koiranluu

vaihdoin

Vaihdoin corollaan taakse koiranluun. Helppo ja nopea vaihtaa. Motonetti myy 8 ekulla muovisia..

5

925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sla

..ostanut samalle enempää niitä kertakäyttöisiä.No,onneksi se vaihto nyt sitten sujuukin..

• vaihdoin

Eikö kestä. Mitä maahantuojalla maksaa?

• E car
        vaihdoin kirjoitti:

Eikö kestä. Mitä maahantuojalla maksaa?

Ainakin mulla hajos 7kk:ssa.Nivelen päällä olevat kumit murtuu pois.Ei kestä kuin paketissa kaupan hyllyllä(ne kallistuksenvakaajan pienet 15cm yhdystangot ,mulla takaiskariin kiinnitettyinä).

• TeeTee
        E car kirjoitti:

Ainakin mulla hajos 7kk:ssa.Nivelen päällä olevat kumit murtuu pois.Ei kestä kuin paketissa kaupan hyllyllä(ne kallistuksenvakaajan pienet 15cm yhdystangot ,mulla takaiskariin kiinnitettyinä).

on ihan oikeeta toyota laatua.

• E car
        TeeTee kirjoitti:

on ihan oikeeta toyota laatua.

Ne "luut" olivat Tanskassa valmistettuja tarvikeosia.Toyon "genuineparts"-osia eivät siis olleet.Genuine parts tarkoittaa taas sitä että Toyota on hyväksynyt kyseisen alihankkijan osat autoonsa ja näin tietää saavansa alkuperäisen vertaisen osan.Ja siitä luusta vielä sen verran,että ne olivat ehjiä vaikka katsastusmies käski ne vaihtaa.Sanoi ettei viitsi niitä mihkään ylös kirjoittaa,riittää kun vaihtaa?Vaihdoin siis ehjät osat tanskalaisiin possunluihin.Mitä se katsastusmies oikein aatteli?Eli kun näistä tarvikeosista kokoaa "toyotan" ,saan saksalaisauton veroisen romun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe