Scientologian voitto kulku

Josef the Navigator

Sciento logia on maailman paras uskonto: Se todella autaa ihmisiä ja jo miljoonat ovat pelastuneet aivoengrammeilta scientologian avulla. Mikset siis sinäkin liittyisi scientologian voittokulkuun ja osaltasi auttaisi scientologian maailmanvalloitus... leviämistä ympäri maailman.

Scientologia tarvitsee sinua, hyvä palstan lukija. Ja sinulle dekkari sanon vaan, että Ha Ha sinulle senkin ennakkoluuloinen uskonnonvihaaja.

11

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ACD

      toveri. Itsekään en olisi voinut asiaa paremmin ilmaista. Scientologia todella auttaa ihmisiä ympäri maailman. Ja sinä dekkari voisit tosiaankin pitää vaihteeksi suusi kiinni ja jättää ne valheet levittelemättä :)

      • Et vastannut aiemmin

        Joten kysyn uudestaan. Oletko sinä sitä mieltä (Kuten Hubbard ja Miscavigekin) että psykiatrit ja psykologit pitäisi tappaa? Yksinkertainen kysymys.


      • Dekkari.

        ...tuolla nettimaailmassa on ihmeellisiä juttuja siitä,miten te scientologit olette "auttaneet" ihmisiä hengiltä.....

        Ei niitä ole tuulesta temmattu....

        "Ja sinä dekkari voisit tosiaankin pitää vaihteeksi suusi kiinni ja jättää ne valheet levittelemättä :)"

        Kysyppä Tapsuli joskus itseltäsi yön hiljaisuudessa,että kumpi se meistä elää haavemaailmassa....

        Muistatko Tapsuli mitä lupasin kun ensi kerran kirjoitin palstalle????

        Jos et muista ,suosittelen scrollausta....

        D :)


      • ACD
        Et vastannut aiemmin kirjoitti:

        Joten kysyn uudestaan. Oletko sinä sitä mieltä (Kuten Hubbard ja Miscavigekin) että psykiatrit ja psykologit pitäisi tappaa? Yksinkertainen kysymys.

        ei ole "The Real ACD", jolla on nyt muutakin tekemistä kuin vääkästellä "low-tone" -ihmisten kanssa. Scientologia on oikea juttu todellisessa maailmassa, eikä vain muutaman mutkalla olevan kahjon sylkykuppi anonymisessä virtuaaliviidakossa. Nimimerkkiä "ACD" voi tästä lähtien käyttää kuka tahansa virtuaaliviidakkoon eksynyt. Heippa.


      • Et vastannut aiemmin
        ACD kirjoitti:

        ei ole "The Real ACD", jolla on nyt muutakin tekemistä kuin vääkästellä "low-tone" -ihmisten kanssa. Scientologia on oikea juttu todellisessa maailmassa, eikä vain muutaman mutkalla olevan kahjon sylkykuppi anonymisessä virtuaaliviidakossa. Nimimerkkiä "ACD" voi tästä lähtien käyttää kuka tahansa virtuaaliviidakkoon eksynyt. Heippa.

        Ettei sinulta saa vastausta. Häpeätkö ajatuksiasi niin paljon?


      • Huhhahhei
        ACD kirjoitti:

        ei ole "The Real ACD", jolla on nyt muutakin tekemistä kuin vääkästellä "low-tone" -ihmisten kanssa. Scientologia on oikea juttu todellisessa maailmassa, eikä vain muutaman mutkalla olevan kahjon sylkykuppi anonymisessä virtuaaliviidakossa. Nimimerkkiä "ACD" voi tästä lähtien käyttää kuka tahansa virtuaaliviidakkoon eksynyt. Heippa.

        Mihinkän toveri ACDllä on solidaarisuus lahkotoveria kohtaan unohtunut? Tokihan nimimerkin pölliminen on inhottavaa, mutta kuten itse sanoit, ei mutkalla olevaa kahjoa voi kovin ankaralla kädellä niistääkään, onhan hän kuitenkin samaa lahkoa kanssasi.

        Et viitsisi mököttää.


