moikka

olisi kysyttävää

olisi kysymyksiä gerbiileistä. voiko kerbiilit asua vanhassa hamsterin häkissä? mitä tarvikkeita gerbiili tarvitsee? montako gerbiiliä olisi hyvä määrä ottaa samaan häkkiin? ja ym....

11

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Amanda T.

Ensimmäiseksikin EI gerbiileille häkkiä. Monia vaaroja: Telominen ja sotku.
      Hanki joko duna, terraario tai vanha akvaario.

Gerbiili tarvitsee ehdottomasti: Juomapullon, ruokakupin, purua, asumuksen.
      Muuta: Pesämökki, kukkaruukku, kiipeily- telineet ja oksat ja pahvi.

• Amanda T.

Kaksi gerbiiliä paras määrä.

• voisiko

no voisiko ottaa kolmekin?tuleeko naaraat paremmin toimenn kuin urokset?

• Amanda T.
        voisiko kirjoitti:

no voisiko ottaa kolmekin?tuleeko naaraat paremmin toimenn kuin urokset?

Kyllä kolmekin gerbiiliä voi ottaa, mutta kaksi on paras määrä. Naarat tulevat ihan yhtähyvin toimeen kuin urokset. Ne ovat ehkä pikkuisen agressiivisempia kuitenkin toisiaan kohtaan, siis tappelevat ehkä vähän herkemmin.

• noooo
        Amanda T. kirjoitti:

Kyllä kolmekin gerbiiliä voi ottaa, mutta kaksi on paras määrä. Naarat tulevat ihan yhtähyvin toimeen kuin urokset. Ne ovat ehkä pikkuisen agressiivisempia kuitenkin toisiaan kohtaan, siis tappelevat ehkä vähän herkemmin.

ok.kiitos vastauksesta. :)

• Wellla_
        noooo kirjoitti:

ok.kiitos vastauksesta. :)

Kyllä kolmeki tulee ihan yhtä hyvin toimee ku kakski. Kunhan ne vaa on sisaruksia ja samaa sukupuolta. Voihan sitä hieman leikkimielistä "ottelua" tulla. Se on sisaruksille normaalia.
        Kolme on siitäki hyvä määrä,et jos yks kuolee, nii sit on viel 2.(:
        Asia on päätettävissäsi...

• mimmuska

Kyllä saa olla häkki, sillä mulla oli 2 gerbiiliä häkissä ja ne viihtyivät siinä erittäin hyvin.

Tällä hetkellä mulla on yhessä häkissä 5kpl ja toisessa 7kpl. Molemmissa häkeissä ne tulevat toimen toistensa kanssa.

• Cimma

Luulen, että gerbiilisi kärsivät siellä häkissä, vaikka toimeen tulisivatkin.

Gerbiilit ovat KAIVAJIA, joten niiden PITÄÄ SAADA kaivaa. Ei häkkiin saa 15 cm purua? Vai saako, häh? Lopeta kiduttaminen ja osta terra

• Anonyymi

Ei saa gerpiili jyrsii pakotin mene väleistä jää jumiin nenästä mutta häkki Terra saa olla

• Anonyymi

Sitä paitsi gerpiili on on nellisempi kun on terra

• Tessuttaja!

Moi!

Gerbiili voi asua vanhassa hamsterin häkissä jos se on terraario. Duna ja tavallinen tehdas häkki eivät ole tarpeen. Dunassa gerbiili voi syödä itsensä ulos.Tehdas häkissä gerbiilille ei saa tarpeeksi purua ja muutenkin sellaisesta häkistä lentää kaikki purut huoneen lattialla!Gerbiili tarvitsee juomapullon, ruokakupin,kopin,ja kaikkea esimerkiki kukkaruukku on hyvä kynsiä varten eli nämä terraarioon ja muuten sitten purua,simensekoitusta,ekokuituatai heinää eivät pakollisia.Gerbiileitä pitäsi olla vähintään 2 sellaiseen tavallisen kokoiseen terraarioon niin max 3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1947
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1411
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe