Raitis maanantai tänään ja raitis uusi viikko. Mielenkiintoinen päivämääräkin, 5.5.
Maanantai 5.5.2008
9
448
Vastaukset
- liikaa-
Liityn tähän ketjuun, jos se jotenkin psyykkaisi pysymään ilman alkoholia. Eilen oli se ensimmäinen päivä, päätöspäivä siitä, että nyt se loppu. Eilen siis ilman ja kohta lähden töitä kohti. Kamala tuskainen yö takana, kaikki tuntuu niin turhalta ja vaikealta. Pohja tuli kuitenkin tekojen suhteen vastaan, joten pakko tehdä jotain.
AA:han en lähde, olisiko muita vinkkejä, kuinka pysyn ilman alkoholia. Niin pohjalla on käyty, että nyt ei tule mieleen muuta vaihtoehtoa, kuin täysi raittius. Taustatiedoksi, olen 40 -vuotias nainen.- Nimetön
Hei, missä on tuollainen ketju? Sinun viestisi on kuin suoraan minun päiväkirjasta, liikaa juomista yms. Tavoittena täysi raittus minulakin.. jaetaanko kokemuksia kuinka alkaa/ jatkaa? PS. Nainen myös ja sosiaalialla, eli ei mitään "taka-ajatuksia"
- tiukasti kiinni,
kyllä se siitä. On paljon hyviä kirjoja miten pääsee eroon riippuvuuksista. Mm. Stanton Peele on kirjoittanut sellaisen, samoin Anja Koski-Jännes.
AA on tarkoitettu niille, jotka tarvitsevat alkoholista selvinneiden keskinäistä vertaistukea. - liikaa-
Nimetön kirjoitti:
Hei, missä on tuollainen ketju? Sinun viestisi on kuin suoraan minun päiväkirjasta, liikaa juomista yms. Tavoittena täysi raittus minulakin.. jaetaanko kokemuksia kuinka alkaa/ jatkaa? PS. Nainen myös ja sosiaalialla, eli ei mitään "taka-ajatuksia"
Mielellään voisi tämänkin tuskan jakaa. Tilanne on vaan kovin outo ja niin vaikea. Töistä kuitenkin suoriuduttu ja kotiin päästy ilman poikkeamista alkoon. Näin on päästy eroon kahdesta ekasta päivästä.
- Eeva-Leena
Kolmas täysin raitis kuukausi alkoi,kuinkas muuten kuin raittiisti.Nyt alkaa pikkuhiljaa näkemään monta hyvää syytä jatkaa raittiutta.
- Kukkakeiju
Raittiina täälläkin.
- markareetta
ollaan
Raittiina on oltu koko päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333074Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441540Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59933
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37840Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48699