      • ACD
        ACD kirjoitti:

        ei ole "The Real ACD", jolla on nyt muutakin tekemistä kuin vääkästellä "low-tone" -ihmisten kanssa. Scientologia on oikea juttu todellisessa maailmassa, eikä vain muutaman mutkalla olevan kahjon sylkykuppi anonymisessä virtuaaliviidakossa. Nimimerkkiä "ACD" voi tästä lähtien käyttää kuka tahansa virtuaaliviidakkoon eksynyt. Heippa.

        anonyymien likaisia temppuja? Tämä nimimerkki minun ja yksin minun käytössäni; Yhdenkään tuollaisen nettivandaalin puheita ei kannata kuunnella.

        Ja ei, en kannata psykiatrien tappamista. Jos luulet niin, olet varmaan ymmärtänyt Hubbardin tekstit väärin.


      • Dekkari.
        ACD kirjoitti:

        anonyymien likaisia temppuja? Tämä nimimerkki minun ja yksin minun käytössäni; Yhdenkään tuollaisen nettivandaalin puheita ei kannata kuunnella.

        Ja ei, en kannata psykiatrien tappamista. Jos luulet niin, olet varmaan ymmärtänyt Hubbardin tekstit väärin.

        ..kirjoittelisi palstalle kuin aivopesty scientologi....

        Lienee teidän scientologien "viritys" tyyliin Mainilan laukaukset....

        D :)


      • ceido
        Dekkari. kirjoitti:

        ...tuolla nettimaailmassa on ihmeellisiä juttuja siitä,miten te scientologit olette "auttaneet" ihmisiä hengiltä.....

        Ei niitä ole tuulesta temmattu....

        "Ja sinä dekkari voisit tosiaankin pitää vaihteeksi suusi kiinni ja jättää ne valheet levittelemättä :)"

        Kysyppä Tapsuli joskus itseltäsi yön hiljaisuudessa,että kumpi se meistä elää haavemaailmassa....

        Muistatko Tapsuli mitä lupasin kun ensi kerran kirjoitin palstalle????

        Jos et muista ,suosittelen scrollausta....

        D :)

        Silirimpsis Deeku alahan kertomaan välillä niitä omia totuuksiasi jotka itse olet havainnut etkä siteeraa aina mitä tulee muitten kirjoittamana netistä! Muutenhan täti on jatkuvasti setä jos tuollatavalla vaan siteerataan asioita.
        Mielipiteissäkin on hyvä olla tolkkua. Ceido


      • Dekkari.
        ceido kirjoitti:

        Silirimpsis Deeku alahan kertomaan välillä niitä omia totuuksiasi jotka itse olet havainnut etkä siteeraa aina mitä tulee muitten kirjoittamana netistä! Muutenhan täti on jatkuvasti setä jos tuollatavalla vaan siteerataan asioita.
        Mielipiteissäkin on hyvä olla tolkkua. Ceido

        ..tässäpä tulee muutama oma "havainto";

        1.
        Scientologialla on jäsenistölleen tyhmentävä vaikutus.

        2.
        Hotellihuoneessa epämääräisissä olosuhteissa ja epämääräisen "hoidon" aikana kuoleminen ei voi olla luonnollinen kuolema.

        3.
        Scientologin saa ja hänen pitää valehdella (myös omilleen)...

        D :)

        ps.
        Mielipiteissä pitääkin olla tolkkua,koska muuten ne eivät ole mielipiteitä,scientologien mielipiteissä puhuu huuhaa-lahko....


    • Dekkari.

      ...,kun tuo oikeinkirjoituskin näkyy sujuvan....

      Mihinkäs osoitteeseen voisi lähettää oppaan oikeinkirjoituksesta,niin saisitte kommunikoinnin puuttuvat osast suoritettua?....

      " Ja sinulle dekkari sanon vaan, että Ha Ha sinulle senkin ennakkoluuloinen uskonnonvihaaja."

      Kovin olet ennakkoluuloinen.....

      Jospa minä tiedän scientologiasta,jotakin,mitä sinä et tiedä.....

      D :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe