UUTISIA BRITNEYSTÄ, katso

ihmeessä. :)

On tullut kokonainen biisi jota huhutaan Britneyn laulavan. En tiedä tuleeko levylle, mutta jos tosiaan tälläinen biisi on tulossa Britneyn laulettavaksi, kuulostaisi erittäin hyvältä valinnalta. Sopisi Britneyn ääneen, toivotaan että Britneyn tilanne paranee entisestään, että saamme kuulla hänen laulavan onnellisena. :)

http://es.youtube.com/watch?v=Epm8tPlbQrA

Tosin itse fanina pelkään, että jos Britney aloittaa kiertueen, tekee lisää levyjä jne, niin kaikki menee yhtäkkiä päälaelleen. Toivottavasti kestää paineet jatkossa.

Tässä kuvia Britneystä, huhtikuuta 2008.

http://gallery.untouchablebritney.net/displayimage.php?album=5638&pos=1

http://gallery.untouchablebritney.net/displayimage.php?album=5638&pos=8

IHANA NÄHDÄ BRITNEYN NAURAVAN. :)

http://gallery.untouchablebritney.net/displayimage.php?album=5515&pos=20

LEVYJEN MYYNNISTÄ UUTTA TIETOA, Britney on parhaiten myynyt naisartisti yhdysvalloissa!!

"Britney is officially the best-selling female artist in the US
Britney Spears is the female artist who has sold more albums in the United States over the last decade (1998-2008). Thanks to Billboard, who was in charge of publishing this list, we know that the Pop Princess has sold 41,800,000 copies in total. This makes Britney #2 overall, below the rapper Eminem and above Queen of Pop (?) Madonna.

Here is the top 10:

#01 Eminem 46,900,000
#02 Britney Spears 41,800,000
#03 Madonna 40,000,000
#04 Norah Jones 36,900,000
#05 Avril Lavigne 30,000,000
#06 P!nk 29,500,000
#07 Nickelback 25,500,000
#08 Alicia Keys 24,300,000
#09 50 Cent 23,500,000
#10 Mariah Carey 22,000,000

Source: Billboard / Heybritney.com"

17

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Petter X

      Raportoit seuraavan kerran, kun jossain on nähtävillä kokovartalo alastonkuvia ko. muijasta? Hänen vinkuva laulunsa lähinnä säälittää, joten on parempi että keskitytään pääasiaan: ihan mukaviin tisseihin ja tiukkaan perseeseen. Mitä laulutaitoihin tulee, parempi unohtaa ne. Ei sellaisia ollut ikinä.

      • Mee kädelle.

        Eikähän mulla oo oikeus olla fani siinä missä muutkin ovat muille artisteille.

        Enkä todellakaan tule linkittämään sulle mitään käteen vetämiskuvia, etsi itse sellaiset. :D

        Suomi on vapaa maa joten jos ei miellytä, painu muualle palstalle siitä vänkkäämään.


    • Ei taida olla listassa

      ja hyvä niin, on se niin hirveä. Katsoiko joku eilen telkusta C:N keikkaa viime vuodelta. Oli ihan tylsä show ja laulut paskoja. Katsoin kyllä vaan puoleen väliin. Ja se laulo play backinä!!! Ja kun kaikki aina sanoo et vaan Britney sortuu siihen. Aika hauska juttu.

      No joo hiukan sivusi aiheesta. Luulen että Britney tulee pian ja kovaa! Hyvin näyttää tällä hetkellä menevän! :)

      • ja syvälle!

        Britney Spears on maailman laiskin artisti, joka EI OSAA LAULAA!!!!


      • menee tosi

      • taitaa C-fanit taas hermostua
        ja syvälle! kirjoitti:

        Britney Spears on maailman laiskin artisti, joka EI OSAA LAULAA!!!!

        Laiska? No onhan sillä ollut vaikeaa viimeiset pari vuotta, parempi vaan et just nyt keskittyy paranemiseen eikä keikkailuun. Kai se jotain osaa kun noin hyvin on pärjänny. Miljoonat ihmiset tuskin ovat väärässä. Ja makuasiahan se loppujen lopuksi on.

        Mielestäni Christinalla on hyvä ääni, mutta laulut ovat harvoin hyviä ja ne on sellaista "huutamista" yleensä. Ja yoi play back vei hänen valttikorttinsa niin sanotusti pois. Liikaa meikkiä ja näyttää drag queeniltä. No joo tää on vaan mun mielipide.

        Britney on aina minulle ollut viihdyttävä ja kaunis laulaja, joka jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen. Fanien on "tuettava" häntä vaikeina aikoina eikä jätettävä häntä nallin kalliolle. Britney on ihan huippu!


      • vitsi
        taitaa C-fanit taas hermostua kirjoitti:

        Laiska? No onhan sillä ollut vaikeaa viimeiset pari vuotta, parempi vaan et just nyt keskittyy paranemiseen eikä keikkailuun. Kai se jotain osaa kun noin hyvin on pärjänny. Miljoonat ihmiset tuskin ovat väärässä. Ja makuasiahan se loppujen lopuksi on.

        Mielestäni Christinalla on hyvä ääni, mutta laulut ovat harvoin hyviä ja ne on sellaista "huutamista" yleensä. Ja yoi play back vei hänen valttikorttinsa niin sanotusti pois. Liikaa meikkiä ja näyttää drag queeniltä. No joo tää on vaan mun mielipide.

        Britney on aina minulle ollut viihdyttävä ja kaunis laulaja, joka jaksaa kiinnostaa vuodesta toiseen. Fanien on "tuettava" häntä vaikeina aikoina eikä jätettävä häntä nallin kalliolle. Britney on ihan huippu!

        Sinä otit esille Christinan, en minä, vaikka ollaan britnin palstalla. Idiootti. Aika paksua väittää playbackista, britni se playbackin keksikin! Mikä valttikortti britnillä on ku ei se osaa laulaa ja esittää paskaa musaa eikä laula livenäkään. Ai nii mutta taitais olla paljas pinta ja hyvä markkinointi, niiden ansiosta se nousi pinnalle.

        Enkä ole edes kummankaan fani, silti näen että jollain christinalla on lahjoja, britnillä ei.


      • otus on
        menee tosi kirjoitti:

        hyvi. Niinku tässäki:
        http://www.youtube.com/watch?v=6PCa2cRj9V4

        Aika noloo. Tyhmiä faneja ei näköjää haittaa et Britni on aivan surkea eikä välitä faneistaan paskan vertaa!

        voinut koskaan nousta pinnalle? Paska laulaja, musa hirveetä kuraa, vauvamainen nasaaliääni, ei laula koskaan livenä, ei tee omaa "musiikkia". Mitä kaikkea sitä saadaankaan aikaan markkinoinnilla, britney spears on elävä tulos siitä. Nykyään akka on varmaan katuojassa tai hourulassa.

        En tajua tuota otusta, kuka sille myönsi levytyssopimuksen? Britnin "laulu" on helposti korvattavissa, jopa joku hannapakarinen ja joka toinen kaduntallaaja laulaa paremmin.


      • Christina-palsta.

        Ja tiedoksesi, kirjoitin nuita uutisia ihan muuna tarkoituksena kuin että saisit mollata Christinaa. Olen myös Christina-fani joten Britney-palstalla voisit pitää sen turpasi kiinni Christinasta. Se taitaa olla sinulle pakkomielle, puhua Christinasta joka kerta kun puhutaan Britneystä.

        Olet säälittävä, hanki elämä.


      • nannattaja
        Christina-palsta. kirjoitti:

        Ja tiedoksesi, kirjoitin nuita uutisia ihan muuna tarkoituksena kuin että saisit mollata Christinaa. Olen myös Christina-fani joten Britney-palstalla voisit pitää sen turpasi kiinni Christinasta. Se taitaa olla sinulle pakkomielle, puhua Christinasta joka kerta kun puhutaan Britneystä.

        Olet säälittävä, hanki elämä.

        Britney christina...
        Kyllähän britney playbackkina laulaa ainakin tanssikeikoilla, ja eikä se mua haittaa yhtään! Ainakin christinan mother laulu viedeolla on iha aito, ei siis playbackkina.

        Tommonen hanki elämä tyyppinen kommentti ehkä kertoo kommentoijan epäkypsyydestä... Ehkä ei. Jokaisella on mielipiteensä... Mut aika paljon voin sanoa ja arvostella musiikillisesti, koska minulla on vahva musiikillinen tausta.


      • koskien asiaa sillä
        vitsi kirjoitti:

        Sinä otit esille Christinan, en minä, vaikka ollaan britnin palstalla. Idiootti. Aika paksua väittää playbackista, britni se playbackin keksikin! Mikä valttikortti britnillä on ku ei se osaa laulaa ja esittää paskaa musaa eikä laula livenäkään. Ai nii mutta taitais olla paljas pinta ja hyvä markkinointi, niiden ansiosta se nousi pinnalle.

