keiden mielest ranma on hyvä anime
missä mielessä ja kuka on suosikki hahmo
ja sopisiko se pokemonin tilalle?
oma suosikkihahmo: Ryoga
mun mielest se on huippu anime riittävästi alastomuutta hauskoi kohtii ja kunnon tapppeluita
Ranmasta
10
448
Vastaukset
- Tosikko
Sopisiko pokemonin tilalle? Ei. Syyt? Siinä vilahtelee aika tiukkaa tahtia tisuja siellä täällä. Itselläni ei ole mitään Ranmaa vastaan mutta en usko että sitä näytettäisiin täällä telkussa. Ja jos näytettäisiinkään niin se olisi leikelty ja sensuroitu ihan pilalle. Aivan kuten nykyinen Dragon Ball Z.
Oma suosikkini on myös Ryoga, koska hän on aivan yhtä pelle suunnistuksen kanssa kuin minä =)
"mun mielest se on huippu anime riittävästi alastomuutta hauskoi kohtii ja kunnon tapppeluita"
Tuossahan ne syyt tulivatkin miksi sitä ei tulla näyttämään meillä telkussa. Ainakaan sensuroimattomana... - Mimi
... En oo animee nähny, mut oon kyllä mangaa lukenu jonkin verran. Mahtava, hausk ja hulvaton sarja! Niinkuin kaikki Rumikon työt tuuppaa olemaan! ^_^'
Animesta en osaa sanoa, kun en todella ole nähnyt yhtään jaksoa, mutta se mitä mangojen perustella voi sanoa, tuskin tulee Suomen TV:hen. Kuten "tosikko" sanoi, se ei ehkä ole yli suojelevien vanhempien mieleen, eteenkään Pokemonin tilalla. Nythän Pokemonin tilalle on tulossa Dragonball Z(huono, huono, huono ratkaisu MTV3:lta...). Olisin voinut ottaa Ranmankin, kunhan vaan eivät olisi ottaneet Dragonball Z:taa.
Lempihahmoni varmaan on myös Ryoga... P-Chan on aivan ihana!!! Kyllä se itse Ranmakin on ihan OK... ^_^' - Himura_Kenshin
Ranma oli yksi ensimmäisiä näkemiäni sarjoja, ja edelleen yksi suosikeistani. Loistava sarja monilta osin, vaikka sisältääkin paljon pikku typerää, kuten puuttuvan hahmonkehityksen. Silti loistava, ja jaksaa takuulla naurattaa. Minua ei haitannut kun sarja alkoi viitos kaudessa toistaa itseään, varsinkin kun kyseisessä kaudessa on monia suosikki jaksojani, kuten "Ranma the Ladykiller" ja "Nabiki, Ranma's New Fiancee?". Ainoa mihin olen sarjassa hyvin pettynyt on se seikka että miltei puolet mangaa jätettiin animoimatta. Olisi ollut hienoa nähdä Ranma vs. Saffron Jusenkyon lähteillä, kuten myös Ranman kohtaaminen äitinsä kanssa. Manga on muutenkin hiukan parempi...
Ja ei, Ranma ei luultavasti soveltuisi telkkariin juuri mainitun alastomuuden takia. Ehkä jos ihmiset hyväksyisivät animen viihteenä eikä piirrettynä se voisi olla mahdollista (alastomuus ei kuitenkaan ole tarkasti piirrettyä, ja ensimmäisen kauden jälkeen sitä on vain satunnaisesti).
Lempihahmoni on Ryoga/P-Chan. - Laichi
Itse en niin kauheana Ranma animesta pidä, mutta mangasta taas tykkään. Ranma taisi olla ensimmäinen manga, jota luin.
Tuskin tulee Pokémonin tilalle juuri tuon alastomuuden vuoksi.
Ranma ja Ryoga ovat lempihahmojani! - Ryoga/P-chan
jos ranma tulis pokemonin tilalle nii rupeiskohan kukkahattu tädit kampanijoimaan ranmaa vastaan
- Tosikko
Kyllä
- Radditz
Tosikko kirjoitti:
Kyllä
ranma ½ on loistava anime(vaikka tykkäänkin siitä mangasta enemmän), sitä pokemonin tilalle!
minun suosikkini siitä ovat Ryoga, Ranma, ja Akane ^^ - afan
Radditz kirjoitti:
ranma ½ on loistava anime(vaikka tykkäänkin siitä mangasta enemmän), sitä pokemonin tilalle!
minun suosikkini siitä ovat Ryoga, Ranma, ja Akane ^^Hei eka tyyppi jonka mä oon kuullu tykkäävän Akanesta. Akane on mun lempihamo Ranmasta. Toiseks tulee Ranma.
- Nabooru
EHDOTTOMASTI Ranma ½ Pokemonin tilalle!
Ranma on hauska, ihastuttava ja Happosai on aivan
mahtava...;)
Tykkään Ranmasta tosi paljon, mielstäni manga on kyllä parempi...:) - animehullu
ranma on kyllä yksi parhaimmista lukemistani mangoista.valitettavasti en usko kuitenkaan,että se tulee koskaan suomen tv:seen siksi,että joka jaksossa rinnat vilahtavat tai hypitään muuten ilkosillaan.harmi,koska olisi se paljon parempi vaihtoehto pokemonille,jonka juonessa ei ole kehumista ja jokainen jakso on aivan samanlainen.
lempihahmo:hmm.....ei nyt pakosti kuullosta kamalan omaperäiseltä,mutta on ranma edelleen suosikkini =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062581Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182297Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948