Menossa Zurichiin lapsen ja rattaiden kanssa... Onko julkiset kulkuvälineet ilmaisia jos rattaat mukana(niinkuin esim.hki ja tku) vai pitääkö maksaa?
Vastaukset 4
- Baby 12kk
Sain tuon sitten itse selvitettyä. Eli tiedoksi että ilmaiseksi ei voi kulkea vaunujen kanssa. Aikuinen maksaa, lapset muistaakseni alle6(tai 7v)v. ilmaiseksi.
- Tuommosta kyselette
Kohta varmaan kysyt ,paljonko maksaa puhelukortti ,kun aion soittaa kaikille köyhille tuttaville .: Täällä on ihanaa ,mutta kauheen kallista .Meni tuhat €uroo eka päivänä .
- Zurich Card
Zurich Cardia, jolla voi ajella vapaasti 24:n tunnin ajan -- tosin sekin tarvitsee muistaakseni näyttää kuljettajalle raitiovaunussa (jotka ovat tosi mukava liikkumismuoto siellä).
- eli kerrotko
Tuommosta kyselette kirjoitti:
Kohta varmaan kysyt ,paljonko maksaa puhelukortti ,kun aion soittaa kaikille köyhille tuttaville .: Täällä on ihanaa ,mutta kauheen kallista .Meni tuhat €uroo eka päivänä .
mitä tuli rikottua. Matkavakuutus on hyvä niin ei tarvitse ehkä omasta pussista korvata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791366
- 851263
- 98994
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7536Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44512