Olen tyrmistyneenä lukenut täällä, että moni luistaa koiraverosta! Esitänkin, että koirille laitettaisiin jonkinlainen hyvin erottuva veromerkki, jotta me rehelliset veromme maksavat koiranomistajatkin näkisimme ketkä eivät maksa veroa, ja voisimme häätää sellaiset omistajat koirineen pois esim. koirapuistoista.
Veromerkki
6
1381
Vastaukset
- ai niin ku
Vai sillä tavalla, että jos ihminen ja koira, jotka ovat kaupungissasi vierailulla sellaisesta kaupungista, jossa ei tarvitse maksaa veroa... Niin sinäkö meinaat häätää sellaisetkin ihmiset pois koirapuistosta? Hahaha. Vai alatko poliisin kanssa tutkimaan, onko kyseinen parivaljakko kotoisin kaupungista jossa täytyy maksaa veroa vai ei? :D
- PK-Collikoira
..meidän kunnassa esimerkiksi ei peritä koiraveroa, ja koska suomessa saa liikkua vapaasti, minulla ja koirallani on täysi oikeus käydä myös Helsingin koirapuistoissa. Kas kun et vaadi rahastajaa koirapuiston portille :D
- niille ihmisille
jotka eivät maksa muitakaan veroja pitää tatuoida merkki otsaan.Koiraveron keräyksestä on enemmän menoja kun tuloja.
- veromerkki
tai jotain muuta mihin ne koiraverot sitten suosiolla kuluisivat. Eikös nuo verot muutenkin ole aika mitätön summa monen kunnan kassassa?
- hyvää päivää
Suomessa on kuntia jotain 350kpl. Jokainen kunta päättää itse periikö veroa vai luopuuko, erittäin voimakas trendi on ollut luopua koko koiraverosta. Hiatorialinen muinaisjäänne.
Suomessa lienee jäljellä enää 10-20 kuntaa joissa koko veroa edes peritään.
Jotain koiraveromerkkejä on käytetty viimeksi lähes 30 vuotta sitten. Sen jälkeen ei sellaisia ole enää ollut olemassakaan. Nyt on siis jo koko verokin jäämässä pois.
Tämän koko palstan voisi siis turhana lopettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257