Apuaaaa

janne-77

Moi pitäisi alkaa kätköilee 7 v pojan kanssa. Gps on uusi magellan triton 200.Mutta ongelma tämä kun koitan laittaa koneeseen koordinaatteja Lev/pituus se ilmoittaa että INVALID COORDINATES ENTERED PLEASE RETRY?????

6

1583

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "viisass"

      Hinoa että otat lapsesikin mukaan:) itse harrastan isän kanssa geokätköilyä. Niin en kyllä osaanoa mikä gps:sä on mutta ainakin sen että naattien kuuluu olla muodossa ast/min.mmm
      Meillä on ja vanha magellan joten n noista uusista mallista tidä.;)

    • Foxhutter-75

      Minä olen aloittamassa tuota geokätköilyä ja huomasin että olit ostanut Magellan Triton 200.Mitä olet mieltä laitteesta? Toimiiko geokätköhommissa?

      • janne-77

        Kävin loggaamassa ekan kätkön.Oli kivaa :) joo Triton 200 on selkeä käytää, Värinäyttö ja helppo käyttöjärjestelmä.Toimii 2 sormipatterilla ainaskin 10 tuntia.Reittipisteet on helppo naputella käsin koneeseen näytölle tulevan näppäimistön avulla mitä ohjataan sillä keskinapilla..Mutta usb liitäntää ei taida tossa olla et sais läppäristä pisteet suoraan.Tai en ainakaan löydä paikkaa usb piuhalle :)


      • Foxhuntter--75
        janne-77 kirjoitti:

        Kävin loggaamassa ekan kätkön.Oli kivaa :) joo Triton 200 on selkeä käytää, Värinäyttö ja helppo käyttöjärjestelmä.Toimii 2 sormipatterilla ainaskin 10 tuntia.Reittipisteet on helppo naputella käsin koneeseen näytölle tulevan näppäimistön avulla mitä ohjataan sillä keskinapilla..Mutta usb liitäntää ei taida tossa olla et sais läppäristä pisteet suoraan.Tai en ainakaan löydä paikkaa usb piuhalle :)

        Kerkesinkin jo ostamaan gepsin,Garminin Legend HCx.Pakettia odotellessa...vielä.


      • fdhdfhfdhfd
        janne-77 kirjoitti:

        Kävin loggaamassa ekan kätkön.Oli kivaa :) joo Triton 200 on selkeä käytää, Värinäyttö ja helppo käyttöjärjestelmä.Toimii 2 sormipatterilla ainaskin 10 tuntia.Reittipisteet on helppo naputella käsin koneeseen näytölle tulevan näppäimistön avulla mitä ohjataan sillä keskinapilla..Mutta usb liitäntää ei taida tossa olla et sais läppäristä pisteet suoraan.Tai en ainakaan löydä paikkaa usb piuhalle :)

        Neljäsatasesta usb ainakin löytyy, mutta ei se oo sellanen USB reikä niinkun kaikissa muissa laiteissa. Laitteen takaseinässä, patterikannen yläpuolella on neljä paljasta kosketuspintaa (siis jos 200:ssa on) johon Tritonin oma piuha käy.

        Ja ainakaan alkalipatterit ei todellakaan kesä ainakin kymmentä tuntia, kuutisen tuntia on oma kokemus (2000mah akuilla ~4) ja samansuuntasia mielipiteitä on näkynyt myös kansainvälisillä foorumeilla.


    • kärkod

      ..koneen datumi oikein eli muotoa wgs84 ja toiseksi varmista, että kirjoitat koordsien perään sen P:n ja I:n

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe