Madonnan salainen ase

itsekuri

Täällä jaksetaan arvostella Madonnaa ja haukkua hänen ulkonäköään jne. Kuka 50-vuotias voi enää näyttää 20-vuotiaalta? Mutta kuka 50-vuotias näyttää kuitenkin tyylikkäältä, pysyy aina uudistumaan ja pitää huolta kunnostaan samalla tavalla kuin Madonna. Ja onhan hänellä noita salaisia aseita; käyttää mm. kollageenikapseleita (Purelogicol) ihonsa ja niveltensä pitämiseksi kunnossa.

http://www.purelogicol.com/news/magazines/images/via.jpg

http://www.purelogicol.com/news/magazines/grazia_ja.html

Mielestäni Madonna on tämän ajan ilmiö ja toivottavasti jatkaa valitsemallaan tiellä ja pitää pintansa. Itse katselen hänen ilmiömäistä esiintymistään mielelläni.

t. Ei kateellinen mutta Madonnaa kunnoittava 45-v naisfani

4

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se vaan

      Madonna osaa uudistua ajan hengen mukaisesti ja Elviksen ja Beatlesien listaennätyksen alkaa olla vaarassa tätä menoa.

      Se on kuule jotain se.

      Ja toisekseen ostaisitko sä cd:n jos sen kannessa olis joku Aira Samulin vaikka musa olis hyvää?

    • ..pitäisi...

      viettää enemmän aikaa perheensä kanssa. Lapset varttuvat hoitajien ja henkivartijoiden kanssa kun työnarkomaani supertähti keskittyy uraan ja kuntoiluun.

      • jjjjjcccccc

        mistä sinä sen nyt tiedät???

        kuntosalikin on kotitalon yhteydessä ja jatkuvasti häntä kuvataan lastensa kanssa joten eiköhän lapset vartu äitinsä kanssa.


    • hyvin

      menestynyt 50-vuotias nainen ja se on hienoo se. Ihan tyylikkäältä hän näyttää ikäisekseen. Ja jaksaa jatkaa, se on tärkeintä.

      En ole fani, mutta minusta Madonnassa on hienoa se, että hän ei anna iän hidastaa eikä suostu sitä häpeämään. Monet naiset (ja miehetkin) vois ottaa oppia hänestä siinä asiassa. Ärsyttävää kuunnella kun 20-30 -vuotiaat naiset vinkuu että "voi ku mä oon vanha" ja "oonko mä nuoren näkönen", huoh. Nuoruus ja koko elämä siinä menee hukkaan, jos vaan voivottelee ikäänsä ja peilaa ulkonäköään. Antais mennä vaan! Jossai haastattelussa toimittaja ei uskaltanu sanoa Madonnalle sen ikää ja hän vastasi, että ei se ole ruma sana, kyllä sen voi sanoa ääneen. Tuommonen pikkujuttu mulle jäi mieleen:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      305
      3559
    2. 204
      2981
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2544
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      238
      2020
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1445
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe