Kaikille hyvät huomenet,raittiina tähän päivään..
Hyvää huomenta 040508
7
443
Vastaukset
- Jenkanen
Jenkanen myös toivottelee ja viettää tipatonta toukokuuta
- Eeva-Leena
kaksi kuukautta ilman kuningas alkoholia. Eilen illalla telkkarissa joka toinen mainos oli kaljamainos.. Koffia ja Sinistä.. Kaupassa olen muutaman kerran vaikeroiden kävellyt Sininen oluttölkkien ohi. Ovat lanseeranneet sen näköjään uudelleen markkinoille. Oli parikytä vuotta sitten jotenkin lempimerkki niinkuin Koffikin..
Eiku antabusta aamuisin ja raitis meno jatkuu. toukokuu täälläkin jo hyvässä alussa.Eipä ole mulla mitään syytä miksi tänäänkään pitäis mehua vahvempaa juoda.Selvinpäin sujuu auringossa makoilukin paremmin,eikä tule sellaista pöhnö oloa ja puhumattakaan siitä seuraavan päivän olosta.
Suloista suvisunnuntaita kaikille.t pörri- Oskari2
Otin juuri grillimakkarat ja vesipullon jääkaapista.
Pitää lähteä grillaamaan.
Ei tee mieli olutta, sillä raikas vesi on hyvää.
Kaikkea hyvää palstalaisille!
Raittiina.
- Vappunenä
Juu, tämä päivä on sujunut ihan ilman viinaa ja huomenna reippaana duuniin.
Keskiviikkona,torstaina, perjantaina ja lauantaina kyllä meni puolen litran pullo viinaa per päivä.
Muuten menee varsin kohtuudella, mutta viimeisen vuoden,puolentoista aikana on vastaavia useamman päivän repsahduksia kertynyt...
No, nyt on taas tarkoitus pysytellä raittiina toistaiseksi. Raittiina on oltu ja aamulla ei ole krapulaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt322959Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431511Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19961Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32929Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 55908
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36793Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689