Onko kellään uutta tietoa liskoihmisistä tai agarthalaisista?
Liskoihmiset
6
1516
Vastaukset
- orora
Jaa onks tää tää että George W Bush ja kumppanit on ihan liskon näkösiä ja sen takia humanoideja?
Totaalista kakkaa jos multa kysytään. - asioista tietävä
Molemmat pelaavat korttia Siriuksen takana. Liskoihmiset ovat voitolla (toistaiseksi).
Katseltua Juha Vainio konserttia. Kuis ollakaan kaikilla artisteilla näytti olevan liskosilmät. Valo kun tuli oikeasta kulmasta niin silleen ne silmät oli kuin liskolla. Siinä se konsetti kului, silmiä tuijotellen. Muuten mukavia muistoja lauluista.
Se lisko juttu on ihan elokuvatuottajien huuhaata- ööööjoo
Tarkoitat varmaan reptoideja? Kysy niiltä? Nehän asuu maapallolla... tai osa ainakin.
- kaiketi
vähemmistökansana.
Tuli CSI sarjassa pätkä missä näytettiin miten niitä tietokoneella muokataan jenkki julkkisten kasvoista ja hyvin todelta näyttivät. NO minulle riitti aikoinaan se Tv sarja V se oli tarpeeksi peloittava liskoineen. Hui...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933283
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232772Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092384- 401784
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281330
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201296- 951191