli 8 megaa suuntaansa. Asuisi vain paikassa missä olisi hyvä näköala niin voisi lähettää jatkuvaa lähetystä.

• Anonyymi

Tallentui kameraan kun kaljupää papat harrastivat peppu seks veden äärellä

• Anonyymi

Siitä puhe mistä puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute.

Haluatko tallenteeni?

• Anonyymi

Lahdessa ei voi oikein olla webcameroita niin kuin muissa kaupungeissa. Kaupungin päättäjiä hävettää lahtelaiset joten käskivät pimentää kamerat.

• Anonyymi

Pitää piilottaa koiruudet.Ruumishuoneeltakin viedään uhrin rahat kertoo ess.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe