Kuuluvuuden takia vaihdoimme Radiolinjan Saunalahteen. 22.8 klo. 12.23 sulkeutuu radiolinjan liittymä, Saunalahden sim-korttia ei
ole tullut. Saunalahden asiakaspalveluun ei pääse, on niin ruuhkautunut. Faxiin, tekstiviestiin, sähköpostiviestiin ei vastata. Mitä tehdä?
Onko Saunalahti sittenkään hyvä?
4
824
Vastaukset
- Joo
Hyvä kysymys... Ite olen lähettänyt 2 sähköpostiviestiä eikä mitään ole kuulunut... Kerran olen soittamalla päässyt sisään mut se neuvoja ei tienyt mistään mitään!!!! Outoa palvelua!!!
- Anni
Minulle kävi samoin. Hain kortin myymälästä. Kortin saa ilmeisesti aika useista "ihan tavallisista" kännykaupoista. Mä kyllä pääsin läpi asiakaspalveluun ja sain sieltä tiedon, mikä myymälä on mua lähinnä.
- niinpä
Monta puhelua on yritetty saada läpi,ei pääse.Sähköpostiin ei vastata vaikka on useana päivänä lähetetty.Olen vanha asiakas ja liittymä suljettiin yhtä-äkkiä,mitään ei ole ilmoitettu.Nyt kun kaikki laskut on maksettu ja liittymän olisi täytynyt jo aueta niin mitään ei kuulu. Tutullani oli muutamia vuosia sitten saunalahden liittymä, littymän vaihdosta n. vuoden kuluttua tuli perinnästä 500mk(ei oikeasti ollut) lasku saunalahdelta.Perintätoimistoon soitettua sieltä sanottiin että saunalahdella on ollut laskutus ongelmia. Kai pitäisi asua espoossa että pääsisi saunalahden osoitteeseen käymään...kun ei sieltä vaivauduta palvelemaan.
- Mykkä poika ...
Saunalahdella ainakin yhteydet menevät mykäksi,kun ottaa saldonrajoitus-oalvelun käyttöön ja saldo-raja menee umpeen!!. =(
Paha "moka" palvelussa!!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3585823- 785244
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523689
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky483135- 432259
- 492195