Kaikille hyvät huomenet,raittiina tähän päivään..
Hyvää huomenta 040508
7
438
Vastaukset
- Jenkanen
Jenkanen myös toivottelee ja viettää tipatonta toukokuuta
- Eeva-Leena
kaksi kuukautta ilman kuningas alkoholia. Eilen illalla telkkarissa joka toinen mainos oli kaljamainos.. Koffia ja Sinistä.. Kaupassa olen muutaman kerran vaikeroiden kävellyt Sininen oluttölkkien ohi. Ovat lanseeranneet sen näköjään uudelleen markkinoille. Oli parikytä vuotta sitten jotenkin lempimerkki niinkuin Koffikin..
Eiku antabusta aamuisin ja raitis meno jatkuu. toukokuu täälläkin jo hyvässä alussa.Eipä ole mulla mitään syytä miksi tänäänkään pitäis mehua vahvempaa juoda.Selvinpäin sujuu auringossa makoilukin paremmin,eikä tule sellaista pöhnö oloa ja puhumattakaan siitä seuraavan päivän olosta.
Suloista suvisunnuntaita kaikille.t pörri- Oskari2
Otin juuri grillimakkarat ja vesipullon jääkaapista.
Pitää lähteä grillaamaan.
Ei tee mieli olutta, sillä raikas vesi on hyvää.
Kaikkea hyvää palstalaisille!
Raittiina.
- Vappunenä
Juu, tämä päivä on sujunut ihan ilman viinaa ja huomenna reippaana duuniin.
Keskiviikkona,torstaina, perjantaina ja lauantaina kyllä meni puolen litran pullo viinaa per päivä.
Muuten menee varsin kohtuudella, mutta viimeisen vuoden,puolentoista aikana on vastaavia useamman päivän repsahduksia kertynyt...
No, nyt on taas tarkoitus pysytellä raittiina toistaiseksi. Raittiina on oltu ja aamulla ei ole krapulaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3174616Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1224113Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102492Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012169Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.381726- 311336
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71299Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11269Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii491234entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1461001