Moi,
Tietääkö kukaan hyviä ohjeita kuinka tehdä itse morsiamelle kasvohoito/naamio?
Maustamaton jugurtti-banaani-hunaja -yhdistelmä, muita?
itsetehty kasvonaamio/hoito
7
4626
Vastaukset
- .....
O_______O
- Kasvonaamiot <3
Kasvonaamiot ovat suuri intohimoni! joten tässä nyt kerron sinulle lempi reseptini jonka teen joka sunnuntai ilta :)
Siirappia, suolaa, perunajauhoja, vettä, perunankuoria :) minulla toimii!! :) kuorii ihanasti ja iho on sileä kuin vauvan peppu ;)- Onnistui! kiitos!
OOI! testasin tuota heti kun löysin sen ja se toimii kuin unelma! äsken kun huuhtelin sen pois nyt mun iho on ihanan pehmee!! :))
- Hidasälyinen
kuinka pieniä palasia perunankuorien pitää olla? Sekotanko kaikki vaan sekasin ja laitan naamaan?
- pörriäinen-
itselläni oli ihanat polttarit mutta hieman harmitti, että melkein kaikki muut oli laittautuneet viimisen päälle ja minä sankarina sain rentoutua. kivaahan se oli, mutta kuvista ei ole kovin imartelevaa katsoa hoidoista saatua punaista naamaa(kasvohoito, hieronta,jalkahoito, kaikissa voi tulla kuuma), kun kaikki muut naiset ovat vieressä viimeisen päälle.muistattehan antaa tulevalle morsiamelle tilaisuuden myös meikata/laittautua kasvohoitojen jälkeen. jos itsellänne on koruja tmv,niin varatkaa niitä myös morsmaikulle. hän katselee kuvia loppuelämän:)
- viherpeukalo16
SUNNUNTAI ILLALLE IHANA KASVONAAMIO.. !
keität ittelles vihreetä teetä ja myöhemmin rikot sen teepussin sisällön kuppiin ja lisäät hunajaa. laitat naamaan n 20 min ja iho on kosteutettu ja pehmeä!! - Anonyymi
Tee kermakakku ja länttää se omaan naamaasi, niin siinä on vanhan ajan kasvonaamio naisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503334Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5492060Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171950Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821937- 201578
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431508- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281297KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481210