kompura ei pyöri.Mistä vois lähteä vikaa hakemaan?Huollatin ilmastoinnin opelilla talvella jossa lisättiin kylmäainetta järjestelmään mutta eivät mitenkää vaivautuneet testamaan ilmastoinnin toimivuutta ...aika heikko suoritus.
ilmastointi rikki
6
2025
Vastaukset
- vuoto
ja kun ei ole ainetta niin ei pyöri...
- make
vianorilla tarkistivat uv-lampulla moottoritila ettei vuotoja ole. sillehän ei vianorkaan pysty mitään jos aine vuotaa sisätiloihin.
- vika
...On magneettikytkimessä jos kompura ei pyöri.Magneettikytkimen voi myös korjauttaa.Itelläni kesti vuoden korjauksen jälkeen ja sit hyytyi taas.Nyt on uusi magneettikytkin...
- ei pyöri
Minulla meni kivi etumaskin läpi kennoon ja puhkaisi sen. Aineet ei pysynyt sisällä, joten ilman ainetta kompura ei pyöri.
- juujuu
Uus kompura on aina varma ratkaisu http://www.autosahko.suntuubi.com/?cat=288
- Rodemy
Pitäiskö kumminkin releen napsahtaa,vaikka kompura ei alakaan pyöriä,kun mulla ei tapahdu mitään,kun painan ilmastoinnin päälle. Olisko vika sitten tossa magneettikytkimessä? Kiitos vastaajille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432957Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602859- 422323
- 271805
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711589- 481566
- 361226
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771225- 791050