        Enkä ole edes kummankaan fani, silti näen että jollain christinalla on lahjoja, britnillä ei.

        kuten sanoit, kyseessä ei ole Christinan palsta. Vaikka hänet nyt itse tosiaan esille otinkin. Sinä et ole se joka päättää ketä osaa laulaa ja ketä ei. Sellaiset ihmiset, jotka levytyssopimuksen saavat kyllä osaavat laulaa. Minä pidän hänen äänestään ja lauluistaan ja myös silloin kun hän on livenä laulanut. Edelleen: mielipideasia.

        Paljas pinta on kyllä ollut myös Christinan käytössä, ja ehkä jopa enemmän joten se siitä. Christinan play Back -historiasta en tiedä paljoakaan, se vain pisti silmään kun Britneytä ollaan siitä kritisoitu. Ei ole näköjään vaan Britneyllä käytössä.

        En tiedä oletko tosiaan kummankaan fani, mutta mitä teet sitten näillä palstoilla? Tietenkin sinulla on siihen sama oikeus kuin kaikilla muillakin, mutta en ymmärrä miksi Britneyn vihaajat vaivautuvat hänen palstalleen häntä haukkumaan jollei koko ihminen edes kiinnosta.

        Minusta sinun pitäisi hiukan aikuistua, sillä tapasi kirjoittaa on melko lapsellinen. Tarkoitan nyt lähinnä näitä heittojasi "olet vitsi" ja "idiootti". Mikä saa ihmisen käyttäytymään näin huonosti? Minä satun pitämään Britneystä, sinä et. Joten tuollainen käytös mielipideasiasta tuskin on suvaittavaa.

        Kuten sanoin, tämä on viimeinen viestini. Jotenka jos haluat viimeisen sanan niin ole hyvä vain. Tässä keskustelussa ei juurikaan järkeä ollut.

        Hyvää jatkoa sinulle!


      • tänne.
        koskien asiaa sillä kirjoitti:

        kuten sanoit, kyseessä ei ole Christinan palsta. Vaikka hänet nyt itse tosiaan esille otinkin. Sinä et ole se joka päättää ketä osaa laulaa ja ketä ei. Sellaiset ihmiset, jotka levytyssopimuksen saavat kyllä osaavat laulaa. Minä pidän hänen äänestään ja lauluistaan ja myös silloin kun hän on livenä laulanut. Edelleen: mielipideasia.

        Paljas pinta on kyllä ollut myös Christinan käytössä, ja ehkä jopa enemmän joten se siitä. Christinan play Back -historiasta en tiedä paljoakaan, se vain pisti silmään kun Britneytä ollaan siitä kritisoitu. Ei ole näköjään vaan Britneyllä käytössä.

        En tiedä oletko tosiaan kummankaan fani, mutta mitä teet sitten näillä palstoilla? Tietenkin sinulla on siihen sama oikeus kuin kaikilla muillakin, mutta en ymmärrä miksi Britneyn vihaajat vaivautuvat hänen palstalleen häntä haukkumaan jollei koko ihminen edes kiinnosta.

        Minusta sinun pitäisi hiukan aikuistua, sillä tapasi kirjoittaa on melko lapsellinen. Tarkoitan nyt lähinnä näitä heittojasi "olet vitsi" ja "idiootti". Mikä saa ihmisen käyttäytymään näin huonosti? Minä satun pitämään Britneystä, sinä et. Joten tuollainen käytös mielipideasiasta tuskin on suvaittavaa.

        Kuten sanoin, tämä on viimeinen viestini. Jotenka jos haluat viimeisen sanan niin ole hyvä vain. Tässä keskustelussa ei juurikaan järkeä ollut.

        Hyvää jatkoa sinulle!

        Ymmärrän, että olet Britney fani, mutta sinäkin sorrut muiden haukkumiseen.


      • keskenään.
        Christina-palsta. kirjoitti:

        Ja tiedoksesi, kirjoitin nuita uutisia ihan muuna tarkoituksena kuin että saisit mollata Christinaa. Olen myös Christina-fani joten Britney-palstalla voisit pitää sen turpasi kiinni Christinasta. Se taitaa olla sinulle pakkomielle, puhua Christinasta joka kerta kun puhutaan Britneystä.

        Olet säälittävä, hanki elämä.

        Jo ihan alusta asti, kun ensimmäiset sopimukset JA albumin myyntiin. Siitä asti on vertailtu ja Aguilera jäi varjoon ja sai ihme syytöksiä.

        Nykyään tahti on erilainen ja Christina on noussut Britneyn ohi. Eikä se aina ratkaise: Joka myy enemmän, niin se on parempi.

