viikon päästä

äiti yllätetään

miten se tehdään vaimon tai oman äidin osalta ?

21

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei siis -

      yhtään mitenkään!
      Äidillesi vie se ruusukimppu, taas! Ja mielellään veijoesson paperissa...viime tippaan ostettuna..

      • mies*

        kuin äiti. Ei kai äitienpäivälahjan/kukan antajan tarvitse olla saajan lapsi.


      • poki
        mies* kirjoitti:

        kuin äiti. Ei kai äitienpäivälahjan/kukan antajan tarvitse olla saajan lapsi.

        PITÄS NEKIN SAADA KELAN KORVATTAVAKSI, NIIN VOIS ITSE KUKIN NIITÄ JAKAA KAIKILLE ÄIDILLISILLE IMEISILLE !


    • mies*

      lahjakortti jalkahoitoon.

    • aatami autuas

      jo vakiintuneen perinteen mukaan: Alko:n lahjakortti.

    • HTZA

      hikeä ja kyyneleitähän on jo kulunut.
      Ottakaa todistus mukaan ja käyttäkää kypärää.

      • Heikunkeikku

        ...oli hyvä :)
        Saanen nauraa...


      • HTZA
        Heikunkeikku kirjoitti:

        ...oli hyvä :)
        Saanen nauraa...

        Mutta asia oli pikkuisen vakavakin, verestä on puutetta.
        A,O ja hiutaleet.


      • Heikunkeikku
        HTZA kirjoitti:

        Mutta asia oli pikkuisen vakavakin, verestä on puutetta.
        A,O ja hiutaleet.

        vakavasti sanottuna, vakavasti minä nauroinkin :)
        Itselläni on sellainen veriryhmä, että sitä ei koskaan ole "varastossa".


      • Heikunkeikku kirjoitti:

        vakavasti sanottuna, vakavasti minä nauroinkin :)
        Itselläni on sellainen veriryhmä, että sitä ei koskaan ole "varastossa".

        sellaista, että sitä on minussa kaikille muillekin veriryhmille.


      • Heikunkeikku
        Pirrejuupas kirjoitti:

        sellaista, että sitä on minussa kaikille muillekin veriryhmille.

        ...mikäs se semmonen veriryhmä on?
        Vai oliko se niin, että O käy monelle? Mulle ei käy muu, kuin A-


      • HTZA
        Pirrejuupas kirjoitti:

        sellaista, että sitä on minussa kaikille muillekin veriryhmille.

        sellainen "verevä".
        Sillä kyllä kuvataan ylipainoista, vanhahkoa naista?
        Jolla ylipaino aiheuttaa verenpainetta ja se näkyy poskilla.


    • Heikunkeikku

      ....ruusuja.
      Eikä mitään miniruusuja. ISOJA ne olla pitää.
      Vaimolle hajuvettä, jos tykkää tuoksuista.
      SUUKKOJA aivan valtavan VALTAVASTI. Halauksia ja erityisen kauniita sanoja, kuinka IIIIHANA vaimo sinulla on ja tosi hyvä äiti lapsillenne.
      Ehkä siitä sitten kehkeytyy vielä jotakin muutakin:)

      Äidille jotakin yövoidetta, kosteusvoidetta tai silmänympärysvoidetta. Tai/ja lahjakortti kampaajalle.

      • s.ääliö!

        Sehän on ÄITI_ENpäivä, eikä vaimonpäivä!
        En minä vie ukolle mitään isänpäivänä, lapset saa sen hoitaa, ISÄLLE ni mä vien...
        Ei puoliso ole sun Isä/Äiti!


      • Heikunkeikku
        s.ääliö! kirjoitti:

        Sehän on ÄITI_ENpäivä, eikä vaimonpäivä!
        En minä vie ukolle mitään isänpäivänä, lapset saa sen hoitaa, ISÄLLE ni mä vien...
        Ei puoliso ole sun Isä/Äiti!

        ...ajattelet noin. Ajattele vaan.
        Minä ajattelen eri tavalla, saanhan :)


      • kateellisuus huipussaan
        s.ääliö! kirjoitti:

        Sehän on ÄITI_ENpäivä, eikä vaimonpäivä!
        En minä vie ukolle mitään isänpäivänä, lapset saa sen hoitaa, ISÄLLE ni mä vien...
        Ei puoliso ole sun Isä/Äiti!

        Onnea vain happamaamaan liittoonne :DD

        Miten voit?


    • mies vaimoaan muistaa äitienpäivänä. Ja äitiään. Miksi ei muistaisi. Saivartelua kaikki syyt ettei tarvitsisi juhlistaa äitienpäivää. Ilman puolisoitamme emme olisi päässeet äideiksi tai isiksi, miksipä ei siitä riemusta juhlakaffeet keitettäisi. Kaksi kertaa vuodessa

    • Milli Eemeli

      Aikoinaan toin aina ruusuja, sitten tuomani muuttuivat hänen silmissä helvetinmoisiksi raaskuiksi.
      Joten unohdetaan koko juttu.

      • Jos tänä äitienpäivänä et kukkia osta niin toki vaimoasi kaduttaa, kun muistaa miten on sinua kaltoin kohdellut. Tai tuo kuitenkin vielä komeempi kimppu. Kostamalla ei ne vääryydet parane ikinä. Usko vaan.


    • aviomiehen

      Piinaviikko alkaa, siis. Mitä perk... tänä vuonna. Neljä vuotta sitten aamutossut, kolme v yöpaita, aamutakki, hajuvettä.

      Nyt on pakko ottaa neuvoa-antavaa. Mutta mistä pullosta, viskipullosta... votkapullosta.... kossupullosta...konjakkia. antaa olla

      • Lisbet

        Vie vaimosi teatteriin, syömään ja tilaa kotiisi siivouspartio.

        Tietenkin tarkoitan päivänäytäntöä, esim. lauantaina.

        Ikkunat ja kaikki muukin putipuhtaaksi, jollei siitä vaimo ilahdu on "pilalla".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe