Olipa sattuma, että FIAn puheenjohtaja Max Mosleyn ryvettyessä seksiskandaalissa ja erouhan alla saa tällaisen jättipotin. Nimittäin Mosley on vuosia ajanut ratojen ja autojen turvallisuus asiaa eteenpäin ja on sanottu, että ilman tällaisia turvallisuustekijöitä olisi Heikki kuollut tai ainakin loukkaantunut loppuelämäkseen. Nyt Mosley sai ison sulan hattuun ja kansainvälinen lehdistö suitsutti miehen taitoja puheenjohtajana. Vetäköön jokainen tästä omat johtopäätökset, mutta joku tässä haisee...
oliko Kovalaisen onnettomuus
4
799
Vastaukset
- nimittäin se, ettei
pojalla kestä vehkeet lapasessa. Jokainen ammattimies pystyy pitämään auton radalla vaikka rengas puhkeaisikin.
- kuitenkin...
on ajanut valliin ihan samalla tavalla renkaan puhjettua. Ehkä sinun pitäisi mennä näyttämään niille...
- itte ees
ymmärrä, niinku mitään, tai sitäkään, että et edes ymmärrä...
Toiset vaan on luotuja v----maisiks. Sorry.
Yleensä niillä on vähän leluja ja kavereit nada. - turtomaki
itte ees kirjoitti:
ymmärrä, niinku mitään, tai sitäkään, että et edes ymmärrä...
Toiset vaan on luotuja v----maisiks. Sorry.
Yleensä niillä on vähän leluja ja kavereit nada.kosto kierre vakoilu sakot 100 milii kertominen natsi paatista hamilton kovalainen hajoitaa renkaansa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006