        Niin myös elokuva-alan puolella. Huono elokuva voi menestyä lippuluukuilla, mutta sisältö on paskaa. Ja tässä tapauksessa:

        Britney Spears kyllä edelleen menestyy, mutta musiikki ei ole muuttunut ja se on täyttä kuraa.


      • vähänkään
        koskien asiaa sillä kirjoitti:

        kuten sanoit, kyseessä ei ole Christinan palsta. Vaikka hänet nyt itse tosiaan esille otinkin. Sinä et ole se joka päättää ketä osaa laulaa ja ketä ei. Sellaiset ihmiset, jotka levytyssopimuksen saavat kyllä osaavat laulaa. Minä pidän hänen äänestään ja lauluistaan ja myös silloin kun hän on livenä laulanut. Edelleen: mielipideasia.

        Paljas pinta on kyllä ollut myös Christinan käytössä, ja ehkä jopa enemmän joten se siitä. Christinan play Back -historiasta en tiedä paljoakaan, se vain pisti silmään kun Britneytä ollaan siitä kritisoitu. Ei ole näköjään vaan Britneyllä käytössä.

        En tiedä oletko tosiaan kummankaan fani, mutta mitä teet sitten näillä palstoilla? Tietenkin sinulla on siihen sama oikeus kuin kaikilla muillakin, mutta en ymmärrä miksi Britneyn vihaajat vaivautuvat hänen palstalleen häntä haukkumaan jollei koko ihminen edes kiinnosta.

        Minusta sinun pitäisi hiukan aikuistua, sillä tapasi kirjoittaa on melko lapsellinen. Tarkoitan nyt lähinnä näitä heittojasi "olet vitsi" ja "idiootti". Mikä saa ihmisen käyttäytymään näin huonosti? Minä satun pitämään Britneystä, sinä et. Joten tuollainen käytös mielipideasiasta tuskin on suvaittavaa.

        Kuten sanoin, tämä on viimeinen viestini. Jotenka jos haluat viimeisen sanan niin ole hyvä vain. Tässä keskustelussa ei juurikaan järkeä ollut.

        Hyvää jatkoa sinulle!

        aikuismaisempi viesti sinulta. Mutta itselläni on tapana seurata yleisesti kaikkia artistipalstoja, en siis kysele sinulta tai keltään muulta lupaa siihen. Tulen katsomaan jos uusia viestejä tulee ja sillä siisti)

        Olen eri mieltä siitä, ettei nollatalentti yrittäjä muka voi saada levytyssopimusta, Britney on elävä todiste siitä, että kyllä voi. Kritiikkini on paitsi Britneyta kohtaan, myös epäkypsää käytöstäsi kohtaan. Huomioni kiinnitti se, että aloittaja laittaa Britneyta koskevan myönteisen uutisen ja mitä ylikateellinen fani tekee? Ottaa esille jonkun toisen artistin, tässä tapauksessa Christina Aguileran ja mollaa häntä. Se on tyhmää ja epäkypsää käytöstä. Mahtaa britneyn fanit olla epätoivoisia, kun noin kiivaasti täytyy muita artisteja haukkua. Eikä ihme kun Britney on itse pohjalla.

        Muiden artistien mollaaminen, tai Britnin ylistäminen ei kuitenkaan välttämättä häntä auta, itse hän on uransa tuhonnut. Turha syyttää muita artisteja tai heidän fanejaan.


      • Nannattaja
        keskenään. kirjoitti:

        Jo ihan alusta asti, kun ensimmäiset sopimukset JA albumin myyntiin. Siitä asti on vertailtu ja Aguilera jäi varjoon ja sai ihme syytöksiä.

        Nykyään tahti on erilainen ja Christina on noussut Britneyn ohi. Eikä se aina ratkaise: Joka myy enemmän, niin se on parempi.

        Niin myös elokuva-alan puolella. Huono elokuva voi menestyä lippuluukuilla, mutta sisältö on paskaa. Ja tässä tapauksessa:

        Britney Spears kyllä edelleen menestyy, mutta musiikki ei ole muuttunut ja se on täyttä kuraa.

        Näinhän tämä on, ilmeisesti ne kisaili jostain roolista pienenä, jotenki disneyhy liittyen :)

        Onhan noi iha erilaisia artistejakin.


      • tekstiä:D
        koskien asiaa sillä kirjoitti:

        kuten sanoit, kyseessä ei ole Christinan palsta. Vaikka hänet nyt itse tosiaan esille otinkin. Sinä et ole se joka päättää ketä osaa laulaa ja ketä ei. Sellaiset ihmiset, jotka levytyssopimuksen saavat kyllä osaavat laulaa. Minä pidän hänen äänestään ja lauluistaan ja myös silloin kun hän on livenä laulanut. Edelleen: mielipideasia.

        Paljas pinta on kyllä ollut myös Christinan käytössä, ja ehkä jopa enemmän joten se siitä. Christinan play Back -historiasta en tiedä paljoakaan, se vain pisti silmään kun Britneytä ollaan siitä kritisoitu. Ei ole näköjään vaan Britneyllä käytössä.

        En tiedä oletko tosiaan kummankaan fani, mutta mitä teet sitten näillä palstoilla? Tietenkin sinulla on siihen sama oikeus kuin kaikilla muillakin, mutta en ymmärrä miksi Britneyn vihaajat vaivautuvat hänen palstalleen häntä haukkumaan jollei koko ihminen edes kiinnosta.

        Minusta sinun pitäisi hiukan aikuistua, sillä tapasi kirjoittaa on melko lapsellinen. Tarkoitan nyt lähinnä näitä heittojasi "olet vitsi" ja "idiootti". Mikä saa ihmisen käyttäytymään näin huonosti? Minä satun pitämään Britneystä, sinä et. Joten tuollainen käytös mielipideasiasta tuskin on suvaittavaa.

        Kuten sanoin, tämä on viimeinen viestini. Jotenka jos haluat viimeisen sanan niin ole hyvä vain. Tässä keskustelussa ei juurikaan järkeä ollut.

        Hyvää jatkoa sinulle!

        Etkö tiedä,että on ollut useampiakin tapauksia,jotka ovat saaneet levytyssopimuksen,mutta eivät ole laulaneet itse levyillään?Esim. Milli Vanilli-niminen duo sai jopa Grammyn valeurallaan...

        "Sinä et ole se joka päättää ketä osaa laulaa ja ketä ei."KETKÄ oikeasti käyttävät kieliopillisesti virheellistä "ketä"-muotoa???

        Britneylle rakennettiin todella puhtoinen imago,vaikka suurin osa hänen "puhtaasta imagostaan" oli valetta.Mutta ero Britneyn ja Christinan välillä paljastelun suhteen on,että B esiintyikin melkein alasti lavoilla,johon Cristina ei sortunut.(Christinalle vielä pisteet siitä,että ei suostunut enää levy-yhtiöiden pompoteltavaksi ensimmäisen levyn jälkeen.)

        Lyhyesti sanottuna vielä korjaan,että Christinalla on loistava lauluääni,johon verrattaessa Britneyn vastaava on reilusti alle keskitason.


      • esiintyi vähissä vaatteissa
        tekstiä:D kirjoitti:

        Etkö tiedä,että on ollut useampiakin tapauksia,jotka ovat saaneet levytyssopimuksen,mutta eivät ole laulaneet itse levyillään?Esim. Milli Vanilli-niminen duo sai jopa Grammyn valeurallaan...

        "Sinä et ole se joka päättää ketä osaa laulaa ja ketä ei."KETKÄ oikeasti käyttävät kieliopillisesti virheellistä "ketä"-muotoa???

        Britneylle rakennettiin todella puhtoinen imago,vaikka suurin osa hänen "puhtaasta imagostaan" oli valetta.Mutta ero Britneyn ja Christinan välillä paljastelun suhteen on,että B esiintyikin melkein alasti lavoilla,johon Cristina ei sortunut.(Christinalle vielä pisteet siitä,että ei suostunut enää levy-yhtiöiden pompoteltavaksi ensimmäisen levyn jälkeen.)

        Lyhyesti sanottuna vielä korjaan,että Christinalla on loistava lauluääni,johon verrattaessa Britneyn vastaava on reilusti alle keskitason.

        "Mutta ero Britneyn ja Christinan välillä paljastelun suhteen on,että B esiintyikin melkein alasti lavoilla,johon Cristina ei sortunut.(Christinalle vielä pisteet siitä,että ei suostunut enää levy-yhtiöiden pompoteltavaksi ensimmäisen levyn jälkeen.)"

        Mutta Christina esiintyi vähissä vaatteissa ja alasti Dirrty-videolla ja lehdissä. Erona on se, että Christinalla on lauluääni ja lahjakkuus ja se, että hän teki sen koska ITSE halusi. Levypomot jos olisi saaneet päättää, niin akka laulaisi vieläkin sitä purkkapoppihömpötystä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2259
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      234
      2027
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1551
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1321
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1313
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      150
      1291
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      50
      1187
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      67
      1083
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1054
    Aihe