Kysyisin mitä mieltä olette silmiin katsomisesta, mikä on sen merkitys, sillä itse olen kiinnostunut
eräästä tytöstä, jota olen katsonut useasti ja hänkin välillä takaisin. en tiedä onko se merkki
kiinnostumisesta vai ei...mutta tunnen kuitenkin että välillämme olisi jotain. Välillä tyttö vaikuttaa etäiseltä eikä katso niin usein kun taas välillä hän vastaa katseisiini useasti...Siksi kysynkin myös voiko sitä katsoa toista vaikka ei olisikaan kiinnostunut, vai onko siinä aina jotain mukana?
katsominen
9
857
Vastaukset
- -wildchild-
..luultavasti ainakin lievä merkki jos tyttö katsoo silmiin.mutta koskaan ei voi olla varma..jos olet kiinnostunut niin kysy suoraan..huono neuvo mutta kuitenkin.
- Tyttö
Mul on sama juttu parin jätkän kans... Toisen kans ollaa vilkuiltu viime vuodesta asti ja toisen kans vast 2 viikko. Molemmista oon kiinnostunu mut rohkeus ei riitä mennä juttelemaa ku en tiiä mitä ne musta ajattelee..
Mut jos sulla riittää pokka ni mee jutteleen sen tytön kanssa :)!
- icy, spicy
Silmiin katsominen yleensä merkitsee jotain, mutta hyvin usein se on myös pelkkää viatonta flirttiä.
- ks..
Kai se suurin ongema taitaakin olla juuri se, että rohkeus ei riitä mennä kysymään sitä, kuten muutamat jo sanoivatkin, mutta kiitos silti vastauksista.
- mä..
Mäki kettelen välillä yhtä jätkää ja musta tuntuu et se kattoo mua, välillä enemmän välillä vähemmän. Ja musta tuntuu et meijän välillä on jotain jännää.
Minkä ikänen sä oot? - ks..
mä.. kirjoitti:
Mäki kettelen välillä yhtä jätkää ja musta tuntuu et se kattoo mua, välillä enemmän välillä vähemmän. Ja musta tuntuu et meijän välillä on jotain jännää.
Minkä ikänen sä oot?Muutaman kuukauden sisällä 17.
- varpunen
tälläne pikku juttu et josku sku on kiinnostunu joatain tyypistä nii kattelee sitä paljon :) ja joskus saattaa kuvitella et se kattoo takasin... ilma et ite ees tajuu sitä...
tää ny oli tälläne yks pikku juttu vaa :) - 1111
1111111
- Tyttö -88
Mulla on sama ongelma ku sulla, ainoo vaa että oon ite tyttö ja oon kiinnostunu yhestä jätkästä...
Eiköhän se oo susta kiinnostunu. Mä en ainakaa tuijottelis ketää jätkää jos en ois siitä kiinnostunu... Mut omassa tapauksessani mietin et tuijotteleekohan JÄTKÄT muuten vaa?!
Mä siis tarkotin tossa et "en tuijottelis ketää jätkää jos en ois siitä kiinnostunu" että en tuijottelis paljoo... Siis tottakai joskus saattaa katseet kohdata jonkun jätkän kaa ihan vahingossa, et kumpiki jostain syystä vilkasee toista samaan aikaan mut ei sitä kovin usein tapahdu.
Eli jos teidän katseet kohtaa useinki ni uskon et se on susta kiinnostunu... =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912723
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525446Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454750Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392778Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201945Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1101696Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3651634Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1071533Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471