Ihan rauhassa istuin ja hirmuinen pamaus, kuin tykillä tai jotain sellaista...en ensin tajunnut....
Kesän ensimmäinen ukkonenhan tuolla moukuttaa! Ihan musta taivaanranta! PImeää, mutta ei sada...
hitsi kun pelekään...
Meinas tulla huonot housuun!
9
522
Vastaukset
Ihaile vain. Ukkonen on luonnon oma näytelmä.
- Lisbet
Voi kun olisi tuo rohkeus...
Istuksin saunanlauteilla tihrustaen lehteä ja kissu on vieressä, yritän olla niin "naista" mut tajuuhan se et pelkään.
Ja en kyllä välitä niistä isoista raesateistakaan, parivuotta sitten tuhosi kauniin liljapenkkini jotka viikon verran olivat
aukeilleet loistoonsa.(tosi paljon)
Se oli siinä, ei mitään enää jäljellä.
keli, - meillä paistaapi vielä aurinko.?
- täti puskasta
pilveen meni, aika tummaa, vesipisaroita ikkunaan hiljalleen tiputtaa.
Täytyy laittaa kohta kone kiinni, sähkölinjat kulkee ilmassa täällä maalla, ja olemme linjan päässä. Pelottaa se kohta täälläkin.- täti puskasta
savosta päin tullee ja kolisee, heippa.
- täti puskasta
täti puskasta kirjoitti:
savosta päin tullee ja kolisee, heippa.
pienesti kolisteli ja satoi hiljaa.
otinpahan tirsat sohvalla. :)
- lämpeneminen
aiheuttaa vielä lisää pauketta ja ryskettä. Tornadoja, trombeja, pallosalamia yms. mielenkiintoista
Pelästyin melkein yhtä paljon kuin paukkuarka kissamme - puhaltamani ilmapallot alkoivat yksi toisensa jälkeen yöllä/aamulla itsekseen hajoilemaan.
Ääni oli "metallisen" räjähtävä - en ole koskaan moista kuullut.
Ilmankos pallot oli helppo puhaltaa...Disneyn logo, mutta varmaan vinkuintiassa valmistettuja :(
Loput pallot oli pakko tyhjentää narut avaamalla...- solmu-houdini
Siehen askar-paikalle tuuli vilposesti koko päivän. Siit alkas ripeksimään vettä.
Kaapelin päässä mulla sii matkaradio. Siit kuuntelin Yle x kanavata sano.
Yriti pihalla laitella satevesi pyttylöi. Sate loppu lyhveen sano.
Siehen paksuun gummikaapeliin sain solmuja ku vedin sitä kiireessä katos alle.
Minnen sais aukki tollatti ilmapallon rihmanaurui.
Oon muuten ukkosilmafani. Niin oli isäpappakii. Nysse siellä pilven päällä ajelee.
Isäpapan kotona kerran oli käyny kylässä pallosalama. Äiti sii lettuja paistannu.
Se tulipallo oli pyörähtäny sii lettupannussakii.
Siit se oli avoimen ikkunanraosta livahtanu ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483