Olen nähnyt omituisia unia jo muutaman vuoden ajan. Unet ovat äärettömän selviä ja muistan ne kristallin kirkkaasti. Joskus tunnen olevani enemmän hereillä nukkuessani, kuin aamulla herätessäni..
Olen unissani jonkinlainen päällikkö ja alamaiset kutsuvat minua nimellä Iahve. Ihmiset palvovat minua ja minua esittäviä veistoksia.
Noh nämähän ovat mukavia unia... Viime aikoina unet ovat muuttuneet yhä todellisemmiksi ja raaoiksi. Minulle on ruvettu antamaan uhrilahjoja. Viimeisen viikon ajan olen nähnyt täysin saman unen:
Eteeni tuodaan suuri joukko valkoisiin kaapuihin pukeutuneita nuoria. Ymmärrän että heitä ollaan uhraamassa minulle. Yksi nuorista aloittaa omituisen liturgian, joka piirtyy myös linnansalini seinään verellä. Liturgia menee jotenkin näin kirjoitettuna:
"et noluerunt audire et non sunt recordati mirabilium tuorum quae feceras eis et induraverunt cervices suas et dederunt caput ut converterentur ad servitutem suam quasi per contentionem tu autem Deus propitius clemens et misericors longanimis et multae miserationis non dereliquisti eos"
Tämän jälkeen kirjoitus syttyy tuleen ja polttaa uhreiksi tuodut nuoret. Kun valkokaapuinen joukko on palanut tuhkaksi, kääntyy koko valtakuntani kumartamaan minua.
Uni on sen verran realistinen, että ajattelin kirjoittaa sen tänne ja katsoa, josko joku tietäisi mitä symboliikka tai teksti tarkoittaa...
Kuka minä olen?
3
290
Vastaukset
- Minä..
Tekstisi on suoraan raamatun vanhasta testamentista, epäilen että sepität kokemuksiasi.
- Minä..
Tekstisi on suoraan raamatun vanhasta testamentista, epäilen että sepität kokemuksiasi.
- jalat maass
unesi viesti tahtoo sanoa (tai pikemminkin tämä kirjoitus, jota uneksesi tituleeraat), että Sinulla on vielä PITKÄ matka siihen tilaan, jossa tiedät mistä olet lähtöisin ja kuka olet. Sille tielle toivon Sinulle Paljon Voimaa ja Valonjohdatusta. Lisäksi, jollet jo opiskele korkeakoulutasolla, suosittelen Sinulle opintietä. Osaat hienosti toistaa ja "oksentaa" - sitä tavataan kutsua sivistykseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753