Kosketus

auttakaa nyt...

Tässä puolitoista kuukautta sitten ollessani ekaa kertaa yötä yhden kaverini luona, koin jotain kummallista. Olimme selin toisiimme, ja kaveri nukkui siinä vieressä jo mutta minä en. Ja olen satavarma etten nukkunut vielä koska minua ei nukuttanut vielä ollenkaan! Yhtäkkiä tunsin vasemmalla puolen päässäni ohimolla ihan niinkun käden kosketuksen. Ihmettelin hetken että mitä se kaveri siinä huitoo, ja kun katsoin häntä niin hän nukkui edelleenkin. Käänsin taas kylkeäni ja kun olin hetken paikoillani niin sellainen kosketus tuntui taas. Se tuntui AIVAN SAMALTA KUIN JONKUN KÄSI. Ihan siis sormet ja kaikki niinkun olis tuntunut.
Onko siis ketään ihmistä joka osais kertoa mitä tuo tuollainen voi tarkoittaa? Tai edes sen että mitä luulee sen olevan. En ole ikinä uskonut mihinkään tämmösiin juttuihin, tai jumaliin..mutta tämä tapaus tosiaankin jätti miettimään. Jos joku tosiaan osaa selittää, tai on kokenut samaa niin voin siinä sitten kertoa tarkemmin. Tossa näkyy mun maili johon voi vastata. :)

7

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iivari

      joku henki vain jostain syystä ilmaisi itsensä sinulle, yleensä näin käy jos joku läheinen on kuollut ja tavallaan tulee hyvästelemään. Yleensä tilanne on enemmänkin hämmentävä kuin pelottava, tuskin sinäkään jouduit järjettömän kauhun valtaan, joten ei hän tahtonut sinulle mitään pahaa.

      • auttakaa ny..

        Mutta ei mulla edes ole ketään vasta kuollutta läheistä. Viimeksi kuoli isoisäni, ja siitäkin on kymmenen vuotta aikaa.
        Joo en mä minkään järjettömän kauhun valtaan joutunut..tuli vain just semmonen hämmentynyt olo, ja itkuinen. :/


      • ex-Orvokki
        auttakaa ny.. kirjoitti:

        Mutta ei mulla edes ole ketään vasta kuollutta läheistä. Viimeksi kuoli isoisäni, ja siitäkin on kymmenen vuotta aikaa.
        Joo en mä minkään järjettömän kauhun valtaan joutunut..tuli vain just semmonen hämmentynyt olo, ja itkuinen. :/

        Voi olla että tämä jää sinullesi ainoaksi kokemukseksi näkymättömän maailman olemassa olosta, tai sitten saatat herkistyä lisää. Eräs mies kertoi että hän tunsi mummonsa läsnäolon kun oli tehnyt elämässään suuren virheen, rikollisen teon. Hän vain oli varma että kyseessä oli mummo. Ehkä hän tuli varoittamaan. Olet selvästikkin herkkä tyyppi, älä turhaan vatvo tai murehdi asiaa. Olet nyt yhtä kokemusta rikkaampi, yllättävän moni on kokenut kaikenlaista outoa, siitä ei vaan uskalleta puhua julkisesti.

        Tyttäreni selitti kaverilleen, " ei kummituksia kannata pelätä, jokaisella meistä on henki sisällä, kummitus on vain ihminen ilman ruumista."


    • vähän tietäväisempi

      joku henki haluaa vain kosketella teitä, joko hyvät tai pahat mielessä. elkää kuitenkaan ajatelko että se ois joku jumala, enkeli tms. kristinusko on huuhaata.

      tuliko jotain tunnetta? tuliko päähän outoja ajatuksia? tuntuko kosketus hyvältä vai pahalta?

      • auttakaa ny..

        Itseasiassa ei tuntunut pahalta. Säikähdin ja hämmästyin vain aluksi, ja sitten kun aloin näkemään niitä kasvoja niin alkoi jo ahdistaa..semmonen itkunen olo tuli. Ja unohdin varmaan tuossa aiemmin mainita, että samalla kun nousin istumaan niin ihan kun joku muu olis ajatellu mun päässä, tai sanonu vaan mun päässä että "Sun ei pidä lähteä pois."
        Ja itsehän en ole koskaan uskonutkaan mihinkään jumaliin, saati sitten uskonut kokevani vielä tällaista "kosketusta." :D


      • annamaijaleenaliisa
        auttakaa ny.. kirjoitti:

        Itseasiassa ei tuntunut pahalta. Säikähdin ja hämmästyin vain aluksi, ja sitten kun aloin näkemään niitä kasvoja niin alkoi jo ahdistaa..semmonen itkunen olo tuli. Ja unohdin varmaan tuossa aiemmin mainita, että samalla kun nousin istumaan niin ihan kun joku muu olis ajatellu mun päässä, tai sanonu vaan mun päässä että "Sun ei pidä lähteä pois."
        Ja itsehän en ole koskaan uskonutkaan mihinkään jumaliin, saati sitten uskonut kokevani vielä tällaista "kosketusta." :D

        koen tuollaista todella usein. kyseessä luultavasti oli joku henki, joka aisti herkkyytesi.
        jos sinulle tapahtuu tuo uudestaan, ja se häiritsee tai tulee paha olo, voit käskeä sitä menemään pois.
        jollei se lähde, vuorikristallit sängyn joka laidalla, suitsukkeet, ja kynttilät joissa on tuoksuöljyä auttavat. voit myös rukoilla korkeampia hyviä voimia uoksesi, suojelijoitasi, että he auttavat sinua.
        en usko että tuo henki halusi pahaa sinulle, joten ole huoleton.


    • Täällä näyttää olevan sellaista väkeä, jotka kaikki ovat kuin miehiä. Eli aina on vain se yksi asia mielessä.

      Tunnetko jo unihalvauksen? Jos et, niin käypä katsastamassa:
      http://tutkielmat.uta.fi/pdf/gradu00054.pdf

      Tuskin unihalvaustakaan vielä tunnetaan riittävästi, mutta kyllä siinä varmasti jotakin ideaa on.

      Toisaalta on myös aitoja parailmiöitä. Asiat pitäisi yrittää erottaa toisistaan mahdollisuuksien mukaan, eli erilaisten yhteyksien ja johtolankojen perusteella. Yksipuolinen tulkinta tuskin on koskaan hyvästä, ja luultu mutta virheellinen tietäminen on kaikkein vaarallisinta, koska se usein johtaa virheelliseen toimintaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe