Raitis maanantai tänään ja raitis uusi viikko. Mielenkiintoinen päivämääräkin, 5.5.
Maanantai 5.5.2008
9
443
Vastaukset
- liikaa-
Liityn tähän ketjuun, jos se jotenkin psyykkaisi pysymään ilman alkoholia. Eilen oli se ensimmäinen päivä, päätöspäivä siitä, että nyt se loppu. Eilen siis ilman ja kohta lähden töitä kohti. Kamala tuskainen yö takana, kaikki tuntuu niin turhalta ja vaikealta. Pohja tuli kuitenkin tekojen suhteen vastaan, joten pakko tehdä jotain.
AA:han en lähde, olisiko muita vinkkejä, kuinka pysyn ilman alkoholia. Niin pohjalla on käyty, että nyt ei tule mieleen muuta vaihtoehtoa, kuin täysi raittius. Taustatiedoksi, olen 40 -vuotias nainen.- Nimetön
Hei, missä on tuollainen ketju? Sinun viestisi on kuin suoraan minun päiväkirjasta, liikaa juomista yms. Tavoittena täysi raittus minulakin.. jaetaanko kokemuksia kuinka alkaa/ jatkaa? PS. Nainen myös ja sosiaalialla, eli ei mitään "taka-ajatuksia"
- tiukasti kiinni,
kyllä se siitä. On paljon hyviä kirjoja miten pääsee eroon riippuvuuksista. Mm. Stanton Peele on kirjoittanut sellaisen, samoin Anja Koski-Jännes.
AA on tarkoitettu niille, jotka tarvitsevat alkoholista selvinneiden keskinäistä vertaistukea. - liikaa-
Nimetön kirjoitti:
Hei, missä on tuollainen ketju? Sinun viestisi on kuin suoraan minun päiväkirjasta, liikaa juomista yms. Tavoittena täysi raittus minulakin.. jaetaanko kokemuksia kuinka alkaa/ jatkaa? PS. Nainen myös ja sosiaalialla, eli ei mitään "taka-ajatuksia"
Mielellään voisi tämänkin tuskan jakaa. Tilanne on vaan kovin outo ja niin vaikea. Töistä kuitenkin suoriuduttu ja kotiin päästy ilman poikkeamista alkoon. Näin on päästy eroon kahdesta ekasta päivästä.
- Eeva-Leena
Kolmas täysin raitis kuukausi alkoi,kuinkas muuten kuin raittiisti.Nyt alkaa pikkuhiljaa näkemään monta hyvää syytä jatkaa raittiutta.
- Kukkakeiju
Raittiina täälläkin.
- markareetta
ollaan
Raittiina on oltu koko päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3344683Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294153Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102512Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71369- 311356
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21308Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511284entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471016