Meriva testattu
4
751
Vastaukset
- ooppeli
Oletko itse testannut. Mitkä mietteet. Minusta taitaa tulla omistaja.
- Pete
Kokeiltu on. Ajoltaan tosi mukava, napakka vaihteisto ym. Takapenkki mukava istua, tarpeeksi korkea jotta polvet eivät ole suussa. Suorituskyky on vähän vaisu 1.6 koneilla, diesel voisi tuohon autoon paikallaan. Eli todella onnistunut auto joka myy Opeleista tällä hetkellä parhaiten Suomessa.
- tupe
Pete kirjoitti:
Kokeiltu on. Ajoltaan tosi mukava, napakka vaihteisto ym. Takapenkki mukava istua, tarpeeksi korkea jotta polvet eivät ole suussa. Suorituskyky on vähän vaisu 1.6 koneilla, diesel voisi tuohon autoon paikallaan. Eli todella onnistunut auto joka myy Opeleista tällä hetkellä parhaiten Suomessa.
Oletko opelisti. Minulla niin huonot kokemukset astrasta -94, että merkki tökkii vastaan. Oli vain kerrassaan mukava istua takanakin, kun sinne ei yleensä mahdu kuin isoissa autoissa. Pituutta 202 cm. Ja kiva oli kyllä ajaakin. Oma saksan kieli aika heikko, joten artikkeli jäi hieman vajaaksi. Dieseliä olen kyllä minäkin ajatellut, sitä ei vissiin hirveästi kehuttu kys testissä.
- J.A.
tupe kirjoitti:
Oletko opelisti. Minulla niin huonot kokemukset astrasta -94, että merkki tökkii vastaan. Oli vain kerrassaan mukava istua takanakin, kun sinne ei yleensä mahdu kuin isoissa autoissa. Pituutta 202 cm. Ja kiva oli kyllä ajaakin. Oma saksan kieli aika heikko, joten artikkeli jäi hieman vajaaksi. Dieseliä olen kyllä minäkin ajatellut, sitä ei vissiin hirveästi kehuttu kys testissä.
Meriva on ehdoton ykkösvaihtoehto seuraavaksi autoksemme (allekirjoittanut 207 cm, vaimo 192 cm ja tyttö 1 m). Suorastaan hupaisa tunne istua suht' mukavasti takapenkillä neljämetrisessä autossa :) Ja vaikkei itse takana matkustaisikaan, niin onhan turvaistuinmatkailijalla kerrankin tilaa oikoa jalkojaan. Itse asiassa moni isompi tila-auto (esim. Picasso ja Scenic) ovat pitkälle kuskille ja matkustajalle ahtaampia. Viiden keskimittaisen kuljettamiseen ne ovat epäilemättä väljempiä, mutta sehän ei meitä kiinnosta.
Ajossa Meriva ei ole pätkääkään urheilullinen, mutta sitäkin mukavampi. Molemmat 1,6-litraiset tuntuvat hiukan vaisuilta 1,4-tonnisessa autossa, tosin sillä 8-venttiilikoneellakin selviää varmasti kaikista normaaleista liikennetilanteista. 1,8 on jo pikkupirteä. Vaihteensiirrolle tai laatikolle on selvästi tehty jotain, toimii paljon sujuvammin kuin nykyisessä Vectrassamme.
AutoBild on testannut tehokkaamman dieselin ja kehuivat kovasti: vääntävä ja matka-ajossa lyhyiksi välitettyjä bensamalleja hiljaisempi. Ko. dieselin hinnat näyttävät olevan alk. 26 000 EUR.
Nykyinen Vectra (-99 1,6) on palvellut lähes 140 tkm niin hyvin, ettei merkkikään töki. Itselläni ei ole kokemusta noista vanhemmista Opeleista, mutta ilmeisesti laatuongelmia on ollut 90-luvun alussa ja puolivälissä riittämiin ja huonosta maineesta on tunnetusti vaikea päästä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996013
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282823Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764