tapasimme taas
sinun luonasi
et voi aavistaa
miten nautin noista hetkistä
varastetuista onnen palasista
kun iloisesti jutellen
rakkauden lämmittämää monologia
keräilet lattialta vaatteita
kuin kauniita muistoja
katsot välillä hymyillen minuun
ja minä elän jokaisesta ilmeestäsi
jokaisesta liikkeestäsi
enkä osaa vastata mitään
en haluakaan
en oikeasti edes kuule mitä sanot
minä vain elän
Elän sinusta
6
301
Vastaukset
- lindalinda1
Sanoisin, että tämä runosi on ehdottomasti paras-
ta Sinua. Upeaa tunteiden tulkintaa.- Tequila sunset
En lakkaa ihmettelemästä teitä aamuvirkkuja :o). Ei tämänkään runon takia olisi kannattanut nousta pyhäaamuna seitsemältä.
Kiitos kuitenkin!
sinä asut mieleni syövereissä
haaveilen sinusta
onko hetkeäkään
etten sinua ajattelisi
ja silloin
vain silloin elän- Tequila sunset
Kiitos taas runostasi. Tekisi mieli lukea tuo henkilökohtaiset lasit silmillä :o).
Tequila sunset kirjoitti:
Kiitos taas runostasi. Tekisi mieli lukea tuo henkilökohtaiset lasit silmillä :o).
Saan sinusta nyt kovasti inspiraatioita,
se johtuu siitä, että runosi ovat minun mieleeni.
Ja...kohtahan minä ihan punastun;)
- Mysteriet
Se on helppo uskoa kun lukee runosi!
Kirjoitat kovin kauniisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085