kompura ei pyöri.Mistä vois lähteä vikaa hakemaan?Huollatin ilmastoinnin opelilla talvella jossa lisättiin kylmäainetta järjestelmään mutta eivät mitenkää vaivautuneet testamaan ilmastoinnin toimivuutta ...aika heikko suoritus.
ilmastointi rikki
6
2038
Vastaukset
- vuoto
ja kun ei ole ainetta niin ei pyöri...
- make
vianorilla tarkistivat uv-lampulla moottoritila ettei vuotoja ole. sillehän ei vianorkaan pysty mitään jos aine vuotaa sisätiloihin.
- vika
...On magneettikytkimessä jos kompura ei pyöri.Magneettikytkimen voi myös korjauttaa.Itelläni kesti vuoden korjauksen jälkeen ja sit hyytyi taas.Nyt on uusi magneettikytkin...
- ei pyöri
Minulla meni kivi etumaskin läpi kennoon ja puhkaisi sen. Aineet ei pysynyt sisällä, joten ilman ainetta kompura ei pyöri.
- juujuu
Uus kompura on aina varma ratkaisu http://www.autosahko.suntuubi.com/?cat=288
- Rodemy
Pitäiskö kumminkin releen napsahtaa,vaikka kompura ei alakaan pyöriä,kun mulla ei tapahdu mitään,kun painan ilmastoinnin päälle. Olisko vika sitten tossa magneettikytkimessä? Kiitos vastaajille :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013811
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482731- 1142559
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392058Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301817Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et231604- 271562
- 221358
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?711333Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81301